Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä se exänkin perheonni tuosta vielä murenee...

Vierailija
22.04.2016 |

Naurattaa ihan. Lapsi lähti viikonlopun viettoon isänsä hakemana justiinsa. Oli ex niin väsyneen näköisenä, innottomana ja kulahtaneen näköisenä että taitaa se vauvaarki olla tehnyt tehtävänsä :D Kummasti taitaa "avio onni" olla karissut ukolta ja muijaltaan. Lapsikin kerto viime vierailun jälkeen että olivat riidelleet ja vaimo oli viettänyt muualla suurimman osan viikonloppua. Hah hah, mä niin tiesin ton :D Ex kuvittele jälkeeni löytäneensä prinsessansa (todellisuudessa nuori bimbo akka) ja antoi ymmärtää saaneensa muka jotain paljonkin minua parempaa. Nyt todellisuudessa mulla menee paljon paremmin, ylennyksen sain, upean parisuhteen korkeassa asemassa olevan miehen kanssa, rakkautta ja vapautta sopivassa suhteessa ja tietty ihanan lapseni. Exä vaihtelee siellä paskavaippoja, ei ole edennyt uralla eikä elämässä muutenkaan kuin korkeintaan takapakkia. Lapselle sanoin että vaatii vaan rohkeasti isänsä kaiken huomion viikonloppuna niin katsotaanpa vaan miten kauan siellä vaimo jaksaa :'D Ja ei en tosiaan ole katkera vaan helpottunut ja nautin tavallaan kun katson missä paskassa ex tarpoo. itseppä soppansa keitti, Eipä kiinnosta niin kauan kun lapseni vaan on tärkein. Ehkä vetoa vois lyödä kauan tuo suhde vielä kestää :D

Eipä mulla muuta :) Onko muita joilla alkoi vapaa viikonloppu? korkkaankin viinipullon ja sitte Relax!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsi vaatikoon sen huomion mikä hänelle kuuluu ja akka pärjätköön vauvan kanssa itsekseen"-tyylillä. Ei huhhuh :D Miksi naisen pitäisi pärjätä yksin vauvan kanssa, exäsihän on vauvan isä? Yhtä lailla kun on teidän lapsenne isä. Isä siis jakaa huomionsa lastensa kesken ja se nyt vaan sisaruksen on kestettävä niin ydin- kuin uusperheessäkin. Ja taatusti kaikki lapset kestävätkin, kunhan heitä siihen opetetaan ja järjestetään MYÖS sitä kahdenkeskistä "laatuaikaa", mutta ei herraisä niin että vaadi kaikki huomio ja aktiviteetti.

Lapset aika sokeasti uskovat vanhempiaan eivätkä ymmärrä, että vanhempikin voi käyttäytyä suoraan sanottuna vitun huonosti, koska siihen he ovat oppineet. Exä ja lapsiparka, vauvasta ja tämän äidistä puhumattakaan. Ap vaikuttaa juuri sellaiselta stereotyyppiseltä skitsolta ex-muijalta joka sekoilee ja käyttää lasta aseenaan kun on niin katkera exälle. Surullista.

Vierailija
42/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jättikö mies sinut tuon nuoren naisen takia vai miksi katkeruus?

Ei jättänyt, sen jos olis tehnyt niin olis ollut viimenen tekonsa. olisin pitänyt huolen että suhde tuhoutuu huomattavasti nopeammin kun nyt. Ihan omasta halustani erosin, exästä jos olisi kiinni niin varmaan oltaisiin yhdessä edelleen. Kai tuo suhteensa lähti jostain peruslaastari suhteesta. Nyt mun ei tarvitse edes puuttua tohon mitenkään vaan voin vaan seurailla mitä tuleman pitää...:) Ja edelleenkään en ole katkera, ex mies todennäköisesti itse on hyvinkin katkera ottaen huomioon nykyisen elämäntilanteensa vs. millaista elämä olisi minun kanssani ollut. Edelleen, sitä saa mitä tilaa!

ap

Kerro nyt vähän miten exäsi tilasi sitä mitä hänellä nyt on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex petti minua ja jäätyään kiinni tietenkin kiisti kaiken. Erosimme, valehtelu ja huijaaminen jatkuu. Elatusmaksut maksaa Kela, herra ei. Täydellisen itsekäs, ilkeä ja tunnekylmä ihminen. Nyt lähinnä mietin, pitäisikö lasten enää tavata koko ihmistä ja miten ihmeessä olin hänen kanssaan naimisissa, vaikka nämä piirteet tulivat jo silloin esille. Tavallaan ymmärrän ap: ta. Ex-mieheni on mielestäni ansainnut kaiken huonon elämässään, mutta toisaalta huomaan, ettei se enää kiinnosta minua. Kai se on sitä toipumista. Inhottava eksä muuttuu yhdentekeväksi.

Vierailija
44/45 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex petti minua ja jäätyään kiinni tietenkin kiisti kaiken. Erosimme, valehtelu ja huijaaminen jatkuu. Elatusmaksut maksaa Kela, herra ei. Täydellisen itsekäs, ilkeä ja tunnekylmä ihminen. Nyt lähinnä mietin, pitäisikö lasten enää tavata koko ihmistä ja miten ihmeessä olin hänen kanssaan naimisissa, vaikka nämä piirteet tulivat jo silloin esille. Tavallaan ymmärrän ap: ta. Ex-mieheni on mielestäni ansainnut kaiken huonon elämässään, mutta toisaalta huomaan, ettei se enää kiinnosta minua. Kai se on sitä toipumista. Inhottava eksä muuttuu yhdentekeväksi.

Jos elarit tulee kelasta, niin se kertoo lähinnä exäsi taloudellisesta tilanteesta, eikä kusipäisyydestä.

Ja miten niin mietit, pitäiskö lasten tavata isäänsä enää? Ei ole sinun päätöksesi. Hän on lastesi ISÄ! Tuskin se exä ihan täysin läpimätä on, kun kerran useamman muksun hänen kanssaan teit, ja naimisiinkin menit. Se, ettei ole varaa maksaa elareita, tai ettei hän tee kaikkea niin kuin sinä haluaisit, ei tee kenestäkään kusipäätä.

Kyllä on taas niin lähimammojen kotkotuksia. Ihan kuin ne lapset olis sun omaisuuttasi. Isä kelpaa vain maksumieheksi? Itse olet varmaan kaikin puolin täydellinen ihminen...

N30

Vierailija
45/45 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset