onko matkavakuutus voimassa jos sen on maksanut mutta
Kun kirjaudun heidän sivulle niin ei voimassaolevia vakuutuksia. Tilitapahtumissa näkyy että maksettu. Mistään ei saa kysyttyä ja pitäis matkalle lähteä. Lapsi kuumeinen joten lääkärireissu edessä aika varmana kohteessa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Siis ei kai kukaan vanhempi lähde kipeän lapsen kanssa huvimatkalle?!
Ai flunssan takia peruttais ison perheen loma ja näköjään vakuutuskaan ei ole voimassa. Vakuutusehdoissakin lukee että matka korvataan vain jos sairastuu vakavasti. Lapsilla aina vähän flunssaa, meillä ainakin ollut siitä asti ku päiväkodin aloitti.
Peruisitteko oikeasti flunssan takia loman? Aina joku flunssassa, ei vois koskaan lähteä reissuun.
Miksi pienen flunssan takia pitäisi mennä lääkäriin lomakohteessa? Ette kai kotonakaan menisi.
Jos flunssassa on tukkoisuutta, voi lento olla tuskallinen. Kokemusta on.
Tukkoisuutta vähentävä lääke voisi auttaa tuohon.
Ja alkuperäiseen aiheeseen: soita vakuutusyhtiöön, itselleni tuli sieltä vakuutuskortti, joka näytetään tarvittaessa matkan aikana sairaalassa tai terveysasemalla.
Ja kyllä sinne lääkäriin saa ilman vakuutustakin mennä. Se pitää vaan sitten maksaa itse. Tuskin flunssakäynti kovin kallis on.
Luin vakuutuksen ehdot vielä kerran (mikäli sen saa edes voimaan kun kerran maksettu on) ja flunssa ei ole matkan perumisen syy sanotaan erikseen. Vain pakottavasti matkan peruuntumisen aiheuttava sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Jos flunssassa on tukkoisuutta, voi lento olla tuskallinen. Kokemusta on.
Tukkoisuutta vähentävä lääke voisi auttaa tuohon.
Ja alkuperäiseen aiheeseen: soita vakuutusyhtiöön, itselleni tuli sieltä vakuutuskortti, joka näytetään tarvittaessa matkan aikana sairaalassa tai terveysasemalla.
Lähtö nyt ja vakuutusyhtiöön voi soittaa vasta huomenna. Onneksi ei kovin tukossa ole pystyssä ollessaan. Annan särkylääkkeen ennen lentoa. Kuumetta on mut jaksaa kyllä touhuta.
Päivystävä lääkäri juuri nyt on voimassa kotipaikkakunnallasi, mene sinne. Jos itse olisit kuumeessa ja lääkärireissu varmana lomakohteessa, lähtisitkö edes matkalle.
Koska maksoi? Jos tyyliin perjantaina/lauantaina ei ole maksu vielä ehtinyt kirjautua.
Ja ihan uteliaisuutta: lähteekö joku matkalle, jos lapsi on jo valmiiksi sairas? Eihän silloinkaan lähetä, jos ite (eli aikunen) ollaan sairaana...
Alentenut vastustuskyky valmiiksi jo kuumeen takia, lentokentällä ja -koneessahan onneksi ei pöpöt lennä.
Vierailija kirjoitti:
Päivystävä lääkäri juuri nyt on voimassa kotipaikkakunnallasi, mene sinne. Jos itse olisit kuumeessa ja lääkärireissu varmana lomakohteessa, lähtisitkö edes matkalle.
vielä ei siis syytä lääkäriin menoon kun vaan flunssakuume. Usein vaan kehittyy korvatulehdukseksi tms. Kyllä me mennään. Iso perhe ja vakuutus ei korvaa flunssan takia perumista.
Vierailija kirjoitti:
Koska maksoi? Jos tyyliin perjantaina/lauantaina ei ole maksu vielä ehtinyt kirjautua.
Ja ihan uteliaisuutta: lähteekö joku matkalle, jos lapsi on jo valmiiksi sairas? Eihän silloinkaan lähetä, jos ite (eli aikunen) ollaan sairaana...
Kyllä lähtisin jos mulla ois flunssa. Aina jollain on flunssa. Eikä se ole syy matkaa perua vakuutusehtojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka peruu esim. 6000e matkan jos jollain flunssa, varsinkin jos kerran vakuutusyhtiö ei flunssan takia hyvitä mitään?
Tukkoisuutta vähentävä lääke ja / tai nenätipat niin ei käy liian tuskaiseksi jos siis on tukkoisuutta. Särkylääke ei auta siihen inhottavaan paineentunteeseen lennoilla. Näin olen itse saanut aikuisena lennettyä jopa 12h lennot siedettävästi flunssassa.
Tosi kiva tartuttaa kaikki muut ihmiset koneessa. Jollakin voi olla muu sairaus, joka tekee flunssan hengenvaaralliseksi. Mutta viis siitä, niinkö? Eipä tule yllätyksenä että mikään muu ei ole yhtä itsekäs kuin lapsiperhe.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva tartuttaa kaikki muut ihmiset koneessa. Jollakin voi olla muu sairaus, joka tekee flunssan hengenvaaralliseksi. Mutta viis siitä, niinkö? Eipä tule yllätyksenä että mikään muu ei ole yhtä itsekäs kuin lapsiperhe.
Flunssa ei ole syy matkan perumiseen vakuutusyhtiönkään mukaan. Eiköhän siellä flunssa ole n. 20% matkustajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flunssa ei ole syy matkan perumiseen vakuutusyhtiönkään mukaan. Eiköhän siellä flunssa ole n. 20% matkustajista.
Kannattaisiko ostaa parempi vakuutus? Tuokin on tyypillistä itsekkään puhetta, että sysätään vastuu omista teoista vaan muille. Eikö teidän vanhempina pitäisi vihdoinkin opetella kantamaan itse vastuu ja toimimaan sen mukaisesti? Vanhemmuudenhan piti jalostaa, eipä kovin monessa näy.
Ei se vakuutus korvaa tuota käyntiä koska tauti alkanut ennen matkaa ja olet ollut siitä tietoinen.
Kuka samperi on niin pöjä että lähtee sairaan lapsen kanssa matkalle?! Muu perhe voi lähteä sinä tai lapsen isä jää lapsen kanssa kotiin. Helpoa.
No ei tietenkään peruta koko perheen matkaa jonkun flunssan vuoksi. Ja kuka luulee ettei lentokentillä ym paikoissa liiku flunssapöpöt?
Typerää muuten syytellä lapsiperheitä itsrkkyydestä kun työmoraalin omaavat aikuiset tulee normaalisti flunssassa töihin. Kulkevat myös julkisissa ynnä muualla ihmisten ilmoilla FLUNSSASSA!