Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein 4pv ennen menkkoja negatiivisen raskaustestin, voiko enää muuttua?!

nemina28
23.04.2016 |

Ensimmäinen yk käynnissä ja ovulaatio oireetkin bongasin n. Kp 18-20 päivinä. Testiliuskoilla tein ja ihan puhdas nega vaikka edes haamua olisin toivonut. Miten teillä muilla mennyt testailujen kans et onko aluksi ollut negatiivinen ja sit muuttunut? Jotenki toivo menny jo tän ekan kierron suhteen.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää tosissaan menevän joillakin tunteisiin tuo muiden aikainen testailu! Mikä teillä aiheuttaa asiassa niin kovin mielipahaa? Kannattaisi oikeastikin vähän harjoittaa itsetutkiskelua, ei meinaan ole ihan tervettä reaktiota.

Ehkä vain vähän huolettaa ihmiskunnan tulevaisuus, jos nuo vauvat perivät testaajaäitiensä geenit.

Ap:llä on vauvakuume.

Kaikki tietävät vauvakuumeisten ja ja vauvan vasta saaneiden käyttäyminen muuttuu.

Sanoisin, että nainen joka on vauvakuumeinen ja vähän malttamaton testien kanssa on paljon parempi lähtökohtaisesti äidiksi, kuin nainen joka jostain todella tuntemattomasta syystä huutelee ja vittuilee keskustelupalstalla toivoen aiheuttavansa mielipahaa.

Vierailija
42/46 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, olen vähän malttamaton ja jos tästä kierrosta ei tärppää niin joskus toivottavasti. Koitan kehitellä paljon muuta tekemistä ettei miettisi liikaa. Tosiaan ovulaatioaikaan en edes stressannut asiaa, mutta kun kierto käy loppua kohti niin jännitys tiivistyy, koska vauva on meille niin suuri toive.

Jos joku haluaa olla ilkeä, ei se minulta pois ole sillä elämäni on tällähetkellä hyvin onnellista ja onnea toivottavasti täydentää vielä oma vauva.

Mulla on vauva kuume ollut useamman vuoden, mutta elämäntilanteeni vuoksi nyt tää oli vasta mahdollista. Kyllä tää aika on tosi jännää ja tunteellistakin, kun pääsee vihdoin lähemmäksi kohti suurinta unelmaa eli äitiyttä ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nemina28 kirjoitti:

Tiedän, olen vähän malttamaton ja jos tästä kierrosta ei tärppää niin joskus toivottavasti. Koitan kehitellä paljon muuta tekemistä ettei miettisi liikaa. Tosiaan ovulaatioaikaan en edes stressannut asiaa, mutta kun kierto käy loppua kohti niin jännitys tiivistyy, koska vauva on meille niin suuri toive.

Jos joku haluaa olla ilkeä, ei se minulta pois ole sillä elämäni on tällähetkellä hyvin onnellista ja onnea toivottavasti täydentää vielä oma vauva.

Mulla on vauva kuume ollut useamman vuoden, mutta elämäntilanteeni vuoksi nyt tää oli vasta mahdollista. Kyllä tää aika on tosi jännää ja tunteellistakin, kun pääsee vihdoin lähemmäksi kohti suurinta unelmaa eli äitiyttä ❤

Tsemppiä ja toivottavasti plussa tulee 😊

Av nyt on tällainen elämäntapavittuilijoiden kokoontumisareena, jatkossa suosittelen käymään vauvakuumepalstoilla, niin saat enemmän asiallisia vastauksia.

Vierailija
44/46 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testailin ovista liki 2 vuotta ja joka kierrossa dpo 12-14 tein myös raskaustestin. En siis halunnut odotella mekkoihin asti, koska olin niin malttamaton. Halusin tietää. Siinä ei ole mitään väärää tai kummallista, toiset vain ovat sellaisia. No raskaaksihan en kuitenkaan koskaan tullut, ja sitten lapsettomuustutkimuksissa paljastui etten ikinä voisikaan. Vaikka jännitin, testailin ja toivoin turhaan hukaten elämästäni noinkin paljon, en siltikään koe sen olleen typerää. Olipahan vain sellainen elämänvaihe.

Testailkaa juuri niin paljon kuin huvittaa, se ei ole keneltäkään pois.

T: Lahjasolujonossa

Vierailija
45/46 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi tuhruvuoto menkkojen aikaan, testasin ja nega. Testasin muutamia päiviä myöhemmin, kun vuoto jatkui, jälleen nega. Sitten joskus viikkoa myöhemmin oli positiivinen.

Eikä tärpännyt eka kierrosta.

Siis kun minulla on juuri kuukautiset meneillään niin pitäisi kuitenkin testata etten sittenkin olisi raskaana?

No minä kyllä testasin, oli lähes vuosi jo yritetty, eikä koskaan ole sellaista tuhrua muuten ollut.

Toisella kertaa vuoto oli niin runsasta etten tajunnut testata ennen kuin seuraavat jäivät pois.

Olen joutunut testiin myös ennen röntgeniä, koska näköjään pelkkä kuukautisvuoto ei ole riittävä merkki etten olisi raskaana.

Ihme ilkkujia olette.

Vierailija
46/46 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tärppäsi toisesta kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen, älä hätiköi :)

Minulla tärppäsi 24. kierrosta ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Toivottavasti ap:lla sujuu nopeammin, ettei sekoa täysin. Ja kyllä se plussa täälläkin oli kovin odotettu, turhien raskaustestien tekeminen ei kuitenkaan auta raskaaksi tulemiseen mitenkään, pöinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi