Miksi olette kieltäytyneet kutsusta tupareihin ym.
Ajattelin tehdä tälle oman ketjun.. Miksi olet kieltäytynyt kutsusta juhliin tai tupareihin?
Omia syitäni:
- en tuntenut kuin pari kutsutuista, liikaa vieraita ihmisiä, minulle tämä on ongelma, koska en voi rentoutua
- kutsuja ei ollut minulle kovinkaan läheinen, silloin tällöin kuin nähtiin, en saanut hänen seurassaan puheenvuoroa
- kutsuja oli sellainen, että todennäköisesti hän olisi koko illan surkutellut sitä, kun läheskään kaikki kutsutut eivät ole tulleet (tiesin tämän kokemuksesta, enkä jaksanut masentavaa iltaa)
- itselläni on ollut muuta menoa silloin
- paikka liian kaukana, vaatisi tuntien junamatkan
Mitä syitä teillä on ollut?
-
Kommentit (6)
Koska minusta on typerää, että aikuiset ihmiset pitävät tupareita. Ymmärtäisin jos kyseessä olisi joku teini, joka on vihdoin päässyt irti vanhemmistaan ja muuttanut ekaan omaan asuntoon. Mutta en ymmärrä näitä ikimuuttajia, jotka pitävät tuparit joka kerta kun on vaihdettu vuokrakämppää. Mitä sellaiselle enää edes keksisi tuparilahjaksi?
Jos kyseessä on joku, joka on ostanut/rakentanut oman kämpän/talon ja on aikeissa jäädä sinne pidemmäksi aikaa asumaan, niin ymmärrän että haluaa esitellä uuden kotinsa sukulaisille ja ystäville. Mutta kyllä sen esittelyn voi pitää ihan kahvittelun merkeissä. Ei siinä mitään tupareita tarvita (oletan siis että tarkoitat tupareilla ryyppyjuhlia)
Muita menoja, tai töitä seuraavana päivänä (menen aamulla 6-10 ja iltaisin 16-20 joten aika lyhyt on ilta...)
mä kirjoitti:
Koska minusta on typerää, että aikuiset ihmiset pitävät tupareita. Ymmärtäisin jos kyseessä olisi joku teini, joka on vihdoin päässyt irti vanhemmistaan ja muuttanut ekaan omaan asuntoon. Mutta en ymmärrä näitä ikimuuttajia, jotka pitävät tuparit joka kerta kun on vaihdettu vuokrakämppää. Mitä sellaiselle enää edes keksisi tuparilahjaksi?
Jos kyseessä on joku, joka on ostanut/rakentanut oman kämpän/talon ja on aikeissa jäädä sinne pidemmäksi aikaa asumaan, niin ymmärrän että haluaa esitellä uuden kotinsa sukulaisille ja ystäville. Mutta kyllä sen esittelyn voi pitää ihan kahvittelun merkeissä. Ei siinä mitään tupareita tarvita (oletan siis että tarkoitat tupareilla ryyppyjuhlia)
Samaa mieltä. Yksi tuttu muuttaa usein ja aina pitää ryyppyjuhlat. Viimeksi muutti uuden miesystävänsä asuntoon ja piti tuparit vaikka mies oli asunut asunnossa jo useamman vuoden.
kaveri muuttaa suunnilleen kerran vuodessa joten niitä tupareita riittää (sekä muuttoja..) Tuparit on niin nähty, ettei se 10. enää kiinnosta kun niissäkin juhlakalu miettii seuraavaa muuttoa.
- Joku muu meno.
- Kutsu on tullut niin myöhään, että olen selvästi ollut kakkosvaihtoehto tulonsa peruneiden tilalle.
- On ilmiselvää, että on kutsuttu vain lahjojen takia. Esim. ei niin läheinen kutsuja.
- Tiedän paikalle tulevan yhden tai useamman sellaisen henkilön, jonka kanssa en halua olla samassa tilassa.