Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän luona yötä - hän laittoi minut pumpattavalle patjalle, itse nukkui sängyssään

Vierailija
22.04.2016 |

Patja oli motorisoitu pumpattava korkea patja, ensisilmäyksellä mukava, mutta ilmapatja on ilmapatja. Se natisi ja hyllyi. En saanut kunnolla nukuttua. Eikö ystävän olisi pitänyt nukkua siinä ja minä hänen kunnollisessa sängyssään? Mitä olette mieltä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää, pahvi. Ai niin, et voi kun et edes nukahtanut. 

Vierailija
2/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on hyvä nukkua, eikä natise eikä hylly jos on täyteen pumpattu. Kerran kyllä kaverin luona heräsin lattialta kun patjassa oli reikä, kyllä riitti naurua aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin toiminut samoin. 

Asukas nukkuu sängyssään, yövieras hänelle osoitetussa varapedissä ilman nurinoita.

Vierailija
4/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa nukkua omassa sängyssään, jos haluaa. Mitäs änkesit kaverille yöksi? Olisit mennyt hotelliin.

Vierailija
5/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIhän omaan sänkyyn toisen bakteereja mielellään ota. Antoi sinulle kai ilmaisen yöpymisen ja sinä kitiset sängystä? En ole koskaan kuullut, että yöpaikan antava taho antaisi oman sänkynsä vieraan loisijan käyttöön ja menisivät itse lattialle.

Vierailija
6/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. Jos ystäväni on luonani yötä, nukkuu hän sohvalla tai vierassängyssä ja ihan itse nukun omassa sangyssäni.

Ainoastaan ehkä isovanhempani voisivat nukkua sängyssäni ja itse sillon sohvalla, muuten ei.

Vierailija
7/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hiuka narisee, mutta muuten ihan ok. Olimme veljeni luona ja nukuimme sellaisella 10 yötä. Ihan hyvä sillä muuten oli nukkua.

Vierailija
8/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapatjalla on aivan hyvä nukkua. Ja ei, vieraat nukkuvat vierassängyssä.

Vierailija
9/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi laittaa vieraat nukkumaan vieraspedille. Kauhea homma laahata lakanoita eestaas. Ainoastaan vanhemmille ihmisille tarjoaisin omaa sänkyä (jos ei ole kunnon vierassänkyä).

Vierailija
10/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mene hotelliin niin pitää olla valmis nukkumaan vieraspedissä.

Vierailija
11/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kaveri nukkuu sohvalla/patjalla (tai mun vieressä sängyssä) ja minä omassa sängyssä. Näin myös jos olen kaverilla yötä. Kun äiti on yökylässä niin silloin tarjoan sänkyä.

Vierailija
12/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mun kaveri nukkuu mun vieressä. Parisänkyyn mahtuu.

Vierailija
13/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä antas kenellekään sänkyäni, se on pyhättöni

Vierailija
14/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Joo olen vähän kiero. Anteeksi. Pumppasin vieraspatjan juuri ja mietin, kehtaanko laittaa siihen ystävän nukkumaan ja päätin kysyä teiltä systeemillä, joka toimii täällä paremmin kuin jos olisin kysynyt todellisen tilanteen nimissä. Ap kun ei ole koskaan täällä oikeassa ;)

Kehtaan siis. Hyvä, koska en haluaisi myöskään alkaa mihinkään sänkyjen vaihtorumbaan. Tosi nätti tuollainen patja ja moottorilla sen sai hetkessä pumpattua. Toivottavasti kestää edes parit vierailut!

AP

Vierailija
15/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyviä ne on minusta nukkua, mutta ainakin meillä tuli kyllä reikä ihan liian helposti patjaan, eikä siinä oikein paikkaus onnistunut. Harmi.

Vierailija
16/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
17/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai vieras nukkuu vieraspedissä. Talon emännällä/isännällä on todennäköisesti omat lakanansa omassa sängyssään, hirveä työ olisi ne vaihtaa yhtä/paria yötä varten. Ehkä silloin antaisin vieraan nukkua minun pedissäni, jos hänellä olisi huono selkä tai jos vieraspedissä nukkumisesta tulisi hänelle oletettavasti jotain oireita.

Itse olen tyytyväinen ihan mihin tahansa patjanreuhkaan, jolle joku on ollut minut valmis majoittamaan.

Vierailija
18/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi käänne keskustelussa. Nyt alkaa ilmapatjojen moittimisaalto :D :D :D

Vierailija
19/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapatjan täyttöasteella on paljon merkitystä mukavuuteen ja tukevuuteen (siis miten patja tukee nukkujaa). Kannattaa testailla ennen kuin tyrmää kelvottomana.

Vierailija
20/28 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Yövyin erään kerran dippainssin yksiössä, joka tarjosi 80cm:n sänkynsä nukuttavakseni. Itse nukkui matolla sängyn vierellä. Pyysin viereen, jottei matolla tarvitse nukkua, mutta jampan mielestä tämä oli ainoa ja oikea tapa kohdella naisia. Munaa olisin halunnut, mutta sitä en saanut, joten siihen jäi di. Hei hei Espooseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän