Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin, mikä on hyvän seksin tärkein edellytys!

Vierailija
23.04.2016 |

Se, etten Itse häpeä itseäni millään tavalla missään tilanteessa. En siis mitään yksittäistäkään ominaisuutta ollenkaan, missään tilanteessa. Häpeä on seksin suurin vihollinen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Valitettavasti helpommin sanottu ku tehty... :/

Vierailija
2/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin totta! Mä inhoan mun läskejä ja aina kun painan liikaa, niin jopa mun o:sta tulee huonompia. Sitten kun painan tietyn määrän verran tai alle, niin kaikki muuttuu. O:t on todella hyviä ja jopa haluan seksiä. Usein.

Kauan meni ennen kuin tajusin painon yhteyden. Ja mitä enemmän painan, sitä kauemmin pitää JYYSTÄÄ, että saan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tyytyväisempi olen kroppaani ja kuntooni salitreenin myötä, sitä vähemmän häpeän ja seksi paranee koko ajan! Ap

Vierailija
4/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monilla tuon salitreenin lisäksi auttaa rakastava puoliso. Kun lukee intohimon ja rakkauden toisen silmistä ei tarvitse itsekään kainostella vaan nauttia hetkestä.

Vierailija
5/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet sitä mieltä, että vain treenattu voi olla häpeämättä itseään?

Väärin

Vierailija
6/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monilla tuon salitreenin lisäksi auttaa rakastava puoliso. Kun lukee intohimon ja rakkauden toisen silmistä ei tarvitse itsekään kainostella vaan nauttia hetkestä.

No on mulla sekin, mutta se ei riitä, jos itse häpeää silti. Ap

Vierailija
7/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin

En ole sitä mieltä, mutta itse opin olemaan häpeämättä vasta kun olen alkanut olla kroppaani tyytyväisempi kuin ennen. Ap

Vierailija
8/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kauhea perfektionisti, Häpeän harva se päivä sanomisiani ja työni (julkisia) tuloksia. Mutta seksissä en häpeä mitään, ja siksi se kai niin virkistävää onkin.

Vierailija
9/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se treeni auttaa. Lisää kestävyyttä -> eli parempaa seksiä.

Eli lihaskunto on tärkeämpi kuin se onko sulla sixpacki tai muuten hyvä kroppa.

Vierailija
10/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on sinut itsensä kanssa, haluaa siksiä sen toisen kanssa ja haluaa tyydyttää toista. Siinä mun mielestä resepti hyvään seksiin.

Vierailija
11/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, mä oon tiennyt tuon aina. Mikä ei tarkoita ettenkö ois hävennyt. Lähinnä halujeni osoittamista, en siis pysty siihen. Vartaloa en häpeä, mutta minä en saa haluta tai mies postaa minun haluistani pilkka- ja häpeälaulun ihmisten ilmoille. < -- Näin siis uskon, vaikka siihen ei ole mitään perusteluita miehet antaneet.

Pelkään, että minun haluistani tulisi järkyttävä vitsi, jolle kaikki tukehtuakseen nauraisivat. Koska eihän mua edes siedä yksikään mies, halua olla kanssani jne. Vaikka on jokunen halunnut.

Vierailija
12/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaus.. Tekstisi oli taas yksi muistutus mitä en saa tässä pitkässä parisuhteessani. Riita toisensa jälkeen jatkamme.

Vierailija
13/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin

Sinähän SEN sanoit. Ei vitsi miten naurettava mielipide.

11

Vierailija
14/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on tunteet ja 100% luottamus toiseen. Silloin ei tarvitse häpeillä itseään. Olen vähän pullukka enkä todellakaan treenattu, mutta jostain syystä seksin aikana en osaa hävetä itseäni vaan heittäydyn täysillä mukaan.

Vierailija
15/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorittaminen on seksin vihollinen. Pitää osata heittäytyä seksin vietäväksi. Mielellään samalla läheisyyttä ja hauskuutta

Mulla oli nuorena lyhyt tapailusuhde itseäni nuorempaan mieheen. Hän suoritti. Omasta mielestään varmaan hienosti.

Ei sellasta jaksa.

Tarvii olla heittäytymistä. Eikä se vaadi mitään pitkää suhdetta. Vaan kemiaa

Sekä sitä että itsekin uskaltaa heittäytyä. Ei mieti itseään

Vierailija
16/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se treeni auttaa. Lisää kestävyyttä -> eli parempaa seksiä.

Eli lihaskunto on tärkeämpi kuin se onko sulla sixpacki tai muuten hyvä kroppa.

Seksiä on niin monenlaista, voi vetää etunojapunnerruksella tai vähän hienovaraisemmin. Vanhukset ja vammaisetkin löytävät kropalleen sopivan tyylin, jos haluja ja kumppani löytyy.

Vierailija
17/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin

11

Mitähän naurettavaa tässä on?

Vierailija
18/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä seksille on monta edellytystä. Yksi niistä on estottomuus, eli osin juuri se ettei häpeä kroppaansa.

Luottamus kumppaniin on todella tärkeää, silloin luottaa siihen, että patneri ei tee mitään, joka henkisesti tai fyysisesti satuttaa sinua. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö erilaisia asioita voisi kokeilla, mutta jos rajat tulevat vastaan, homma loppuu siihen.

Halu antaa toiselle nautintoa, joka on molemmin puolista, mutta myös kyky kuunnella toista.

Kyky heittäytyä ja mielikuvitus vielä päälle, niin syntyy loistavaa seksiä.

Vierailija
19/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on henkinen asia. Fyysiset ominaisuudet ei ole niin tärkeitä

Kuten suhteissa muutenkin

Vaikka olisi kuinka timmi tai kaunis mutta estoinen ja ikävä ihminen, ei seksi tai suhde suju

Kaunis alkaa näyttää vaan tympeeltä ellei korvien väli ole kunnossa

Vierailija
20/20 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin

11

Mitähän naurettavaa tässä on?

Luin ketjua alhaalta ylöspäin ja asiayhteydestä irrotettuna se vaikutti siltä, että ap:lle vastaaja ajattelee niin, mutta sitten luin, että ap itse linkittää nuo asiat toisiinsa niin kommentti ei ole naurettava. Pahoitteluni.

11