Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuore tuttavuus pyysi laivalle - mitä mielessä?

Vierailija
24.04.2016 |

Olemme tavanneet tämän miehen kanssa ainoastaan kerran, ja nyt hän pyysi minua laivalle kanssaan! Hänen tarkoituksenaan oli käsittääkseni myös yöpyä samassa hytissä. Luulin, että hän haluaa vakavan suhteen, mutta tämä pisti pasmani sekaisin. En tiedä tahdonko tavata häntä enää. Hän myös tarjoutui maksamaan reissun, kuvitteleeko hän että olen ostettavissa? Olen hieman pettynyt, koska hän oli muuten mukava mies... Mutta ei kai tuolle ole muuta selitystä kuin että hänellä oli mielessä tahmatassutoimintaa?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun perässä

Vierailija
2/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvästi vain yksi asia mielessä. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteily? Mikä pakko sun on sen kanssa seksiä harrastaa, jos ei siltä tunnu.

Vierailija
4/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoon. Ei ole ilmaisia buffet lounaita.

Vierailija
5/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua antaa miehelle vääriä signaaleja lähtemällä mukaan. Hän puhui että yön yli olisimme. Ap

Vierailija
6/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kieltämättä vähän oudolle. Itse saattaisin lähteä, jos olis muuten luotettavan ja kunnollisen oloinen mies, mutta ehdottomasti omat hytit oltava.

Vierailija
7/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan miespuolinen kaveri joka ruinaamalla ruinasi mut yhteen reissuun mukaan, samaan hyttiin. Ei myöskään halunnut rahaa (olin silloin opiskelija). Oli sitäpaitsi laivayhtiöllä töissä, joten tuskin edes maksoi itsekään siitä. Kysyin siis vielä varmuuden vuoksi suoraan, että ihan frendinä sitten, ja sanoi juu. Sit yrittikin koko ajan siellä hytissä vonkata. Oksettavaa. Suuttui tietty mulle kun en antanut ja rupesi syyttelee, että hän järjesti ja kaikki ja mä en edes anna.

Ei nyt ees liity tähän, mut tuli niin elävästi mieleen. Kyllä se sitten olettaa, että levität haarasi..

Vierailija
8/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä suoraan mitä aikomuksia hänellä on ja hän vihaisen kuuloisesti kiisti kaiken... Väitti ettei ole "sellainen" mutta ei avannut sen enempää ajatuksiaan. Ap

Vierailija
9/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs puolituttu mies kysyi että voisimmeko mennä seuraavalla kerralla samalla autolla tilaisuuteen, joka toistui muutaman kuukauden kuluttua. Ihan kiva mies ei siinä mitään. Suutahti kun en heti osannut vastata siltä istumalta. Asun matkan varrella ja hän samasta suunnasta. Matkaa noin 200 km koulutuspaikkakunnalle.

En ollut aiemmin häntä tavannut, siis alunperin vieras mutta vähän tutustuttiin näissä puitteissa.

Ei ottanut yhteyttä matkan lähestyessä ja menin omalla autolla minäkin.

Naurettavaa suuttua tuollaisesta. Taisi kais olla vähän pimperoosa mielessä vaikka naimisissa onkin, ainakin silloin oli.

Muuten mikähän siinä pillussa niin vetää. Taitaa olla mukavaa tunkea sarvensa sinne ? :)

Vierailija
10/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaankohan tapailtu samaa miestä (omastani on jo vuosi aikaa)... Itse en mennyt, lopetin siihen tapaamiset. Emme ehtineet halaamista läheisempään kanssakäymiseen, ja selvästi seuraava askel oli hänen mielestään toinen tapaaminen ja paneskelua laivalla. Ei todellakaan jatkoon. 

Vierailija
11/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on aina pillu ja pullo mielessä. Risteilyllä saatavana kumpaakin. Win-win tilanne.

Vierailija
12/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytääkö hän laivalle, koska sattuu juuri saamaan jonkin tarjouksen tai muuta sellaista? Se voisi selittää.

Vierailija
13/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sillä iso muna?

Vierailija
14/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mieheltä suoraan mitä aikomuksia hänellä on ja hän vihaisen kuuloisesti kiisti kaiken... Väitti ettei ole "sellainen" mutta ei avannut sen enempää ajatuksiaan. Ap

ai siis suuttui? selvä tapaus. älä tapaa enää.

Vierailija
15/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, yhteinen hytti yhden tapaamisen jälkeen kuulostaa niin treffiraiskaajalta.

Vierailija
16/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin tapailemasi mies asui? Me emme ole olleet minkäänlaisessa kosketuksessa miehen kanssa :D Ap

Vierailija
17/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään tarjousta, olisi vain halunnut lähteä laivalle. Ap

Vierailija
18/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta muita vastauksia: Kysytkö tosissasi?!

Suomeksi -> Laivalle = panemaan

Vierailija
19/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenpäin hän sanoi, ettei suuttunut. Viestissä hän kyllä mielestäni kuulosti siltä... Ap

Vierailija
20/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuohon vaan voisi vastata, että "tavataan ensin muutaman kerran ja mennään sitten laivalle, jos siltä vielä tuntuu". Jos se ei miehelle sovi, niin sillä selvä. Itse en lähtisi toisilla treffeillä edes toisen kotiin, niin miksi sitten laivalle. Mutta ei tuollaisesta pyynnöstä tarvitse hermostua, senkus kieltäydyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi