Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävän luona yötä - hän laittoi minut pumpattavalle patjalle, itse nukkui sängyssään

Vierailija
22.04.2016 |

Patja oli motorisoitu pumpattava korkea patja, ensisilmäyksellä mukava, mutta ilmapatja on ilmapatja. Se natisi ja hyllyi. En saanut kunnolla nukuttua. Eikö ystävän olisi pitänyt nukkua siinä ja minä hänen kunnollisessa sängyssään? Mitä olette mieltä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapatja on periaatteessa mitä sopivin patjarakenne. Tukee tasaisesti lähes vesipatjan tapaan. Jos joku haukkuu kaikki ilmapatjat sillä perusteella, että on joskus yrittänyt nukkua teltassa sellaisella ylitäytetyllä uimapatjalla, on todella väärillä jäljillä.

Vierailija
22/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Yövyin erään kerran dippainssin yksiössä, joka tarjosi 80cm:n sänkynsä nukuttavakseni. Itse nukkui matolla sängyn vierellä. Pyysin viereen, jottei matolla tarvitse nukkua, mutta jampan mielestä tämä oli ainoa ja oikea tapa kohdella naisia. Munaa olisin halunnut, mutta sitä en saanut, joten siihen jäi di. Hei hei Espooseen.

Entäs jos olisit saanut munaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Morjensta! Mää nyt tästä tupsahdin teille kylään. Tämän illan eukkos on mun, jääkaappi on mun ja tv on mun. Olikos jollain jotain valittamista? -RÖYH! Lisää hk makkaraa muija!

Nii, ja sanoinkos et nukun sun sängyssäs, ryömi sää tonne terassille, ku ei siel enää pakkast oo.

Vierailija
24/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt sama provoilija kuin tuossa Minjan yo-juhlaketjussa. Samanlainen tyyli. Lopeta jo, provosi eivät ole erityisen onnistuneita ja tuovat lähinnä pahaa mieltä.

Vierailija
25/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patja oli motorisoitu pumpattava korkea patja, ensisilmäyksellä mukava, mutta ilmapatja on ilmapatja. Se natisi ja hyllyi. En saanut kunnolla nukuttua. Eikö ystävän olisi pitänyt nukkua siinä ja minä hänen kunnollisessa sängyssään? Mitä olette mieltä?

No eihän se mikään sääntö ole,että vieras nukkuu paremmassa sängyssä,kyllä riiippuu ihan kyläpaikan nukkumismahdollisuuksista ja kuinka isäntäväki päättää nukkumispaikoista.Olen nukkkunut yökylässä vierasssängyssä,ystävän vieressä hänen sängyssään ja kumipatjalla.Ei ole koskaan tullut mieleenn ajatella,että minun "kuuluisi" saada talon paras sänky :D

Vierailija
26/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hemmettiä AP? Tarjoat vieraille siis jotain kuppaista vanhaa uimapatjaa sängyksi? Kyllä sen verran vieraanvarainen pitää olla, että omaa sänkyä ainakin tarjoaa!

Vierailija
27/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh

Vierailija
28/28 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa sun seuraavan kerran nukkua lattialla. Tai vielä mielummin pysyt kotonasi.