Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zoely e-pillerit, ei menkkoja!

Vierailija
23.04.2016 |

Oon hieman paniikissa, kun eka liuska zoely-merkkisiä pillereitä on takana eikä lumepillereiden aikana tullut vuotoa. Vaihdoin pillerit gestinyleistä näihin gynen ehdottamana. Oon lukenu että menkat voi jäädä zoelyissa pois, mut pitäskö mun tehdä raskaustesti? Pelottaa et jos nää pillerit on pettäny. Onko kenelläkään kokemuksia samasta aiheesta? Lumepillereiden aikaan oli ihmeellisiä itkukohtauksia. Mitään muita oireita ei mahdollisista menkoista oo siis ollut, yleensä on ees rinnat kipeät mut nyt ei.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, aika usein ne jäävät pois. Toki voit tehdä ajallaan testin. Mites jatkossa? Jos pillereiden takia ei vuotoa niin teetkö sitten jatkuvasti testejä, joka kk?

Vierailija
2/3 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, aika usein ne jäävät pois. Toki voit tehdä ajallaan testin. Mites jatkossa? Jos pillereiden takia ei vuotoa niin teetkö sitten jatkuvasti testejä, joka kk?

Niin sitä just mietin, että eihän tässä oo mitään järkeä joka kk testiä tehdä. Tämä on vaan eka kerta ikinä pillereissä kun menkkoja ei ole tullut.. jotenkin ihmetyttää, mut kai tää sit voi olla ihan normaalia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa lukea ihan käyttöohjeissa että menkat voi jäädä tulematta. Itse olen käyttänyt vuoden ja vasta nyt on alkanut huomattavasti vähenemään vuoto, jotain tuhrua on kuitenkin tullut. Lääkärin ohje on että ensimmäisellä kerralla kun ei tule vuotoa niin tehtävä testi, sen jälkeen voi uskoa että johtuu pillereistä ä.