Arvatkaa paino mittojen perusteella
Hartiat 94 cm
Ry päältä 89 cm
Ry alta 72 cm
Vy 70 cm
Lantio 94 cm
Pituus 166 cm
Kommentit (23)
Andalucia kirjoitti:
Hartiat 94 cm
Ry päältä 89 cm
Ry alta 72 cmVy 70 cm
Lantio 94 cm
Pituus 166 cm
67 kiloa.
sehän riippuu täysin ootko treenannut vai plösö.
jos treeniä niin 67kg
jos plösö niin 63kg
En osaa arvioida noin eripituisen painoa mitä itse olen, mutta liikaa painat. Noin iso vyötärönympärys noin lyhyellä on paljon.
T. 174 cm ja vy 62 cm, olen hoikka ja normaalin näköinen
Kerrotaan nyt vielä, että vaatekoko useimmiten XS.
Vierailija kirjoitti:
En osaa arvioida noin eripituisen painoa mitä itse olen, mutta liikaa painat. Noin iso vyötärönympärys noin lyhyellä on paljon.
Häh? Minua on sanottu aiemmin liian laihaksi kun kuppikokokin oli hyvin pieni. Nyt se on 70 D. Lääkitys on tuonut kiloja ja näytän paljon paremmalta kuin ennen. Minulla on kyllä pitkät sääret.
70 d alkaa myös olemaan liian pieni kuppikoko.
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoiset rintasi ovat?
Andalucia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Minua on sanottu aiemmin liian laihaksi kun kuppikokokin oli hyvin pieni. Nyt se on 70 D. Lääkitys on tuonut kiloja ja näytän paljon paremmalta kuin ennen. Minulla on kyllä pitkät sääret.
Noilla mitoilla sun kannattais kokeilla F tai G kuppia.
En ole vapaa. Olen 30.
Paino on 56-58 kiloa. Harrastan 3-4 krt/vko juoksua ja teen raskasta rafla-alan työtä. Nostelen päivittäin painavia pakkeja. Olen muuten hentorakenteinen, joten siksi ehkä kevyehkö. Vy on aika iso kun syön paljon hiilaria. En siis usko, että olen ns. Laiha läski.
Paino näyttää menevän enimmäkseen tisseihin. Olen fysiikalta yllättävän sitkeä pieneksi.
Atvatkaa mun: rinnanympärys 127 cm
Vyötärönympärys 142 cm
Lantionympärys 145 cm
Pituus 167 cm
Olen saman pituinen kuin sinä mutta painoa 4-5kg vähemmän, mitat 81/60/89.
Andalucia kirjoitti:
En ole vapaa. Olen 30.
Paino on 56-58 kiloa. Harrastan 3-4 krt/vko juoksua ja teen raskasta rafla-alan työtä. Nostelen päivittäin painavia pakkeja. Olen muuten hentorakenteinen, joten siksi ehkä kevyehkö. Vy on aika iso kun syön paljon hiilaria. En siis usko, että olen ns. Laiha läski.
Paino näyttää menevän enimmäkseen tisseihin. Olen fysiikalta yllättävän sitkeä pieneksi.
Ai olet aloittaja ja 166cm? En usko että painat noilla mitoilla noin vähän. Itse olen 167cm ja paino 57-58kg. Mitat ylhäältä alas 88-67-90. Olen kiinteä urheilen ja rinnat on minullakin suurehkot muodoltaan.
En usko, että oikea vaatekokosi on muka XS. Olen suurinpiirtein kokoisesi, mutta olen pari senttiä lyhyempi ja tissini ovat noin B-C kupit riippuen liiveistä ja itse käytän S- tai M- kokoa. Survot itsesi liian pieniin kuteisiin, luulen ma.
Vierailija kirjoitti:
Andalucia kirjoitti:
En ole vapaa. Olen 30.
Ai olet aloittaja ja 166cm? En usko että painat noilla mitoilla noin vähän. Itse olen 167cm ja paino 57-58kg. Mitat ylhäältä alas 88-67-90. Olen kiinteä urheilen ja rinnat on minullakin suurehkot muodoltaan.
Jotkut on leveämpiä luustoltaan ja se vaikuttaa mittoihin.
Itse olen muuten 167cm/54kg ja mitat 82-59-88 ja aika siro ja pienirintainen.
64kg