Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lantionpohjanrasitustesti. Onko sellaista? Näin outoa unta

Vierailija
23.04.2016 |

Olin unessa neuvolassa ja ensin tehtiin sokerirasitustesti. Olen oikeastikin raskaana. Sitten neuvolantäti pyysi minua juomaan litran vettä ja riisumaan housut, alushousut piti jättää jalkaan. Hän sanoi että pitää tehdä vielä lantionpohjarasitus että näkee missä kunnossa lihakseni ovat. Täti selitti, että minum tulee käydä selinmakuulle jalat koukussa ja tämä kutittelee alapäätäni korkeintaan 30 min. Heti kun eka pisara pääsee housuun testi loppuu ja hän lukee taulukosta riippuen kestämästäni ajasta kuinka hyvät lantionpohjalihakseni ovat.
Seinällä oli iso juliste tästä uudesta testistä ja siinä luki, että testi maksaa 750e. Sanoin ettei minulla ole varaa siihen. Täti vain mumisi ettei se ole oikea hinta, oikeasti se maksaa 30e.
Otin siis housut pois, täti asetti jonkun lautasen näköisen peffani alle, siltä varalta kuulemma jos en pysty pidätellä yhtään ja rakko pettää.
Makasin siinä sitten ja täti kutitteli ja paineli alushousujeni läpi häpyhuulia ja klittaa. Hävetti ja pissatti mutta vasta 20 min kuluttua minulta pääsi vahingossa vähän pissaa ja täti sanoi että oli hyvä tulos.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin minä haluan heti siihen. Oln kauheassa puutteessa!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä