Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö teidän rentoutua heti kotiin tultua?

Vierailija
22.04.2016 |

Siis kun tulette esim. töistä tai koulusta kotiin? Ja jos, niin kuinka kauan? Mä yleensä istahdan kahvikupin ja kännykän kanssa sohvalle, siinä hurahtaa usein tunti, joskus ylikin 😑 siitä on vaan niin vaikea nousta tekemään hommia :D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tehnyt ruuan, syödään ja kysytään ipanan koulukuulumiset. Sitten yleensä otan torkut tai selaan nettiä kännykällä tunnin verran. Sitten on lapsella taas lupa tulla häiriköimään.

Vierailija
22/24 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä eletään aika kiireistä arkea. Usein lasten treenit alkaa klo 16:30-17 aikaan, joten ei istuta eikä relata. Vaan kuskataan. Ruoan ovat syöneet jo klo 15, pitää olla valmiina. Rentoudun sitten joskus myöhemmin. Jos on aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen 90-120 minuuttia ainakin. En voisi hankkia koskaan lapsia, koska kotini rauha on minulle pyhä asia.

eivät ne lapset ikuisesti passausta vaadi. Isommat lapset voivat jopa laittaa ruokaa vanhempien puolesta ja antaa näille näin ylimääräisen lepohetken ja valmiin pöydän.

En halua passata ketään edes viikkoa, useista vuosista puhumattakaan. Miksi minun pitäisi vaihtaa nykyinen tilanne, jossa kaikki vapaa-aikani on omaani, siihen, että minulla on jokunen hassu "ylimääräin lepohetki" silloin, kun teinit eivät riitele tai mökötä omissa huoneissaan?

Vierailija
24/24 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen 90-120 minuuttia ainakin. En voisi hankkia koskaan lapsia, koska kotini rauha on minulle pyhä asia.

eivät ne lapset ikuisesti passausta vaadi. Isommat lapset voivat jopa laittaa ruokaa vanhempien puolesta ja antaa näille näin ylimääräisen lepohetken ja valmiin pöydän.

En halua passata ketään edes viikkoa, useista vuosista puhumattakaan. Miksi minun pitäisi vaihtaa nykyinen tilanne, jossa kaikki vapaa-aikani on omaani, siihen, että minulla on jokunen hassu "ylimääräin lepohetki" silloin, kun teinit eivät riitele tai mökötä omissa huoneissaan?

Miksi lapsettomille myydään ajatusta, että kun luopuu 90 % vapaudestaan, saa kuitenkin pitää 10 % ja se on tosi hyvä diili?