Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Michael Korsin kovassa arkikäytössä pinnasta kulunut musta laukku. Ostohinta oli noin 100€, normaalihinta 200. Maisteri 46 v.
n.500e Furla. Arkkitehti.
Inhoan liian koristeellisia Vuittoneja, Cucceja ja Guesseja. En käyttäisi vaikka maksettaisiin.
Polkupyörän sivulaukku, 30e, 40v, merkonomi
Vierailija kirjoitti:
Ei taida suomi olla äidinkielesi ja et ole varmaankaan insinööri tai kauppapuolelta valmistunut kun et osaa laittaa yksikköjä lukujen perään. Ihailen kyllä, että olet 100g/100kpl/100 euroa tai jotain muuta laittanut Longchampille.
Luvun ja mittayksikön jälkeen tulee välilyönti.
Minulla ei ole mitään koulutettua laukkua, jotain viis vuotta sitten ostin kyllä muutaman tuotteen Maxpeditionilta, olivat kalliihkoja, pari reppua oli yli 100 dollaria. Mutta ovat vahvoja ja kestäviä.
Mitähän olis, 40-60 euroa? Iältäni olen 41v ja koulutukseltani maatalouslomittaja (töissä ihan toisella alalla). Mua ei liiemmin laukut tai kengätkään ole koskaan kiinnostanut.
Taiteen maisteri / Finnairin ikivanha poistomyyntilaukku, musta nahkainen. Ostoksilla S-marketin hedelmäkassi. Vaikka saisin lotossa 10-miljoonaa (en lottoa), en laittaisi rahojani merkkilaukkuihin. Ehkä idioottimaisinta mitä tiedän.
Kallein laukku ehkä 100€. En tiedä mikä on ollut mun kallein koulutus...Lukiossa kirjoihin upposi paljon rahaa ja yliopistossa piti taas maksaa joka vuosi se ylioppilaskunnan maksu🤔
Kallein ikä? Ei mitään hajua.
Marimekon laukku 150e, 33 v, peruskoulu
Kymmenkunta huippumerkkiä, piraatteja, hinta 10 Eur/kpl Alanyan basaarista.
Muut vähän halvempia, ostettu kirppikseltä.
FM, 58v.
Ysl 1200€ amk, yliopisto opiskelija
En tiedä laukkuni koulutusta tai ikää, mutta koulutus on vanhalla armeijan olkakassilla varmasti kovempi kuin valtaosalla tämän ketjun leuhkijoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1235€ Mulberry laukku. Peruskoulu.
Ikä unohtui. 25 vuotias.
Taitaa netissä tulla verovapaata massia "naisten töistä" vai kuinka?
Kallein omistamani laukku on ööh vanhan ajan läppärilaukku joka maksoi jotain 30 euroa abaut.
Meinas näkö lähtee tosta otsikosta!? Lukeeko ihmiset ollenkaan, mitä kirjoittavat?
Ja sitten vielä siihen viitsitään vastata. 247
Ostin 2019 Desigualin laukun Madridista kun oli puoleen hintaan, eli n. 40 eur. Se on kallein.
Mikä pahinta, en ole sitä juuri käyttänyt.
Olen reppuihminen.
Matkaopas 39v
Adax. Hän ei ole käynyt koulua. Hän ei muistanut euromääräistä hintaansa, mutta kertoi tulleensa ostetuksi puoleen hintaan laukkuputiikin loppuunmyynnistä.
"Olen paras ja kaunein", Adax lausui.
Louis vuitton 3000€ Vakuutusasiamies merkonomi, 11000€ kk
29e black squad reppu - 5500€/kk it-alalla.
28 Euroa, luulisin ehkä kymmenen vuotta ja koulua laukku ei juurikaan käynyt, taisi jopa peruskoulu jäädä kesken.
Minä sain edesmenneeltä mummolta Vuittonin laukun lahjaksi vuonna 1995, hän asui tuolloin Pariisissa uuden miehensä kanssa. Olivat varmaan yhdessä valinneet laukun.
Katsoin että mikä oudon näköinen tapettikuvioinen ruskea laukku jossa kirjaimia. Kaveritkin haukkuivat rumaksi kun eivät tieneet hintavaksi. Tosin se on laadukas ja minulla yhä tänä päivänä, sen ajan laukut tehtiin huolella ja siististi, ei ollut vielä mikään "aikuispissismerkki" siihen aikaan. Tuon jälkeen kaverit alkoivat pitää Vuittonin laukuista koska nyt tietävät että kaikki tietävät merkin kalliiksi, siis todella naurettavaa!