Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa paino mittojen perusteella

Andalucia
22.04.2016 |

Hartiat 94 cm

Ry päältä 89 cm
Ry alta 72 cm

Vy 70 cm

Lantio 94 cm

Pituus 166 cm

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että oikea vaatekokosi on muka XS. Olen suurinpiirtein kokoisesi, mutta olen pari senttiä lyhyempi ja tissini ovat noin B-C kupit riippuen liiveistä ja itse käytän S- tai M- kokoa. Survot itsesi liian pieniin kuteisiin, luulen ma.

En muuten survo. Enkä ole plösö vaan hoikka. Sanoinko jo, että olen siro ja pitkäsäärinen. Olen ollut kihloissa ja sormuskaupoilla meni pienin sormuskoko. Myyjät olivat ihmeissään.

Rintsikoissakin tuo 70 cm ympärys on sillä lailla leveä, että vikaan hakaseen menee. Normikaupoista ei vain löydä sitä 65-kokoa helposti.

Ranteet on myös hyvin kapeat. Musta ei tule keilaajaa.

Aiemmin painoin noin 52 kiloa. Silloin olin vartalomallia suora. Sen painon pystyin pitämään kun söin 2300 kcal per päivä.

Nyt kun olen lihonut on kaikki mennyt tisseihin ja takapuoleen ja muutama sentti mahaan. Olen enemmän tiimalasimallia kuin laihempana.

Vaatteet on tosiaan kokoa 34 tai XS. S tai M on mulle telttoja. Hoikempana meni XXS.

Ja jos mulla ei ole lihasta niin milläs sitten olen ajellut 30 km matkoja pyörällä, tehnyt raskaita töitä, nostellut 20 kilon säkkejä, painavia pakkeja ja tehnyt 10 km juoksulenkkejä?

Punneruksia menee 30 heittämällä. Ja salilla on myös viihdytty. Ja sit täällä nämä eukot veetuilevat läskiksi parin mitan perusteella!

Vierailija
22/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

59 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

64 kg