Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet hankkinut Kardashian-kauneustuotteita?

Vierailija
22.04.2016 |

Tai Kylie Jenner huulipunaa?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden luomiväripaletin ostin kun oli kivat värit ja halvalla sai. Ei nyt mitään huippulaatua mutta ei sen huonompi kuin joku perus Isadora tms. En kyllä haluaisi yhtään lahjoittaa rahojani niille tyrkkyturhakejulkkiksille, mutta mitäs teet kun köyhä olen ja jotain meikkejä piti saada. :)

Vierailija
22/48 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB kirjoitti:

Tuolla Bellando.fi ei oo meikkejä mut hiustenhoitotuotteita näkyvät myyvän

On siellä meikkejäkin, näyttä olevan MAKE UP FACTORYA ainakin: https://www.bellando.fi/meikit.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon tykännyt :)

Vierailija
24/48 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Bellando.fi?

Vierailija
25/48 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska jotain vikaa siinä tuotteessa itsessään täytyy olla, ettei se yksistään menesty..

Jotenkin niin suomalainen lause anteex nyt vaan! JOS mä olisin rich-starba, varmasti tekisin markkinoille hyviä tuotteita myyntiin, ei olis tarve tehdä paskaa vaan vois panostaa hyviin asioihin!

Ei ne starat sitä tuotetta tee, "anteex nyt vaan". Tuote tehdään ja sen jälkeen ehkä kysellään, että kukas kiva teinitähti me tähän saatais myymään tätä shittii. Esim. Coty valmistaa tosi monia juttuja näin, ja ne on ihan huonoja järestään. Varsinkin tuoksut pilaantuvat nopeasti jos koskaan hyviä olivatkaan.

Kim, Khloé ja Kourtney ovat olleet mukana sarjan luomisessa alusta loppuun asti.

Vierailija
26/48 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska jotain vikaa siinä tuotteessa itsessään täytyy olla, ettei se yksistään menesty..

Jotenkin niin suomalainen lause anteex nyt vaan! JOS mä olisin rich-starba, varmasti tekisin markkinoille hyviä tuotteita myyntiin, ei olis tarve tehdä paskaa vaan vois panostaa hyviin asioihin!

Ei ne starat sitä tuotetta tee, "anteex nyt vaan". Tuote tehdään ja sen jälkeen ehkä kysellään, että kukas kiva teinitähti me tähän saatais myymään tätä shittii. Esim. Coty valmistaa tosi monia juttuja näin, ja ne on ihan huonoja järestään. Varsinkin tuoksut pilaantuvat nopeasti jos koskaan hyviä olivatkaan.

Kim, Khloé ja Kourtney ovat olleet mukana sarjan luomisessa alusta loppuun asti.

Ovat olleet mukana ja tuotteet tehdään Kiinassa. Aina sama juttu, sama myös kaikkien tubettajien ja bloggaajien huippuhienot meikkisarjat. Ihmiset ovat niin hassuja!

While the Kardashians are involved with many fine consumer products in the fashion, beauty, fragrance, health and lifestyle industries that are not part of this investigation, there are several brands that are coming under fire. Items in the family’s high-end K-Dash by Kardashian label and the Kris Jenner Kollection — sold on the home-shopping television network QVC — and ShoeDazzle, a company that Kim cofounded and endorses, are all manufactured in areas of China where government regulations are often ignored and workers are subject to inhumane conditions.

Vierailija
27/48 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä hanki.

Mulla on vakiotuotteet, huippulaatuiset ja mulle sopivat. Ei tee mieli edes ostaa muita, jos ei sitten ihan uusista huipputuotteista ole kysymys.

Nuo ei sitä ole.

Vierailija
28/48 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylien lip kit on ihan samaa sisällöltään kuin yksi halpamerkki joka maksaa n. 6$ sama mömmö. Maksatte brändistä ja rahaa menee Kylien leikkauksiin ja uuteen miljoona kartanoon. Kardashianit eivät edes itse käytä omia tuotteitaan, kertoo jo tarpeeksi.

Tuotetaan halvalla, lisätään nimi -> hinta viisinkertaistuu. Älkää tyhmät lampaat ostko ja tukeko näitä! Kim Kardashian ei ole muuta kuin julkisuuteen por nol la noussut d-listalainen.

Hyvin kirjoitettu! Luulisin, että tuolle K-sakille ei enää mikään kosmetiikka riitä, vaan naamaa ja kroppaa leikellään uusiksi tämän tästä.  He ovat kammottavia esikuvia niille, jotka eivät paremmasta ymmärrä.

