Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet hankkinut Kardashian-kauneustuotteita?

Vierailija
22.04.2016 |

Tai Kylie Jenner huulipunaa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne malvan väriset Lip Kitit ovat tosi hyvän väriset, mutta en osta kuin tiettyjä meikkejä kivijaljakaupoista kotikaupungistani. Minulla on samavärisiä ja parempi laatuisia punia jo meikkipakissa.

Vierailija
42/48 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tän sain lahjaksi https://www.bellando.fi/lahjaksi/lahjaksi/kardashian-beauty-glamouria-h… <3

Kerran käyny noiden sivuilla. Onko kellään kokemusta tosta kaupasta?

Vierailija
44/48 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tosi paljon noista hiustuotteista :) oon tilaillu jo useempaan otteeseen verkosta. Seuraava ostos on varmasti rauta :)

Vierailija
45/48 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tän sain lahjaksi https://www.bellando.fi/lahjaksi/lahjaksi/kardashian-beauty-glamouria-h… <3

Kerran käyny noiden sivuilla. Onko kellään kokemusta tosta kaupasta?

Tuolta oon tilannu jo kahdesti. hyvin toiminu, ei mitään pahaa sanottavaa.

Vierailija
46/48 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 3-1 tms rauta on aika passeli. lähinnä käytän kiharoiden tekoon mut suoristuski onnistuu. skidisti olin skeptinen ennen ostamista mut todella tyytyväinen kyllä loppuenlopuksi ostokseen. :)

Vierailija
47/48 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardashian hiustuotteet on kyl todella laadukkaita tuotteita ja suht edullisia. Hyvä hinta-laatusuhde todellakin! tykkään erityisesti niiden tuoksusta :) itse tilaan kyseisiä tuotteita verkkokaupasta ja suosittelen kyllä!

Vierailija
48/48 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut muutamia KardashianBeauty-sarjan tuotteita, ja ainoat joista pidin olivat Fill me in-kulmakarvakynä jossa on sopivan vahamainen pinta niin että se väri pysyy kulmakarvoissa myös ja sillä on helppo maalata ne, ja Cabana Bronzer -aurinkopuuteri on hyvä ja siinä on 3 eri sävyä eli niitä voi käyttää myös erikseen eli yhtä vaaleinta voi käyttää highlighterina, toista varjostuksiin ja kolmatta aurinkpuuterin tavoin.

Kaveri tilasi Kylien lip kitin ja minusta vaikutti aika halpikselta kuivattavan vaikutuksensa takia ja suoraan sanottuna rahastukselta, sillä kaikkihan tietää että Kylie suosii siviilissä MACin nudenrusehtavaa mattahuulipunaa värissä 'Velvet Teddy'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän