Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ottaakko eksään yhteyttä vai ei?

Vierailija
23.04.2016 |

Noniin. Minun ja eksäni erosta on nyt parisen vuotta, suhde päättyi taannoin minun aloitteestani. Erosimme hyvissä väleissä, ja pidimme yhteyttä toisiimme aluksi tiivimmin mutta sitten yhteydenpito vaan kuihtui, ja loppui lähes kokonaan kun eksä alkoi seurustelemaan. Itse olen ollut suhteessa lähes siitä asti uuden kanssa kun erosimme eksän kanssa (joojoo,tiedetään...)
Muutama päivä sitten katsoin pitkästä aikaa eksäni kuvia ja mitä hänelle kuuluu(emme ole enää kavereita mutta miehen profiili on julkinen) ja jokin vain sai lämmön palaamaan. Eksäni ei huolehtinut ulkonäöstään turhan paljoa seurustelun aikana, eikä välittänyt pukeutumisestaan. Nyt kuitenkin hän oli todella hyvässä kunnossa, ilmeisesti alkanut käymään salilla, ja hän oli useissa kuvissa pukeutunut ns."classy style". Tekisi mieli laittaa kaveripyyntöä ja katsoa hyväksyykö hän sen tai koittaa saada numeropalvelusta numero tai jotain... Nykyisessä suhteessa en ole onnellinen, mies rakastaa ilmeisesti enemmän minua kuin minä häntä. Lapsia ei ole.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi maailma pyörisi sinun ympärilläsi? Miksi exäsi kiinnostuisi sinusta enää, hänellähän elämä on jatkunut ihan siedettävästi? Miksi nykyinen miehesi viitsisi enää panostaa suhteeseenne jos tietäisi millainen tuuliviiri olet?

Olisiko parempi, että olisit yksin ja miettisit mihin oikein olet tyytymätön. Luultavasti itseesi, et niihin miehiin elämässäsi. Et ole kenellekään hyvä kumppani ennen kuin olet sinut itsesi kanssa.

Vierailija
2/9 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain tyypillinen prinsessaharhailija, joita on noin 99,7% suomalaisista naisista.

Kerrotko vielä, mitä niin ihmeen erinomaista sinussa on, että kaikkien miesten tulisi pystyttää Pyhälle Alapäällesi palvontapaikka ja maapallon tulisi pyöriä sinun ympärilläsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen vuottahan se laastarisuhde yleensä maksimissan kestää.

Vierailija
4/9 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo!!

Vierailija
5/9 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan aikuisten oikeasti tosissasi, vai trollaatko vain?

Vierailija
6/9 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vain tyypillinen prinsessaharhailija, joita on noin 99,7% suomalaisista naisista.

Kerrotko vielä, mitä niin ihmeen erinomaista sinussa on, että kaikkien miesten tulisi pystyttää Pyhälle Alapäällesi palvontapaikka ja maapallon tulisi pyöriä sinun ympärilläsi?

Tule ottamaan selvää ;)

Ja kaikille tiedoksi, aion ottaa yhteyttä ekaääni.

Ap

Vierailija
7/9 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saa nenilleen :)

Vierailija
8/9 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se ex on aikuinen mies ja osaa itse päättää vastaako yhteydenottoon vai ei? Miksi täällä yritetään exän puolesta ottaa mitään kantaa. Tee Ap niinku parhaalta tuntuu, mutta älä hypi miehistä miehiin niinku tarzan liaaneihin. Suosittelen eroa joka tapauksessa, jos et rakasta.

Vierailija
9/9 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule ottamaan selvää ;)

Ja kaikille tiedoksi, aion ottaa yhteyttä ekaääni.

Ap

Toivottavasti nauraa paskaisesti kaltaisellesi pettäjäpaskalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän