Oletteko tekemisissä miehenne ex:n kanssa? (Tai naisen ex:n)
Minä olin ennen mutta kun opin tuntemaan ihmistä vielä paremmin niin nyt ei olla enää niin paljoa, tietty pakko olla jonkin verran kun miehellä ja exällä on yhteinen lapsi.
Mutta sillon alussa oltiin todella hyviä ystäviä, mutta ikävä kyllä tämä ihminen muuttui todella paljon kun erosi uudestaan ja alkoi olemaan vähän " outojen" tyyppien kanssa...nyt onneksi ihan mukavan kanssa että täytyy toivoa jos mekin taas alettas oleen enmmän tekemisissä...
Kommentit (6)
Eikä koskaan ole koittanut tulla mein väliin (i sen puoleen ei olis kyl päässytkään, mies kun siitä kerran eroon on päässyt niin ei ikinä luvannut mennä takasin...) mutta iteppä tuo nainen mieheni pihalle laittoi... Onneksi ;D
Emme ole koskaan edes ottaneet puheeksi, että nykyiseni on hänen exänsä -vaivaantunutta siis.
Muita exiä en ole edes koskaan tavannut.
Mieheni exää näemme harvemmin, mutta pidän hänestä.
Tullaan hyvin juttuun mieheni exän kanssa eikä mitään kaunoja ole kenellekään entisen elämän johdosta. Miehelläni on lapsia exän kanssa, joten väkisinkin jouduttiin alkuun olemaan yhteydessä ja todettiin, että meistä olisi vaikka ystäviksi, niin hyvin tullaan toimeen.
Nykyään exä asuu lasten kanssa n. 50 km päässä, mutta edelleen soitellaan ja skypeillaan parisen kertaa viikossa.
Vaikeampaa varmaan olisi ollut tulla toimeen, jos mieheni ja exänsä ero olisi ollut tuore asia, kun minä tulin kuvioihin. Kuitenkin tapasin mieheni vasta 5 vuotta heidän eronsa jälkeen, joten kummatkin olivat jo erosta selvinneet eikä minua voinut syyttää " väliintulosta" tms.
esim. kaupassa, jos satutaan sinne samaan aikaan. Tulisi reilusti juttelemaan, mutta ei, lymyää hyllyjen takana kyttäämässä. Outo tyyppi!