Vierailija
29/48 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naurettavuuden huipentuma, että joku vielä haluaa rikastuttaa lisää upporikkaita tyhjäntoimittajia! luulin että suomalaisilla naisilla olisi aivot

Vierailija
30/48 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylien lip kit on ihan samaa sisällöltään kuin yksi halpamerkki joka maksaa n. 6$ sama mömmö. Maksatte brändistä ja rahaa menee Kylien leikkauksiin ja uuteen miljoona kartanoon. Kardashianit eivät edes itse käytä omia tuotteitaan, kertoo jo tarpeeksi.

Tuotetaan halvalla, lisätään nimi -> hinta viisinkertaistuu. Älkää tyhmät lampaat ostko ja tukeko näitä! Kim Kardashian ei ole muuta kuin julkisuuteen por nol la noussut d-listalainen.

Hyvin kirjoitettu! Luulisin, että tuolle K-sakille ei enää mikään kosmetiikka riitä, vaan naamaa ja kroppaa leikellään uusiksi tämän tästä.  He ovat kammottavia esikuvia niille, jotka eivät paremmasta ymmärrä.

Hieman kateus haiskahtaa kun itsellä ei ilm varaa mihinkään ;)

Vierailija
31/48 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On naurettavuuden huipentuma, että joku vielä haluaa rikastuttaa lisää upporikkaita tyhjäntoimittajia! luulin että suomalaisilla naisilla olisi aivot

Jos ostat Kame Up Storen tuotteita, rikastutat niitä. DAA! Ne nyt vaan ei näytä naamaansa TV.ssä joka päivä.

Kateellisten panettelua, kun eivät itse elämässä ole saavuttaneet mitään. 

Vierailija
32/48 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

waddap kirjoitti:

Kardashian meikit on ihan huttua :(

Todellakin. Luulin jotenkin, että kun myydään nimellä ja hinnalla, niin olisi jonkinkaltaista laatuakin. Väärässä olin, ihan luokattoman surkeaa.

Niissä ei myydä laatua vaan nimeä.

Tämä tuli kantapään kautta opittua :D

Vierailija
33/48 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Bellando.fi verkkokaupasta ja sain seuraavaksi päiväksi tuotteet kotiin. Aivan super hyvää asiakaspalvelua! Tilaan kyllä toistekki :)

Vierailija
34/48 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin citymarketissa meikkiständin ja olisin voinut uteliaisuudesta jotain ostaakin, mutta sävyt olivat jotenkin niin omituisia, ett jätin väliin.

Vierailija
35/48 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kardashian-tuotteet eivät kiinnosta, mutta Kylien lip kitin olen ajatellut tilata

On samaa kuin colourpop, joka maksaa n 6e

Vierailija
36/48 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraan up!

Vierailija
37/48 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luonnonkihara hius tuntuu ihana sileältä Kardashian tuotteiden jälkeen. Käytän Black Seed Oil Rejuvenating shampoota ja hoitoainetta, Black Seed Dry öljyä ja Black Seed Oil Elixir Intensive Repair Treatment  tehohoitoa. meinasin hankkia vielä ton maskin https://www.bellando.fi/tuotemerkit/kardashian-beauty/black-seed-oil-li…

<3 suosittelen näitä kyllä <3

Vierailija
38/48 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja M kirjoitti:

Mun luonnonkihara hius tuntuu ihana sileältä Kardashian tuotteiden jälkeen. Käytän Black Seed Oil Rejuvenating shampoota ja hoitoainetta, Black Seed Dry öljyä ja Black Seed Oil Elixir Intensive Repair Treatment  tehohoitoa. meinasin hankkia vielä ton maskin https://www.bellando.fi/tuotemerkit/kardashian-beauty/black-seed-oil-li…

<3 suosittelen näitä kyllä <3

Pakko käydä kyl täälläki sanoo miten tyytyväinen oon  ton verkkokaupan palveluun. sain tuotteet tilauksesta seuraavana päivänä <3 <3 <3 Bellandosta tilaan toistekki! suosittelen!

Vierailija
39/48 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti niin tyhmiä ihmisiä että ostavat  turhien julkkisten mainostamia tuotteita? Eiiih.... ei teistä tule Kardashianeja vaikka kuinka laittaisitte K-meikkejä naamaan*hakkaa päätä seinään*

Vierailija
40/48 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateutta liikkeellä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman kateus haiskahtaa kun itsellä ei ilm varaa mihinkään ;)

Miksi ihmisiä aina syytetään kateudesta? Syy voi ihan oikeasti olla muukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä