Uuvuttaako ketään muuta tämä kaikki vouhotus? :)
Onkohan minulla iskemässä joku keski-iän kriisi (olen 34) :) , mutta en jaksa enää edes facebookia avata kun sieltä tulee vain samaa kohkailua.
Laatenvaatekirpparit mainostavat "consseja", "vanssejä", "poppia", tai ihkuihania vaunuverhoja jotka mielestäni vain näyttävät siltä kuin vauva parka tukehtuisi hapenpuutteessen :)
Kaamee hössötys kaikista asioista ja elämä yhtä merkkien perässä juoksemista..
Taidan ehkä kaivata jotain omanlaista seuraa, jossa pääsisin juttelemaan ihmisten kanssa muusta kuin hiekkalaatikolla viimeisimmästä ticketin haalariväristä...
Olenko minä muuttunut mummoksi vai onko meidän aika muuttunut tämmöiseksi pintaliitohössötykseksi?
Kommentit (11)
Minä en ole koskaan lähtenyt mukaan vouhotukseen. Elämässä on kiinnostavampiakin asioita ja tärkeämpiä.
Poista lastenvaatekirppisten tykkäykset ja lopeta seuraaminen, niin helpottaa. t. vela.
No oikeasti, mä olen sun ikäinen enkä jaksa somea yhtään.
Täh ??? En ymmärrä. Mikä vans? Onko tennareista kyse? Oikeasti ei kiinnosta, enkä osta muita merkkejä kuin Adidasta joskus. Missä vouhotetaan? Ei ole fb:ssa sattunut silmiin. Jos sinun kaverit tykkää niistä? Ja siksi tulee sinulle?
Minä olen sitten ollut aina mummo koska nuo asiat eivät ole koskaan kiinnostaneet.
Lähdin Facebookista maaliskuun puolivälissä enkä ole haikaillut takaisin. Yhtenä syynä lähtöön oli huoleni siitä, miten ajatteluuni vaikuttaa se että ne ihmiset, joista oikeasti pidän, vaikuttavat Facebookissa ärsyttäviltä höhliltä testituloksineen ja kahvittelupostauksineen.
Tuntuu hyvältä, kun ei tarvitse tietää kaikkea. Ja tuntuu hyvältä, että kun törmätään jossain niin on oikeasti mukava nähdä, koska en ole ehtinyt kyllästyä kunkin henkilön juttuihin jo kolmatta kertaa samalla viikolla.
Tuskinpa hekään ovat jääneet kaipaamaan älynväläyksiäni :D
Mukava kuulla, että täällä on muitakin mummoja :)
Eikö mummoilla ole kohta nukkumaanmenoaika? :) mitä te täällä vielä notkutte?
Tervetuloa mummokerhoon! Täällä on mukavaa