Miten lantionpohjalihaksia jumpataan?
Siis en käsitä, en tiedä mitä minun pitäisi muka supistaa ja miten. En tiedä miltä jumpan pitäisi tuntua. Näitä on käyty mm. fyssarin kanssa läpi enkä siltikään ymmärrä. Makaan selälläni ja esimerkiksi liikutan takapuoltani ns. supistamalla, niin onko se niiden treenaamista? Tai jotain reisiä puristaa yhteen?
Kommentit (17)
Menen salille ja katso mitä liikkeitä KAIKKI 18-30-v naiset tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Kato Youtubesta
Kyllä, mutta miltä sen pitäisi tuntua sisällä!? Se on se ongelma. En tiedä mitä pitäisi tuntua ja millä tavalla supistaa ja mitä.
Aloita vaikka sillä että kesken pissaamisen koitat pysäyttää sen virran. Siinä ne lihakset on.
Vierailija kirjoitti:
Aloita vaikka sillä että kesken pissaamisen koitat pysäyttää sen virran. Siinä ne lihakset on.
Joo, mutta miten niitä sitten harjoitellaan esimerkiksi selällä maaten? Paljon helpompi lopettaa joku virtsasuihku kuin miettiä lattialla maatessa mitä pitäisi tehdä ja miltä pitäisi tuntua.
Vierailija kirjoitti:
Menen salille ja katso mitä liikkeitä KAIKKI 18-30-v naiset tekevät.
Öö.
Sulla on varmaan tosi löysä alapää kun et osaa jumpata vittulihaksia.
Työnnä sormi sinne, niin tunnet kun lihakset jäykistyy. Äkkiä sen oppii. Mä treenaan noi paikat työmatkalla autoa ajaessa. Ei siis tarvitse sormea, kun oppii 😆
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan tosi löysä alapää kun et osaa jumpata vittulihaksia.
Enpä ole ikinä kuullut mitään valituksia asiasta. Ja tunnen kyllä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Työnnä sormi sinne, niin tunnet kun lihakset jäykistyy. Äkkiä sen oppii. Mä treenaan noi paikat työmatkalla autoa ajaessa. Ei siis tarvitse sormea, kun oppii 😆
Työnnän sormen, niin jäykistyy? Tekemättä mitään vai pitääkö jotain jäykistää?
Yksinkertainen ohje: Kuvittele että emättimessäsi on no vaikka kirsikka ja yrität lihaksilla nostella sitä ylöspäin. Yksi hyvä juttu on ostaa(emättimen) jumppakuulat ja pitää niitä emättimessä. Ei geishakuulia vaan jumppakuulat. Geishakulat on liian isoja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tyttö on kyyyrvääänlypsykone, kiree tavara ihan varmasti ja osaa muutakin kuin maata.
Ajattele boxin ulkopuolelta. Osta hula-hula vanne ja ala pyörittää. Tee joka päivä henkilökohtainen enkka. Kyl se sit siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnnän sormen, niin jäykistyy? Tekemättä mitään vai pitääkö jotain jäykistää?
No tietty sen treenin aikana.
Ajattelel vetäväsi peräaukkoa ja emätintä napaa kohti. Siitä se lähtee.
Mene apteekin osta emätin jumppa pallo ja sihen liukuvoidetta. Siellä on pakaukses ohje. Jos ole rahaton laita aloitus Kysymys hakukonellesi alkun ,älä ole noin tyhmä että täältä kysyt asiaa. Kun saat tiedon heti oikean netistä.Jos elät parskuhtessa luulisi lihaksesi on ok! Myös alapässä.
Kato Youtubesta