Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin kaikkiin mallinmittoihin sovit?

Vierailija
23.04.2016 |

Vaaditaan:
Ikä 16-22v
Pituus 173-183cm
BMI 18-20

Montako noista kolmesta kriteeristä täytät?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi, olen liian vanha. ;(

Vierailija
2/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuteen kyllä. BMI:stä en ole varma kun en ole hetkeen vaa'alla käynyt. Ikää on liki tuplasti liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän mallimarkkinoilla on tilausta 20 BMI:n omaavalle pullukalle? 

Kyllä 18 on maksimi. Ja ei tuo pituus kerro rakenteesta juuri mitään. Et ainakaan ole alan ihminen, se on tässä selvä. 

Vierailija
4/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin tuohon keskimmäiseen (178 cm) ja 30 vuotta sitten sovin noihin kahteen muuhunkin. :)

Vierailija
5/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI on kyllä useimmilla matalampi, eikä se ole mikään vaatimus. Tärkeämpää ovat oikeat mitat, eli vyötärö max. 60cm ja lantio max. 90cm.

Eikä ikähaarukkakaan ole noin kapea, tuossa iässä ura aloitetaan ja se on suurimmassa kasvussa, mutta monet eniten työskentelevistä malleista ovat yllättäen 22-28 -vuotiaita.

Vierailija
6/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään ja silti olen pirun seksikäs!

Vierailija
7/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja BMI, jos hieman alle 18 kelpaa.

Vierailija
8/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Rinta-, vyötärö- ja lantiomitoilla on merkitystä, ei bmillä.

Vierailija kirjoitti:

Missähän mallimarkkinoilla on tilausta 20 BMI:n omaavalle pullukalle? 

Kyllä 18 on maksimi. Ja ei tuo pituus kerro rakenteesta juuri mitään. Et ainakaan ole alan ihminen, se on tässä selvä. 

Bmi 18 on läski malliksi.

No jaa... 

Esim. uimapukumalleilla on paljon korkeampi BMI kuin catwalk- henkareilla. 

Tiedätkö alasta loppujen lopuksi mitään? Esiinnyt täällä "asiantuntijana", mutta vaikuttaa, että olet kopperoosi sulkeutunut omituinen ihminen. 

Vierailija
9/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silarit, ripsi-ja hiuslisäkkeet puuttuu ja sopisin glamourmalliksi! 31, 159, 23

Vierailija
10/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengän koko 39, se on kyllä vähän pieni mallikooksi, 40-41 taitaa olla se peruskoko...mutta siis ainakin mahtuu!

Vierailija
11/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditut mitat riippuu siitä onko huippumalli, catalogimalli, plusmalli vai mikä?

Vierailija
12/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista sun kriteereistä ikä ja pituus täsmää, mutta BMI hitusen liian matala (mitä mallimaailmassa se ei olisi).

Vierailija
13/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään arvostetaan työllä (liikunnalla) saavutettua lihaksikasta kroppaa passiivisella tekemättömyydellä saavutetun (syömättömyydellä) sijaan. Paino tai BMI ei siis tosiaan ole oikea mitta, lihas (=kiinteä vartalo) kun painaa läskiä enemmän.

SSSS, olisikin helppoa jos voisit saavuttaa v. 2016 ihannevartalon pelkällä osastolla, mutta sori kyllä hommat on hieman muuttuneet sitten Twiggyn aikojen. Kiinteä urheilullinen vartalo edellyttää päivittäistä liikuntaa ja sitä eivät itseään näännyttävät jaksa harrastaa.

Vierailija
14/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään arvostetaan työllä (liikunnalla) saavutettua lihaksikasta kroppaa passiivisella tekemättömyydellä saavutetun (syömättömyydellä) sijaan. Paino tai BMI ei siis tosiaan ole oikea mitta, lihas (=kiinteä vartalo) kun painaa läskiä enemmän.

SSSS, olisikin helppoa jos voisit saavuttaa v. 2016 ihannevartalon pelkällä osastolla, mutta sori kyllä hommat on hieman muuttuneet sitten Twiggyn aikojen. Kiinteä urheilullinen vartalo edellyttää päivittäistä liikuntaa ja sitä eivät itseään näännyttävät jaksa harrastaa.

Pelkällä osastolla -> paastolla! Damn you autocorrect

Vierailija
15/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täytä mitään noista kriteereistä. Olen liian vanha, liian läski ja liian lyhyt.

Vierailija
16/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto, sovin pituuteen. Olen 166 cm. BMI 20-21.

Vierailija
17/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen :-D

T. 15v, 185cm

Vierailija
18/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sovi mallinmittoihin...en edes XL-malli kun en ole tarpeeksi "uhkea". Olen tavis...keski-ikäinen lyhyt pullukka mutta onnellinen.

Vierailija
19/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tai kaksi. Olen sopivan ikäinen, mutten ole ihan varma pituudestani :D vähän yli 170cm olen, mutta en välttämättä ihan 173.

Vierailija
20/21 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, ja minut on myös ns. bongattu kadulta erään tunnetun mallitoimiston toimesta, mutta ei ole yhtään minun juttuni kyllä. Bmi:tä yritän parhaillaan nostaa, kun on niin epäterveen näköistä kun kohta aikuisella naisella paistaa luut kaulasta :/. Tykkäisin enemmän sellaisesta Kardashian-kropasta :¨D

Mutta ehkä se tässä pääsykokeisiin lukiessa ja istuessa vähän nousee, paino :) !