Onko Audispray auttanut sun korviin?
Olen sitä nyt suihkuttanut jonkun aikaa korviin ja mietin miten sen pitäisi toimia, kun kerran ei vanupuikkoakaan saa käyttää? Miten ne korvat puhdistuvat?
Vaikka mä hieron 10 sek korvan juuresta joka kerta, niin en mä tiedä puhdistuuko korvat.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä nyt suihkuttanut jonkun aikaa korviin ja mietin miten sen pitäisi toimia, kun kerran ei vanupuikkoakaan saa käyttää? Miten ne korvat puhdistuvat?
Vaikka mä hieron 10 sek korvan juuresta joka kerta, niin en mä tiedä puhdistuuko korvat.
Huuhtele korvat korvapumpun avulla audisprayn jälkeen. Ei se aine + vaikku sieltä korvasta itsekseen poistu. Veden mukana tulee pois.
Vierailija kirjoitti:
Peruskorville riittää ihan hyvin vw-spray tai skodaspraykin. Erikoisuudentavoittelijat koittavat saada arvostusta kultakorvilleen saksasta käytettynä tuoduilla mercedes-spraylla ja jotkut isorikkaat ferrari-sprayllä tai bentley-sprayllä vaikka eivät välttämättä edes kuule mitään.
Ei apua = D Miten mä voin tämän jälkeen selostaa korvahyllyllä Audispraysta naama peruslukemilla sitä hakeville asiakkaille... ;D
t. Ketjua sivusta seuraava farmaseutti
Ei ole auttanut. Ihan turhaa käyttää.
Mulla ei ollut mitään apua. Remowax toimii paremmin.
Se vahatulppa sieltä harvemmin liikkuu ihan itsekseen mihinkään, pisti korvaan mitä tahansa ainetta. Siis jos tulppa on kova ja kiinnittynyt korvakäytävään. Pelkkä pehmeä vaikku voi tietenkin itsekseenkin valua sieltä pois. Korvien huuhtelu korvapumpulla, sen jälkeen kun korvaan pistetty aine on vaikuttanut riittävästi, auttaa vahatulppaa tulemaan pois. Paremman puutteessa voi käyttää esmes kymmenen millin ruiskua. Muista ottaa ruiskuun kädenlämpöistä vettä, kylmä vesi aiheuttaa kovaa kipua joutuessaan tärykalvolle. Osoita ruiskun kärjellä ylös korvakäytävään, että vesi voi kiertää vahatulpan ylösosan kautta vahatulpan taakse ja työntää sen vesivirran mukana ulos korvakäytästä. Tuntuu ällöttävältä, mut kun näin mikä järkyttävä romumäärä korvasta ekalla kerralla tuli, niin oli se kuitenkin sen arvoista.
En saanut audia irti joten ostin audisprayta, ei auttanut.
Kun me tuota lapsella käytettiin, niin kuitenkin pyydettiin käymään tk:ssa puhdistuttamassa korvat. Eli tuo toimii vain pehmentäjänä.
Huuhtele ne korvat.
Kaveri osti Skodan ja suihkutti sen Audispraylla.
Ei auttanut. Korvaöljy toimii paremmin.
Vierailija kirjoitti:
En saanut audia irti joten ostin audisprayta, ei auttanut.
Olisi kannattanut olla quattro. Sen olisi saanut irti aika huonostakin paikasta.
Kiitti! Kokeilen huuhdella korvia.
Ap
Peruskorville riittää ihan hyvin vw-spray tai skodaspraykin. Erikoisuudentavoittelijat koittavat saada arvostusta kultakorvilleen saksasta käytettynä tuoduilla mercedes-spraylla ja jotkut isorikkaat ferrari-sprayllä tai bentley-sprayllä vaikka eivät välttämättä edes kuule mitään.