Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisessa tilanteessa lapsi/nuori jää yksin yöksi kotiin?

Vierailija
22.04.2016 |

Aloin miettiä että ei ole tainnut esikoinen olla yötä yksin meillä kotona koskaan, ja enkä ole tainnut olla minäkään. Jos vanhemmat lähti johonkin kahdestaan niin minä vahdin nuorempia sisaruksia. Ja esikoinen on itse ollut paljon pois kotoa, isovanhemmilla ym. mutta ei muisteta että koska minä ja mies oltaisiin lähdetty kahdestaan johonkin yöksi niin että esikoinen olisi jäänyt kotiin. Minäkin muutin 15-vuotiaana Helsinkiin pohjanmaalta, olin kyllä yksin ihan ok, kun itsenäinen olen aina ollut, samoin esikoinen muutti ongelmitta omaan kämppään 16-vuotiaana.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaasta aloin viettää juhannuksen yksin kotona, kun en halunnut enää lähteä vanhempien mukaan mökille. Tai en yksin ollut, vaan kolmen parhaan kaverini kanssa pidettiin parin päivän pyjamabileet. Isosiskoni oli siinä vaiheessa jo muuttanut pois kotoa.

Vierailija
2/3 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotiaana isä oli yöt töissä ja äiti ravasi yöt ryyppäämässä. En muista oliko näin jo aiemmin. En muista varhaislapsuutta ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiilä on tuo 15 v ollut pari kertaa yksin yöllä. Minä työmatkalla ulkomailla ja mies yövuorossa. Ennen mummo on tullut vahdiksi, mutta tyttö ilmoitti etteu enää tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan