G: Paras pyykinpesuaine
.
Kommentit (16)
Ja mitä epäreilua on muuten Omossa tai Arielissa, ei kai niitä missään kehitysmaassa valmisteta?
Ei siis ole enää vauvan pulautuksia tai porkkanatahroja, vaan aikuisten ja koululaisten pyykkiä. Niitä pesupähkinöitä kokeilin ja ihan olivat hyviä, mutta ekokauppa lopetti niin en ole muistanut etsiä niitä enää.
sitä olen käyttäny jo monen monta vuotta, ja muuta en edes osaa enää ostaa.
Vauvanpyykkiä ja välillä tosi likaistakin pyykkiä on ja kaikki lähtee puhtaaksi. Olisko sulla pesukoneessa vikaa? Ootko puhdistanut sitä lähiaikoina?
ja yllätyin positiivisesti. Vauvan pyykeiile käytän toistaiseksi LV:tä.
oon kyllä pessyt koneen ihan tyhjänä tolla amwaylla niinkuin kehoitettiinkin. Ja nyt noin pari kuukautta käyttänyt sitä ainetta ja ihmetelly kun vaatteet on niin tahraisia. Nyt kokeilumielessä pesin muutaman koneellisen jollakin kaappiin jääneellä tavallisella pesuaineen lopulla ja tahrat ovat lähteneet. Swipea käytin aikaisemmin ja hyvä kokemus on siitä, halusin vain kokeilla tuota amwayta ja nyt ehkä vielä jotain muuta.
saa monesta nettikaupastakin.
Minä käytän ja suosittelen MiniRiskiä, Ecoveriä ja pesupähkinöitä. Tahroille sappisaippuaa ja Fairyä.
Ei siis ole enää vauvan pulautuksia tai porkkanatahroja, vaan aikuisten ja koululaisten pyykkiä. Niitä pesupähkinöitä kokeilin ja ihan olivat hyviä, mutta ekokauppa lopetti niin en ole muistanut etsiä niitä enää.
sekä kirjo- että valkopyykille. Ite ostin Amwayn pesuainetta jota niin kehuttiin hyväksi, mutta joka vaatteessa on pesun jälkeen ollut rasvatahroja (siis jos niissä ennen pesua on ollut tahra). Nyt hakusessa joku muu pyykinpesuaine.