Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on käynyt huorissa

Vierailija
23.04.2016 |

Tehnyt ulkomaan työkeikkoja ja siellä käynyt tissibaareissa ja panemassa Venäläisiä huoria. Sitten tulee kotiin ja panee meikäläistä,joka syön pillereitä,illman kortsua...
Kotimaassa myös suhde työpaikan siivoojaan joka 15-vuotta nuorempi...eli juuri täysi-ikäinen tyttö.

Itse nyt juuri kertonut näistä.

Pitäisikö tälle antaa anteeksi ja jatkaa perhe-elämää,koska niin nyt tuntuu haluavan?

Itse olisin valmis ampumaan kuulan kalloon sille !

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni ja tunnusti syntinsä sinulle, ei jäänyt itse kiinni. Siltikin, minä en tuollaisen kanssa jäisi roikkumaan. Ei varmasti tule olemaan viimeinen kerta, jos kanki on aina kovana, missä hame heilahtaa. Oletko antanut miehesi tulla takaapäin ja laukaista pakaroille, selälle, niskaan ja sieltä pään yli lattialle ja seinille? Jos et, niin ehkä hän on saanut ampua sitten muualla.

Vierailija
2/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä se vain on huorien kanssa, ei mitään sen kummempaa. Anna anteeksi hyvälle miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pihalle elämästä ja testeihin, miten voisi luottamus enää palautua, kun on sun terveydenkin vaarantanut.

Vierailija
4/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan anna anteeksi.

Vierailija
5/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyl voi antaa olla.. varmista et ei pannu ku takaa päin..

Vierailija
6/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään eroa! Sen verran tätä palstaa seuranneena tiedän, että avioero on kamalinta mitä ihmiselle, suvulle, lapsille, koiralle tai naapurille voi tapahtua. Eli rakastat, kunnioitat ja luotat mieheesi jatkossakin. Raukka parka katuu ja lapsetkin katuu. Ja anoppi vasta huolissaan onkin. Nyt vaan huomioit hiukan paremmin. Paitsi jos olisit raskaana niin sitten vaan unohdat koko ikävän episodin ja jatkat niinkuin mitään ei olisi ikinä tapahtunutkaan.

Vierailija
7/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä se vain on huorien kanssa, ei mitään sen kummempaa. Anna anteeksi hyvälle miehelle.

Miten teitä ei häiritse se, että miehet käyttää hyväkseen naisia? Luuletko että ne naiset omasta halustaan myyvät itseään? En kattella huorissa käynyttä miestä päivääkään. Vaikka olis käynyt niissä seurustelun ulkopuolella.

Vierailija
8/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai takaa päinkö ei taudit tartu vai ei muuten vaan lasketa? 

Vierailija
9/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai takaa päinkö ei taudit tartu vai ei muuten vaan lasketa? 

Ei lasketa ja eihän sitä edes voi varmuudella tietää oliko edes sisällä vai ei..

Vierailija
10/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Jätä se.

Vierailija
11/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teitä ei häiritse se, että miehet käyttää hyväkseen naisia? Luuletko että ne naiset omasta halustaan myyvät itseään? En kattella huorissa käynyttä miestä päivääkään. Vaikka olis käynyt niissä seurustelun ulkopuolella.

Kyllä minä luulen, että naiset myyvät seksiä ihan omasta halustaan. Miksi sinä luulet, ettei näin olisi?

Vierailija
12/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia.

Vierailija
13/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomies, olen kateellinen.

Vierailija
14/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä on yksi merkittävimpiä ihmiskaupan uhrien lähtömaita. Katsoisin läpi sormien jos olisi Suomessa pannut suomalaista prostituoitua, mutta venäläinen prostituoitu varsinki Venäjän ulkopuolella on hyvin suurella todennäköisyydelleä ihmiskaupan uhri, joten mies lentäisi pihalle kuin leppäkeihäs.

Vierailija
15/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen sai tunnustamaan? Taustat kiinnostais.

Vierailija
16/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin pihalle ilman avaimia. Ja tavarat samaa reittiä. Vaihtaisin myös lukot, siltä varalta, että ukko saisi jostain vara-avaimen. Lasten asiat sovittaisiin asianajajan välityksellä.

Vierailija
17/35 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis kyllä kotiin tulemista enää, jos olis mun äijä.

18/35 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kummia kommentteja,toivottavasti ovat trolleja eikä noin pällejä ihmisiä oikeasti ole.

"Anna anteeksi hyvälle miehelle".Aika ristiriitaista,hyvä mies ei käy huorisssa ja pane nuoria tyttöjä,sellainen joka niin tekee,ei ole hyvä mies vaan täysin paska mies.Ja "pojat on poikia"-klisee on naurettava silloinkin kun puhutaan tosiaan pojista,naimisissa oleva mies on todennäköisesti jo ohittanut "pojat on poikia"-vaiheen ja on ihan kykenevä vastaamaan tekojensa seurauksista.

Itse aiheesta:en edes harkitsisi tuollaisen miehen kanssa suhteen jatkamista,sekä huorissa käynti että suhde nippanappa täysi-ikäisen kanssa ovat kumpikin jo yksistään ihan painava syy eroon.Eli:mies pihalle,avioero vireille ja käynti sukupuolitautitesteissä nyt ainakin olisi hyvä tehdä niin pian kuin mahdollista.

Vierailija
19/35 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teitä ei häiritse se, että naiset käyttää hyväkseen miehiä? Luuletko että ne miehet omasta halustaan raottavat lompakkoaan?

Korjasin.

Vierailija
20/35 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelmasi?

Sinulla vaikuttaa olevan rehellinen mies kun noin vain kertoo kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi