Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä se exänkin perheonni tuosta vielä murenee...

Vierailija
22.04.2016 |

Naurattaa ihan. Lapsi lähti viikonlopun viettoon isänsä hakemana justiinsa. Oli ex niin väsyneen näköisenä, innottomana ja kulahtaneen näköisenä että taitaa se vauvaarki olla tehnyt tehtävänsä :D Kummasti taitaa "avio onni" olla karissut ukolta ja muijaltaan. Lapsikin kerto viime vierailun jälkeen että olivat riidelleet ja vaimo oli viettänyt muualla suurimman osan viikonloppua. Hah hah, mä niin tiesin ton :D Ex kuvittele jälkeeni löytäneensä prinsessansa (todellisuudessa nuori bimbo akka) ja antoi ymmärtää saaneensa muka jotain paljonkin minua parempaa. Nyt todellisuudessa mulla menee paljon paremmin, ylennyksen sain, upean parisuhteen korkeassa asemassa olevan miehen kanssa, rakkautta ja vapautta sopivassa suhteessa ja tietty ihanan lapseni. Exä vaihtelee siellä paskavaippoja, ei ole edennyt uralla eikä elämässä muutenkaan kuin korkeintaan takapakkia. Lapselle sanoin että vaatii vaan rohkeasti isänsä kaiken huomion viikonloppuna niin katsotaanpa vaan miten kauan siellä vaimo jaksaa :'D Ja ei en tosiaan ole katkera vaan helpottunut ja nautin tavallaan kun katson missä paskassa ex tarpoo. itseppä soppansa keitti, Eipä kiinnosta niin kauan kun lapseni vaan on tärkein. Ehkä vetoa vois lyödä kauan tuo suhde vielä kestää :D

Eipä mulla muuta :) Onko muita joilla alkoi vapaa viikonloppu? korkkaankin viinipullon ja sitte Relax!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, että mies jätti sinut. Niin tekee se uusi "johtajamiehesikin" kunhan todellinen luonteesi paljastuu hänelle.

Vierailija
2/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:tä ei ainakaan voi kehua sisäisestä kauneudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeraa itkua ja ininää, tästä minä nautin!

Vierailija
4/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, mahtavaa!

Vierailija
5/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat super vittumaiselta tyypiltä. Enkä sinuna kauheesti naureskelis, olethan itsekin eronnut aikoinaan ja vaikutat katkeralta edelleen.

Vierailija
6/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi aina toivoa muille ihmisille hyvää, myös niille exille! :)

Vierailija
7/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi: vituttaa kun ex miehellä on nuori (nätti) vaimo ja heillä yhteinen vauva. Vituttaa kun itse sössin parisuhteeni ja hajotin perheen ja nyt ex nauttii siitä toisen kanssa eikä oma kersani koskaan tule koskaan nauttimaan sellaisesta perheidyllistä vaan vierailee ylimääräisenä riesana exäsi perheessä.

Ole hyvä, oliko tämä kuitenkin se mitä halusit todellisuudessa sanoa? ei se mitään, kaikki tunteet on sallittuja, mutta yritähän päästä yli niistä.

Vierailija
8/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole aidosti onnellinen vaikka niin väität, koska sua vieläkin niin kovasti harmittaa jos exällä menee hyvin.

Vierailija
9/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeraa kalkkia:) Toivottavasti vinkku auttaa kestään yksinäisyyden.

Vierailija
10/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi aina toivoa muille ihmisille hyvää, myös niille exille! :)

länkyti, länkyti. Et usko tuohon itsekään. yöks

Vierailija
11/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ihmiset yläpeukuttaa tätä? :O  ei katkeruus ketään kaunista! eikä toiselle pahan toivominen!

Vierailija
12/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en ole katkera mutta kuitenkin...

Vierailija
13/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle nauroi taas exän uus akka, mut ei taida nauraa enää, kun mies hajotti sen koko kämpän. Aloittivat salasuhteella ja nainen pilkkasi mua, kuinka voitti miehen itselleen.

Nyt ajattelen vaan, että jospa nyt tajuaisi, minkä helmen sai.

Soitteli ja tekstaili meinaan keskellä yötäkin, kun olin vielä lasteni isän kanssa yhdessä ja pyysi panemaan.

Vierailija
14/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei ole niin oksettavaa kuin koittaa valjastaa lasta omaksi pelinappulakseen.

Vierailija
15/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kuvittelee hänen lapsensa olevan tärkein? perus katkeran ex eukon puhetta. Jos sitä paitsi olisit aidosti onnellinen ei tällaista aloitusta tarvisi edes tehdä. 228

Vierailija
16/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jättikö mies sinut tuon nuoren naisen takia vai miksi katkeruus?

Vierailija
17/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olette entisiä toisellenne, varmaan myös miehenkin tähden.

Itse toivon entisilleni hyvää. Myös niille kenen kanssa erottiin riitaisasti ja niille kenellä menee minua paremmin tai huonommin. Varsinkin sille kenen kanssa meillä on yhteinen lapsi.

Vauva-aika oli rankkaa ja voimia vievää, mutta näin isänä ei haittaa yhtään että paskavaipoille tuli yökättyä, onneksi osallistuin vauvan hoitoon, palkitsevaa lopulta, varsinkin ihanan puolison kanssa.

Vierailija
18/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan sitä ketjua jossa aloittaja yritti saada ex miehensä eroamaan vaimostaan vaikka niillä oli vauva/pieni lapsi? halusi ex ukon takaisin. Koko ketju oli ihan absurdi. Tulee vähän sama fiba siitä kun tästä. En yhtään muista sen ketjun otsikkoa niin en voi linkkiä pistää.  Oli ihan paras ketju silloin, join kaljaa ja söin sipsiä koko illan ja luin vaan sitä :DD

Vierailija
19/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekää että oot yksin sen lapses kanssa.

Vierailija
20/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jättikö mies sinut tuon nuoren naisen takia vai miksi katkeruus?

Ei jättänyt, sen jos olis tehnyt niin olis ollut viimenen tekonsa. olisin pitänyt huolen että suhde tuhoutuu huomattavasti nopeammin kun nyt. Ihan omasta halustani erosin, exästä jos olisi kiinni niin varmaan oltaisiin yhdessä edelleen. Kai tuo suhteensa lähti jostain peruslaastari suhteesta. Nyt mun ei tarvitse edes puuttua tohon mitenkään vaan voin vaan seurailla mitä tuleman pitää...:) Ja edelleenkään en ole katkera, ex mies todennäköisesti itse on hyvinkin katkera ottaen huomioon nykyisen elämäntilanteensa vs. millaista elämä olisi minun kanssani ollut. Edelleen, sitä saa mitä tilaa!

ap