Onko ensimmäisillä treffeillä lettunsa levittävä nainen tyttöystävämatskua?
Sain pippelini märäksi ekoilla treffeillä eilen yhden naisen kanssa. Tätä ennen viestiteltiin joku viikko ja sitten sovittiin treffit. Aika helppo reikä siis. Onko mielestäsi parisuhdematskua?
M25
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ensimmäisillä treffeillä lerssiään heilutteleva mies poikaystävämatskua?
Tyhmä kysymys. Joka ikinen mies heiluttelisi lerssiään ekoilla treffeillä, jos se naispuoliselle treffikumppanille sopisi.
AP
Sait mitä halusit. Eli tyttöystävämatskua on.
Ihan vitun kaksinaismoralistisia muijat täällä... Ei teistäkään kukaan alkaisi seurustella miehen kanssa, joka on heti vonkaamassa pillua. Ette lähde edes tapaamaan sellaista, jos kyse on ollut nettitreffeistä. Nauran teidän niljaisille klonkkuperseille.
Lettuja tekevä nainen on vaimomatskua.
Voi ollakin parisuhdeainesta. Jos on vaan ollut pitkään ilman ja sinussa on ns. sitä jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäisi kyllä viimeiseksi treffit miehen kanssa joka ensimmäisillä treffeillä ehdottaa seksiä. Menkööt baariin vonkaamaan.
Tämä mussakn vähän epäilyttää. Jos nainen antoi minun työntyä sisäänsä ekoille treffeillä, miksei hän antaisi muidenkin miesten?
AP
Mitä väliä sillä on, vaikka antaisikin?
Jos sanoo etsivänsä "tyttöystävämatskua" niin kannattaisi vähän ajatella mitä tekee... Kuvottava asenne sellainen "horojen kanssa pidetään hauskaa, mutta tyttöystävän pitää olla siveä"... Kuvottava siis lähinnä sen tulevan tyttöystävän kannalta. Letun levittäjät saa sinänsä tehdä mun puolesta mitä huvittaa, samanhenkisten miesten kanssa.
Ai että onko tyttöystävämateriaalia? On toki mutta ekoilla treffeillä kikkeliään naiselle antava mies ei. On kyllä iso turn off jos mies on niin helppo että heti antaa kikulia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antoiko paljaalla?
Käytettiin kortsua. "Pippeli märäksi" on metafora.
AP
Ei ole. Kyllä se on eufemismi.
Jaksaa naurattaa miehet, jotka eivät ota suhteeseen naista, joka pitää seksistä ja sitten valittavat kun eivät saa tarpeeksi seksiä :D
Minä menin ensitreffeillä sänkyyn ja olin ilmeisesti ihan vaimomaterialiakin. Myös mies ehdotti ensitreffeillä seksiä, ja oli kuitenkin ihan aviomiesmateriaalia, mutta me pidämmekin seksistä ja harrastamme sitä paljon vielä 10v jälkeenkin...
Kullikarusellin vakioasiakas siis, samoin on ketjun muutkin ämmät.
Vierailija kirjoitti:
Lettunsa levittävät? Pippeli märäksi? Miksi laitoit pippelin lettuun? Ne kuuluu syödä. Yleensä hillon ja kermavaahdon kanssa. Ja tottakai nainen joka tekee hyviä lettuja on tyttöystävä matskua!
Syön juuri lettuja hillolla ja kermavaahdolla. En kiihotu yhtään seksuaalisesti. Olenko jotenkin viallinen?
Nainen ei luota omaan viehätysvoimaansa, vaan menee siitä mistä aita on matalin.
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, koska suomalainen nainenhan on tutkimuksienkin mukaan Euroopan "kokenein" eli puhtaasti sanottuna huoraaminen on hiukan geeneissä.
Kun aikoinaan ulkomailta vaimo löytyi niin on säästynyt tältäkin riesalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäisi kyllä viimeiseksi treffit miehen kanssa joka ensimmäisillä treffeillä ehdottaa seksiä. Menkööt baariin vonkaamaan.
Tämä mussakn vähän epäilyttää. Jos nainen antoi minun työntyä sisäänsä ekoille treffeillä, miksei hän antaisi muidenkin miesten?
AP
Entä sinä? Miten nainen voisi luottaa sinuun kun olet niin helppo että annat pipulia heti ekoilla treffeillä? Miten nainen koskaan voisi luottaa että et anna pipuliasi kenelle tahansa naiselle heti eka tapaamisella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Siinäpä sinulle pähkinä purtavaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Entä sinä? Miten nainen voisi luottaa sinuun kun olet niin helppo että annat pipulia heti ekoilla treffeillä? Miten nainen koskaan voisi luottaa että et anna pipuliasi kenelle tahansa naiselle heti eka tapaamisella?
Ap:n moraalisäännöt eivät kosketa häntä itseään, hän saa pettää mielensä mukaan, koska on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Niin no, tuo nyt kertoo lähinnä sinusta itsestäsi.
Ilmeisesti itse treffailet (ja nussit) jatkuvasti uusia tyyppejä, ja oletat muidenkin olevan sellaisia?
Minä harrastin hiljattain ekoilla treffeillä seksiä, ja sitä ennen olin ollut treffeillä viimeksi vuonna 2014.
Selibaatissa olin noita tuoreita, seksiin johtaneita treffejä ennen 9kk.
Nyt sitten harrastin seksiä, koska panetti ja mies oli kiihottava, meillä oli mukavaa.
Naurattaa, jos se mies ajattelee noin kuin vaikkapa sinä ap, eli pitää minua jonain scorettajamuijana.:D
No miehet tällä palstalla ovat jatkuvasti mainostaneet että aviovaimon ainoa ja tärkein ominaisuus on "letun antaminen" ja heti jos lättyä ei läväytä, mies lähtee maistamaan toisen typyn räiskälettä. Selvästi letunanto heti ekoilla treffeillä pitäisi olla hyvä juttu, jos vaimoa etsit.
Naiset ovat taas valittaneet, että aviomiehen ikävin ominaisuus on vonkaaminen. Siksi naisen näkökulmasta heti ekoilla treffeillä kurkkuaan tyrkyttävä mies pitää ehdottomasti hylätä.
Toisaalta ap:n aloitus kuulostaa niin jäätävältä kaksinaismoralismilta, että ehkäpä hänen pitäisi ottaa lusikkansa pois lettuhillosta ja ruveta ajattelemaan aivoillaan sen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, koska suomalainen nainenhan on tutkimuksienkin mukaan Euroopan "kokenein" eli puhtaasti sanottuna huoraaminen on hiukan geeneissä.
Kun aikoinaan ulkomailta vaimo löytyi niin on säästynyt tältäkin riesalta.
Lueskelin tilastoista, että esimerkiksi Saksassa naisilla on keskimäärin 6 seksikumppania, kun taas suomalaisilla naisilla on 14. En ymmärrä, mitä järkeä tässä asiassa olisi suosia suomalaista, kun samoilla arvoilla (tai no paremmilla, koska ei jaa kaikille) varustetun, valkoisen naisen saa vähemmänkin käytettynä. Olet tehnyt hyvän valinnan.
No minä esim. olen todella ihana nainen ja hyvä ihminen. Jos olen ihastunut mieheen, haluan häntä. En laskelmoi, koska olisi oikea aika harrastaa seksiä. Voisin ihan hyvin siis harrastaa seksiä ensimmäisillä treffeillä jos haluan miestä. En pelaa pelejä.
Olen ilmeisen väärinymmärretty siis :(
Ei ole.