Panisitko kirahvin kanssa...
Kommentit (7)
Kolme internettiä, mitä ihmettä sä oikeen...?
Vierailija kirjoitti:
No kohta menee kirahvikin. Taas yksi lauantai lukemattomien lauantaiden joukkoon jolloin lämmitän saunan yksi, saunan yksin, juon saunakaljan yksin, runkkaan jos viitsin ja menen yksin nukkumaan.
t. keski-ikäinen mies
No, eihän tuo välttämättä pysyvä olotila ole. Se oma kulta voi tulla elämääsi hyvinkin pian, ainakin olettaisin että näin haluat käyvän, joten varmasti sinulla on verkot vesillä monella suunnalla. Onneksi näin nettiaikakaudella tuo "pariutuminen" on hieman helpompaa kuin ennen.
Tsemppiä t. myös yksin ollut keski-ikäinen mies.
Apina ja kirahvi seurustelivat mutta apina otti kirahvista eron.
Kaveri kysyi apinalta miksi otit eron kuumas kirahvinaaraasta.
Apina vastasi että kunto ei enää kestänyt sitä rääkkiä,ensin kiipeät ylös pussaamaan sitten alas panemaan ja taas pussaamaan.
Juu kyllä, mutta ainoastaan jos se olisi poikakirahvi, sillä olen homoseksuaali. Haluaisin että se nussisi minua jättimäisellä kirahvikyrvälle peppuaukkoon.
Tiesittekö muuten että sian kikkeli on selllainen korkkiruuvimainen ja ehkä kynän paksuinen? Ei tunnu millekkään.
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä, mutta ainoastaan jos se olisi poikakirahvi, sillä olen homoseksuaali. Haluaisin että se nussisi minua jättimäisellä kirahvikyrvälle peppuaukkoon.
Tiesittekö muuten että sian kikkeli on selllainen korkkiruuvimainen ja ehkä kynän paksuinen? Ei tunnu millekkään.
Jäit kiinni olet maannu sian kanssa
Mika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäit kiinni olet maannu sian kanssa
Jätä se sika.
No kohta menee kirahvikin. Taas yksi lauantai lukemattomien lauantaiden joukkoon jolloin lämmitän saunan yksi, saunan yksin, juon saunakaljan yksin, runkkaan jos viitsin ja menen yksin nukkumaan.
t. keski-ikäinen mies