Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ovulaation tunnistaa ilman tikutuksia, viittaako helppoon raskautumiseen?

Vierailija
24.04.2016 |

Sinä, joka tunnistit ovulaation oireilut, raskauduitko helposti ja kauan raskautuessa meni? Minkä ikäisenä?

Mielellään 25+ vastauksia, nuoremmatkin toki tervetulleita!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tehnyt edes raskaustestejä koskaan, (minusta niitä tehdään vain jos on kiire saada mahdollisen abortin takia selville, onko raskaana vai ei)

Sinäpä kuulostat kivalta ja ymmärtäväiseltä ihmiseltä. Kiva, että sinulle raskaaksi tuleminen on ollut helppoa. Empaattisuutta se ei ole lisännyt. Raskaustestejä tehdään myös hedelmöityshoidoissa ihan lääkärin määräyksestä, että tiedetään esim. jatketaanko raskautta tukevaa lääkitystä vai lopetetaanko lääkitys, jotta kuukautiset tulevat ja aloitetaan uusi hoitokierros.

Vierailija
22/23 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up muita? Näyttäisi olevan voitolla, että kovat ovulaatio-oireet heikentää raskauden todennäköisyyttä.

En ymmärrä? Eikö nimenomaan selkeä ovulointi ole merkki hedelmällisestä ajankohdasta? Siis lapsettomuushoidoissakäyvillä naisillahan saattaa puuttua ovulaatio kokonaan. Mä muistan että Kirsi Piha kärsi aikoinaan lapsettomuudesta ja lääkäri sanoi että syö vähän lisää rasvaa, niin saat itsesi ovuloimaan. Kirsi sitten raskautui. Näin hän itse kertoi lehdessä. Mä olen siksi seurannut Kirsi Pihaa koska sain esikoiseni samoihin aikoihin ja olen pitänyt häntä kokkareeksi harvinaisen fiksuna kuten myös eksäänsä Saku Tuomista.

Ovuloimattomuus on käsittääkseni vain yksi asia, joka voi aiheuttaa lapsettomuutta. Tämän ketjun perusteella raskautumisongelmia on ollut naisilla, joilla on kuitenkin selkeät ovulaatio-oireet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskoisin raskautuvani helposti. Ensimmäisen kerran raskauduin yhden e-pillerin unohduksesta. Sitten kortsun hajotessa katumuspillerit aiheuttivat sellaisen vuodon, joka kuulemma viittasi siihen että hedelmöitys oli tapahtunut. Toisen lapsen sain paljon vanhempana miehen kanssa, joka oli tupakoinut askin päivässä jo 24 vuoden ajan. Eli siis siittiöt eivät varmastikaan olleet huippukunnossa eikä mieskään enää niin nuori. Sain kyllä kolme keskenmenoa ennen tätä raskautta. Raskaudet ovat olleet mulla todella helppoja ja samoin synnytykset.

Tunnen ovulaatio. Tunnen tiettynä päivänä sellaisen nipsauksen kohdussa. Kun käyn vessassa, niin huomaan että hipsterini tuoksuvat hyvälle ja sitten tulee sellaista ovulaatiolimaa.

Käsittääkseni katumuspilleri estää hedelmöittymisen, mutta ei abortoi alkiota. Eli jos hedelmöittyminen on tapahtunut je ei tehoa.