Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko kolmenkimppaan?

Asiaa pohtiva
24.04.2016 |

Siinäpä kysymys?

Itse olen 30 vee nainen. Mieheni kanssa olemme olleet yhdessä noin 8 vuotta. Itse voisin suostua siihen, että kolmantena olisi mies tai nainen... Mites muilla?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi miestä, joitten kanssa suostuisin. Mutta en kenenkään muun.

Vierailija
2/78 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin haaveissa pystyn :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun miehesi mustasukkaista sorttia ja haluaisitko häntä enää, jos tulen taitavalla kielelläni ja esteettisesti todella komealla ja harvinaisen isolla kyrvälläni hieman soutelemaan?

Vierailija
4/78 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

been there done that

Ihan jees.

Vierailija
5/78 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 miestä 1 nainen olis ihan ehdoton. Uskaltaispa ehdottaa rouvalle (d-kupit). M56

Vierailija
6/78 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ilman muuta... Minä ja kaksi miestä mutta taitaa jäädä haaveeksi.mies on sen verran mustasukkainen et ei taida antaa tuohon lupaa.

Vierailija
7/78 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viimeyönä viimeksi kimppaa harrastettiin oman ja toisen miehen kans. Paras kimppa oli pitkään aikaan!

N20

Vierailija
8/78 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just viimeyönä viimeksi kimppaa harrastettiin oman ja toisen miehen kans. Paras kimppa oli pitkään aikaan!

N20

Annoitko tulla takaapäin tiukkaan myöhäisteini-ikäiseen perseeseennnnnnhhhggrrr?

Vierailija
9/78 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täältä vielä täsmentää, että kertokaa oletteko mies vai nainen ja suostusitteko vain siihen, että m/n olisi kolmas vai molempiin.

Niin tietysti mustasukkaisuusasiat voivat tulla pintaan, jos tässä tositoimiin ryhdytään, mutta kiinnostaa tietää miten porukka tohon noin niinkuin ajatustasolla suhtautuu (ei siis ihan pelkkänä fantasiana, vaan olisitko valmis ryhtymään oikeasti sopivalla porukalla)

Vierailija
10/78 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme pari kertaa olleet kolmen kimpassa ja on kyllä ollut mukavaa. Vieläkin hymyilyttää, erityisesti kun muistelen viimeisintä juttua. Minä olen bi-nainen ja meillä on ollut toinen nainen mukana. 

En osaa ajatella, että ottaisimme toisen miehen mukaan. Kaksi miestä yhtäaikaa ei ole minulle mikään haave.  

11/78 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, voisin suostuakin. Mutta toivoisin, että miehelläni olisi älliä saada minut tuntemaan oloni rakastetuksi toisesta naisesta huolimatta... Mutta minä kokisin olevani todella itsekäs, koska toisaalta minua kiihottaisi kovasti saada suuseksiä toiselta naiselta, mutta en itse olisi valmis samaan :/

En usko, että uskaltaisin kahden miehen kanssa. Yhdenkin kanssa on välillä enemmän kuin tarpeeksi :D 

Ja olen nainen. Mies on sitä mieltä, että hän on saanut kimppoja jo ihan tarpeeksi yhdelle ihmiselämälle...

Vierailija
12/78 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä tosissani kokeilla, mies on luvannut harkita asiaa vaikka ensin oli vähän vastaan. Olen siis 21-vuotias nainen ja haluaisin mukaan toisen naisen, mieluiten itseäni vanhemman, ehkä jonkun 30-35 -vuotiaan.

Vierailija
13/78 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisi varmaan yhden silloisen tyttöystävän kanssa ehkä onnistunut (sillä oli bihaaveita bestiksestään ja tää oli välillä yökylässäkin..) mutta nyhverönä en osannut hoitaa hommaa kotiin.

Kyllähän se vieläkin joskus kutkuttaa mieltä mutta kun nyt sais aikaan edes jotain kahdenkimppaa :S

-m44

14/78 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, mistä ihmiset edes löytää mitään kimppakavereita? Kuka ihme suostuu (maksutta) sellaiseen seksiin, jossa esim. kukaan ei nuole häntä? Toinen ei halua ja toinen ei saa (vaimon toiveesta johtuen)? Kaikki muu olisi ok. 

Vierailija
15/78 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin suostua. 2 miestä ja minä.

Vierailija
16/78 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mies39 ja 2 naista sopii kyllä

Kaikki järjestelyt tällä kokoonpanolla sopii, mutta tuskin koskaan tapahtuu vaimoni on mustasukkainen ja vähän vanhanaikainen

Vierailija
17/78 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täältä vielä täsmentää, että kertokaa oletteko mies vai nainen ja suostusitteko vain siihen, että m/n olisi kolmas vai molempiin.

