Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää hankkiko lapsille pehmoleluja!

Lastenlääkäri
22.04.2016 |

Niitä ei voi pestä ja niiden turkkiin tarttuu helposti todella paljon likaa, ihmiskehon eritteitä ja taudin ituja, jotka ovat lapsille erittäin vaarallisia, joten ns. "teddyn karhuja" ja muita pehmoleluja ei saa missään nimessä antaa lapsille! Aivan erityisen vastenmielistä on se, että monet vanhemmat antavat lasten ottaa pehmoleluja sänkyyn mukaan.

Kommentit (22)

1/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pehmoleluja ei muka voisi pestä? Meillä pehmolelut käy joka viikko koneen kautta...

Vierailija
2/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taudin ituja, jotka ovat lapselle erittäin vaarallisia…" Onks sulla kaikki hyvin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsella on niin paljon pehmoleluja, ettei kaikkia voi pitää lapsen huoneessa kerralla. Ja kaikki on sellaisia jotka voi pestä pyykkikoneessa.

t. "lääkäri"

Vierailija
4/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teddyn karhuja :D

Vierailija
5/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja pullaankin voi tukehtua ja tietokoneet aiheuttaa syöpää :)

Vierailija
6/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yöpöydälläni ja usein myös sängyssäni ja sohvallani oleskelee teddykarhu, joka tuli kätilöopistolle minua, vastasyntynyttä, tervehtimään 50 vuotta sitten ja jäi luokseni asumaan. On minulla muitakin pehmoeläimiä. Enkä vielä ole sairastunut enkä kuollut.

Vierailija
7/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, ettei minun ja sisarusteni pehmoleluja pesty koskaan. Ne olivat mukana leikeissä sisällä ja ulkona, kainalossa öisin. Hengissä selvittiin, ei saatu taudin ituja eikä olla edes mistään allergioista kärsitty koskaan.

Vierailija
8/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ois provo niin aloittaja ois just sellanen ylihysteerinen äiti jonka kaikki lapset on allergisia kaikelle.

Vierailija
9/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pitää altistaa epäpuhtauksille, jotta immuunijärjestelmä kehittyy.

Vierailija
10/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Itse olin nallekulkueella ja mulla oli lapsena varmaan 20 pehmolelua ja terveenä on pysytty. Sängyssäkin oli mukana 4-5 kerrallaan. Pesukoneessa kyllä kävivät tarvittaessa.

Vierailija
11/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut eiks teddy karvoinen voisi pakata kuplamuoviin ei tuu pöpöjö eikä kolhuja

Vierailija
12/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergialääkäri asiakashankkinnoilla?

Vierailija
13/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 20 vuotta sama pehmolelu pesemättä unikaverina :) samainen kaveri kiertäny maailmaa ja muodostunu jo niin isoksi vitsiksi että ihan joka matkalle lähtee mukaan ja sängyssä aina nukkuu😌 Olen täysin terve ihminen, viimeksi oli flunssa vuonna 2014

Vierailija
14/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Miksi ihmeessä pehmoleluja ei muka voisi pestä? Meillä pehmolelut käy joka viikko koneen kautta...

Pehmolelut menevät pilalle, jos niitä pesee!

Vierailija
15/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ne menee pilalle, eipä tuo teddyliini oo kertonut vaikka koneeseen nakkasin

Vierailija
16/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen ympäristön pitää olla täysin puhdas ja taudinaiheuttajista vapaa, että lapsi ei sairastu ja kuole esim. lavantautiin, keuhkotautiin, punatautiin, koleraan tai riisitautiin! Tuhannet lapset kuolevat vuosittain, että vanhemmat eivät pidä hänen ympäristöään täysin steriilinä!

Vierailija
17/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli syöpä ja meillä oli todella paljon pehmoleluja kun olin lapsi! Siitähän se varmaan johtuikin :/

Vierailija
18/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudin ituja? :D Mitä ne on? Jotain kasvustoja?

Vierailija
19/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenlääkäri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen ympäristön pitää olla täysin puhdas ja taudinaiheuttajista vapaa, että lapsi ei sairastu ja kuole esim. lavantautiin, keuhkotautiin, punatautiin, koleraan tai riisitautiin! Tuhannet lapset kuolevat vuosittain, että vanhemmat eivät pidä hänen ympäristöään täysin steriilinä!

Että sellainen provo. 0/5, ei uskottava eikä edes huvittava.

Vierailija
20/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, ettei minun ja sisarusteni pehmoleluja pesty koskaan. Ne olivat mukana leikeissä sisällä ja ulkona, kainalossa öisin. Hengissä selvittiin, ei saatu taudin ituja eikä olla edes mistään allergioista kärsitty koskaan.

No vaikka yksi, kaksi tai vaikka kymmenenkin lasta ei sairastu ja kuole likaisissa oloissa, niin se ei estä satojen lasten kuolevan vuosittain siihen, että vanhemmat eivät huolehdi tarpeeksi tarkkaan puhtaudesta. Kaikilla lapsilla ei ole nimittäin yhtä kestävä luonto ja monet lapset sairastuvat kuolemantautiin joka päivä leikittyään leluilla, joita ei voi pestä.