Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ja naiset, mitä mieltä bi naisista?

Vierailija
22.02.2006 |

Bi- avovaimo kaipaa kommentteja...

Olen siis bi ja olen erittäin sitoutunut ja rakastunut mieheeni. Haluja olisi kuitenkin ns. tyttörakkauden puolelle. Miten selitän miehelle, miten se on niin kovin erilaista kuin miehen kanssa? En osaa sitä vaan pukea sanoiksi ja haluaisi tietää. Eli siis toiset bi-immeiset auttakaa ja vastatkaa. Ja muut mitä mieltä asiasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpia miehiä tosiaan kovasti kiinnostaa ja kiihottaa, jopa pelkkä suutelemisen katsominen. Kukaan miesystävistäni ei ole koskaan ollut mustasukkainen naiselle, hyvä niin.

Vierailija
2/5 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä edelsi 8 vuotta naimisissa, niin hän rupesi " käännyttämään" minua, tyyliin kyllä siitä tunteesta eroon pääsee. Ja en ole sittemmin vaivautunut puhumaan hänelle aiheesta koska hän on sairaan mustasukkainen,pelkästä ajatuksesta että olisin jonkun naisen kanssa. Mutta tietyllä tavalla häntäkin viehättäisi ajatus kolmen kimpasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siin ei oo mitään pahaa...

Mä haluisin joskus kokeilla toisen naisen kosketuksen, olen sen miehelle sanonutkin.. eli olenko mä jonkinsortin bi?

Mä kiihotun jos katon esim. leffoja missä kaks naista nuolee keskenään.

Vierailija
4/5 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en halua seksiä naisen kanssa kahdestaan, mutta kimppaseksin yhteydessä olen muutaman kerran kokeillut ja se on kyllä tosi jees! Ehkä siinä onkin juuri parasta se, kun oma mies on paikalla ja tulee siitä ihan hulluksi!

Kerrot vaan miehellesi suoraan mitä ajattelet, näytä vaikka tämä ketju hänelle. Ja minun mielestäni otat hänet kyllä mukaan jos löydät naisen jolle se käy ;o)

Vierailija
5/5 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

panna paksuksi

Julle 69