Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotiäitien pojat pahanteossa

Vierailija
24.04.2016 |

Kotiäiti jää kotiin hoitaakseen lapset tarhaa paremmin. Kuitenkin meidän rivarissa kotiäidin alle kouluikäiset pojat hyppivät kukkapenkeissä, naarmuttavat autoja, heittävät jäätä ja lunta ihmisten kuisteille ja rappusille. Haistattelevat 94 v anopilleni, soittavat turhaan ovikelloa tunnin välein. Heittävät pikku kiviä. Kiipeilevät kuin apinat. Äiti puolustaa poikiaan ja pitää vahnkoja pieniä. Poikien pitää saada leikkiä.

Mielestäni poikien energia pitää kanavoida muuten. Äiti voisi viedä heitä ulkoilemaan ja pelaamaan ja tutkimaan luontoa. Omasta mielestään äiti on hyvä äitii ja taloyhtiö pikkumainen.

Koetteko että poikia rajoitetaan liikaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on. Jos tästä pahanteosta huomauttaa kotiäidille ihan itse paikalla olleena aikuisena, kysymys kuuluu "Näkikö joku muukin kuin sinä?" Siis yksi aikuinen ei riitä, tarvitaan todistajat, monikossa, muuten asiaa ei ole todistettavasti tapahtunut. Case solved.

Ai niin, lisäksi mies saa raivokohtauksen siitä että heidän hienosta perheestään huomautetaan. Uhkailee.

Ja lopuksi toteaa: "Meillä on hieno perhe". Tätä hienoa perhettä muut ihastelevat kun omenat revitään raakoina puista, vesipisteet avataan keskiyöllä vuotamaan koko yöksi, tyhkjillään olevaan läminvarastoon virtsataan yms yms muuta hienoa.

Vierailija
2/4 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin meidän pojat 😁 Johtuu varmaan siitä kun ovat kotihoidettuja, siitä se johtuu 👍🏻 Sano naapurillesi, että pistää pojat tarhaan, johan rauhoittuu elämä. Viikonloput voi kyllä olla hankalia. Ja sit mä heräsin ja muistin, etten mä edes asu missään 'taloyhtiössä' 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen koko kylä kasvatti poikia ja heidän kolttosensa tuomittiin. Nykyäiti ihailee pikku kullan luovuutta ja ketteryyttä ja pitää ettei tämän tuevan NHL-pelaan itsetuntoa voiloukata.

Vierailija
4/4 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu