Naiset onko teidän mielestä seksikästä kun miehellä näkyy vyö?
Siis sellainen tavallinen musta nahkavyö?
Tajusin tämän aika äskettäin kun huomasin ihastuksellani näkyvän. Aivan järjettömän seksikästä! Mies on n. 175 cm eli ei kovin pitkä ja hänellä on juuri oikeanlainen kapea lantio (ja hyvä perse). Tuo vyön näkyminen saa minut ihan hullaantuneeksi. Kunpa pääsisin koskettelemaan häntä hellästi. ♡
Kommentit (27)
On jos se on ruskea tai musta paksu nahkavyö ja mies on muuten maskuliininen.
Jos siinä on sellainen miehekäs country-solki niin sitten. http://countryjam.com/files/2014/06/DSC_5734.jpg?w=630&h=420&zc=1&cc=00…
Silloin, kun minä olen ihastunut oikein kunnolla, mikä tahansa on miehessä seksikästä ja houkuttelee hipelöimään. Paitsi jalat nilkoista alaspäin.
Eilen taas sain kuola valuen katsoa ihastustani kun hänellä oli musta paita, mustat housut ja vyö näkyvillä. Miten voi olla niin seksikkään näköistä... Aamulla sitten heräsin vesivahinkoon alakerrassa kun olin nähnyt järjettömän ihanaa seksiunta hänestä.
Ap
Plääh sun jutuille. Se riippuu siitä kenellä se vyö on. Jos se on losottavissa housuissa heti ison mahan alapuolella, niin ei ole hot.
Hmm. Mulla on leveä armeijan malli musta nahkavyö ja muutenkin mustat vaatteet, tosin olen pidempi 181cm.
Vierailija kirjoitti:
Odotus, että jännämies antaa remmiä nahkavyöllä paljaille pakaroille saa naiset märiksi ei "tihkumaan seksiä", kuten media asian ilmaisee.
*märiksi ELI "tihkumaan seksiä",
Ainakin se vyön näkyminen tarkoittaa, ettei ole valtavaa kaljamahaa.
Minäkin käytän aina näkyvissä olevaa mustaa vyötä. Judokaverit kertovat sen olevan hyvä karatessa ja muutamat vankilahatkani vahvistavat sen pitävän paikkansa. Kiva, kun tytöt tykkää.
kyllähän se on.tekee ryhdikkäämän olosen ku housuja nosteleva tyyppi
On kuumaa!
Varsinkin jos vyönsolki on sellainen miehekäs logo, esim
CAT
MB
Pohjoisvaltioiden lippu
Tai pääkallo
Saa mut heti polvilleen..
No kyllähän se huomiota herättää, kun miekkonen kävelee vastaan ja asuna on pelkkä vyö.
:o mitä seksikästä siinä on. Ainoastaan jos housut on tosi tiukat ja kookas pullotus näkyy, niin se on seksikästä.