Niin tietysti mustasukkaisuusasiat voivat tulla pintaan, jos tässä tositoimiin ryhdytään, mutta kiinnostaa tietää miten porukka tohon noin niinkuin ajatustasolla suhtautuu (ei siis ihan pelkkänä fantasiana, vaan olisitko valmis ryhtymään oikeasti sopivalla porukalla)

Tosiaan miesten kanssa ollaan vaan oltu kimppailemassa, mutta mahdollisuus naiseen on myös, koska olen pitkään haaveillut seksistä naisen kanssa.

Mustasukkaisuutta luultavasti tulee jollain asteella, mutta täytyy vain hyväksyä se, että kyse on vain seksistä, mutta oma kumppani rakastaa joka tapauksessa. Mulla on ainakin niin, etten osaa katsoa muita miehiä "sillä silmällä" ja enkä halua romanttisesti ketn muuta kuin miestäni - vaikka sängyssä olenkin myös muiden kanssa. Muistakaa puhua tuntemuksista, toiveista ja ajatuksista, sen tärkeyttä ei voi tarpeeksi korostaa.

Sanoisin kuitenkin, että onnistuneena juttuna kimppaseksi on todella mukavaa ja meillä ainakin parantanut omaa seksiämme ehdottomasti. Kenenkään kanssa en ole nauttinut niin paljon eikä kenenkään kanssa ole samanlaista kemiaa, vaikka meillä onkin 14v ikäeroa.

7/N20

Vierailija
18/78 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

""""" kirjoitti:

Kyllä ilman muuta... Minä ja kaksi miestä mutta taitaa jäädä haaveeksi.mies on sen verran mustasukkainen et ei taida antaa tuohon lupaa.

Antaisitko sinä miehellesi lupaa kahteen naiseen?

Vierailija
19/78 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan asiallista keskustelua herätti tämä avaukseni :)

Monesti tässä kimppa keskustelussa ikäänkuin hyökätään sitä vastaan, joka esim. naisena sanoo että toinen  mies käy, mutta nainen ei. Jos on sitä mieltä, että kelpuuttaa kolmanneksi ainoastaan itselleen vastakkaista sukupuolta olevan niin sittenhän se on niin.. Tietysti ei voi edellyttää, että toisen pitäisi tällaiseen järjestelyyn suostua, mutta mitä seksitouhuihin tulee, niin terveeseen suhteeseen kuuluu, että asiat tehdään aina molempien suostumuksella.. Toki toista voi ja kannattaakin joskus vähän taivutella :D.

Tuon mustasukkaisuuden osalta olen itse pohtinut sellaista, että miksi moni tuntuu mieltävän sen ikäänkuin rutoksi, jota tulee viimeiseen asti välttää. Itse ajattelen niin, että mustasukkaisuuden tunne on tunne siinä missä ilo tai surukin. Suhteessa eläminen on monesti erilaisten kompromissien tekemistä. Kärjistettynä esimerkkinä voisi heittää, että pitäisikö kumppanilta kieltää viikonloppureissun tekeminen, koska itsellä tulee häntä ikävä (negatiivinen tunne, kuten mustasukkaisuus). Itse en ole kovin pahasti mustasukkaisuuteen taipuva, mutta on pakko myöntää, että "kärsin" ajoittain lievästä mustasukkaisuuden tunteesta (esim. jos kumppani on kertonut tavanneensa baarissa vanhan ystävänsä ja kertonut istuneensa tämän kanssa iltaa). Itse en kuitenkaan halua kertoa tai näyttää tuota tunnetta kumppanilleni, koska järkeni sanoo, että haluan, että hän elää hyvää ja suht vapaata elämää. Tämä ajatteluni johtunee siitä, että olen seurustellut erittäin mustasukkaisen henkilön kanssa joka sain esim edelliesen esimerkin mukaisesta käyttäytymisestä hirveät raivarit. Itse kärsin tuosta todella paljon, enkä todellakaan halua kieltää omalta rakkaaltani normaalia ihmistenvälistä kanssakäymistä

Luonnollisesti meillä on suhteessa selvät pelisäännöt ja molemmat niitä noudatamme. Edellisessä esimerkissähän ei sinäänsä ole mitään kiellettyä, mutta toisinaan tällainen saattaa herättää lievän mustasukkaisuuden tunteen minussa.

En tietenkään tarkoita, että omalle kumppanille pitäisi antaa vapaus tehdä ihan mitä vaan ja itse kärvistellä mustasukkaisuuden tuneen kanssa. Vaan POINTTINI on se, että eikö mustasukkaisuus ole aivan normaali tunne joka tietyllä tavalla kuuluu elämään eikä sen tunteen vuoksi pidä ruveta kieltämään kumppanilta normaalia elämää ja hauskanpitoa. Vähän pidemmälle vietynä voisi pohtia olisitko valmis antamaan kumppanisi tekemään kolmannen kanssa jotain sellaista, mistä tiedän tulevasi mustasukkaiseksi, mutta hyväksyt tämän asian kumppanisi nautinnon vuoksi?

-AP

Vierailija
20/78 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun jos mieheni imee sitä toista miestä. Olisi varmaan upeaa katsella. Ja saisi koittaa miltä tuntuu ottaa liemet suuhun.n26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän