Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päädyin yhteen nykyisen miehen kanssa täysin feromonien vaikutuksesta

Vierailija
23.04.2016 |

Kukaan muu mies ei ole koko elämäni aikana tuntunut seksuaalitasolla tältä, ja olen aina kärsinyt haluttomuudesta. Olen sentään jo 35, mutta näin se elämä yllättää. Halusin vain kertoa ilouutisen muille haluttomille; Toivoa haluamisesta on! Minun ei tarvitse kuin mennä hänen lähelleen, niin haluni hyrräävät. Kaikkein uskomattominta tässä on se, että hän ei ole ulkoiselta habitukseltaan lainkaan sitä, mistä olen aijemmin miehessä pitänyt ja mitä "vaatimuksia" olen hänelle asettanut.
Olen oikeastaan täysin varma, että meidät saattoi yhteen feromonit. Kun hän ei käytä tuoksuja tai deoja, vaikutus minuun on huikea. Kaiken lisäksi luonteemmekin natsaavat hienosti.
Onko muilla kokemuksia feromonien vaikutuksista? Ihmisten kannattaisi ehkä luopua hajusteiden käytöstä, niin toisilleen oikeat tyypit päätyisivät yhteen:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, juuri näin se menee.

Olet oivaltanut jotain olennaista.

Nämä itsetunto-ongelmaiset ressukat tällä palstalla kuvittelevat että kaikki on vain ulkonäöstä kiinni....

Vierailija
2/6 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen kokemus, mutta en vain halua yhteen kyseisen miehen kanssa. Seksihaluja olisi senkin edestä, vaikka muuten ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä molemmilla siis noita tuntemuksia? Ajan takaa sitä että jos itsellä kuumottaa ja haluttaa erään miehen lähellä, niin tunteekohan tuo mies samoin?

Vierailija
4/6 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feromonit on jännä juttu. Meillä on hoidettu sekä kissojen että koirien mielialaongelmia (kaverin kuolema, muuten vain kova stressi jne.) feromonihaihduttimilla. Milloinkahan ihmisille kehitellään vastaavia? Sitä odotellessa kävistellään tässä työstressin, ahdistuksen ja haluttomuuden kurimuksessa...

Vierailija
5/6 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko teillä molemmilla siis noita tuntemuksia? Ajan takaa sitä että jos itsellä kuumottaa ja haluttaa erään miehen lähellä, niin tunteekohan tuo mies samoin?

Olin tulossa kysymään samaa... olen seksuaalisesti järjettömän rakastunut mieheen, mutta hän ei halua minua seurustelukumppaniksi.

Voin kyllä harrastaa seksiä muiden kanssa ja saadakin kun näkee oikeanlaista teknistä vaivaa, mutta se ei tunnu samalta. Tämän miehen pelkkä oleminen vieressä kiihottaa.

Mies sanoo että kerran on tuntemisemme aikana pannut jotain toista ja ei ollut mitään muhun verrattuna.

En tiedä olenko itse hullu ja mies vaan puhuu, vai tajuaako toinenkin jossain vaiheessa että kaikkien kanssa ei oo tällaista... olisin myös ikionnellinen, jos tulisin hänelle raskaaksi, vaikka yleisesti ottaen en piittaa saada lapsia.

Vierailija
6/6 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi