No jopas. Tapailu-mies otti yhteyttä puolen vuoden jälkeen
Erottiin vähän kitkerissä tunnelmissa silloin ja nyt olin vaan tullut hänen ajatuksiinsa. Sweet .)
Hyvää kevään jatkoa toivottelin, vaikka mielessäni muistelin viimeksi eilen upeaa seksiä hänen kanssaan. Mikä on loppunut, on loppunut. En ole koskaan mennyt yhteen entisten kanss.
Kommentit (4)
Mulla oli sama tilanne. Tapailutyyppi oli vain kuullut, että olen alkanut seurustelemaan ja tahtoi kokeilla, että levitänkö reiteni siitä huolimatta hänelle. Hah, sai tyytyä omaan käteensä
Jep, näitä riittää. Aika moni aiemmin tapailemani tyyppi on ottanut jonkun ajan kuluttua yhteyttä. Jotkut eivät vaan tunnista timanttia tarpeeksi ajoissa, heräävät sitten kun on jo myöhäistä :)
Mulla on kymmenen vuoden takaa viritys joka ottaa yhteyttä muutaman kuukauden välein. Toivoo kai yhä että lohkeaisi vielä.
Siinä on nyt kaksi vaihtoehtoa. Voi olla, että ajatus on nyt muistelujen myötä kehittynyt siihen suuntaan, että voisi olla ehkä sittenkin vakavasti kiinnostunut. Tai sitten heitti koepallon, että kiinnostaisiko vielä panohommat.