Miksi suuri osa naisista on frigideitä?
Eivät osaa saada orgasmia seksissä tai vaativat mieheltä erityisen pitkiä ja monipuolisia maanitteluita ja sirkustemppuja jotta lopulta saavat jos saavat.
Miksi niin moni ei koe yhdyntää tärkeänä ja nautinnollisena?
Onko ehkä feminismi vienyt osa naisten "herkkyydestä" ja kaipuusta olla kunnolla miehen nus**ima?
Kommentit (44)
Frigidi = erilainen kuin AP?
AP = mies? Mahdollisesti hetero?
AP:n seksikumppani olis siis nainen. Joka on erilainen kuin mies. Eli siis frigidi. Selevä.
*
Minusta uusissa seksikumppaneissa hauskaa on se kun saa ottaa selville miten erilaista seksistä tulee eri ihmisen kanssa. AP:lla tällaosta tutkimusmatkailua rajoittaa naisen orgasmipakko - ilman sanottavaa panosta AP:ltä.
Kannattaisi luopua tuosta ajatuksesta, ja penetraatiokeskeisyydestä muutenkin, vois olla hauskempaa.
Kuinka vähäistä tämä joidenkin tietämys on.
Tutkitusti on niin, että klitoriksen ja emätinaukon välinen matka on sidoksissa siihen, kuinka helposti nainen saa orgasmin yhdynnässä ( Ja klitorishan ei ole vain se ulkoinen osa, vaan on aika suuri elin sisäisesti.). Erityisesti he, joilla tuo ero on suuri, tarvitsevat muutakin stimulaatiota.
Eikö tämä ole ihan yleistä tietämystä nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Newsflash: naisen ja miehen kehot ovat erilaisia. Miehillä nautinnon keskus sijaitsee peniksessä, naisilla g-pisteessä ja klitoriksessa. Jos et osaa osua g-pisteeseen, hiero klitorista. Se ei ole sirkustemppu, se on hyvän seksin minimivaatimus.
Miksi ette itse liiku yhdynnässä niin, että osuu G-pisteeseen? Ja miksi et itse hiero klitoristasi? Ei kai se nyt niin saatanan hankalaa ole, varsinkaan jos makaat alla, että tekisit jotain muutakin hereillä olon lisäksi!
Katsos kun on olemassa niitäkin miehiä, jotka haluavat tuottaa naiselle nautintoa. Miksi olisin huonon miehen kanssa hieromassa itseäni, kun voin olla hyvän miehen kanssa, joka VAATII saada antaa minulle orgasmin?
Vierailija kirjoitti:
Vittu mitä paskaa. Mä haluan seksiä VAIN orgasmien takia. Jos en saa edes yhtä kertaa niin seksi on turhaa.
Saan myös pelkässä yhdynnässä.Nainen
Miksi et siis runkkaile ja dildottele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Newsflash: naisen ja miehen kehot ovat erilaisia. Miehillä nautinnon keskus sijaitsee peniksessä, naisilla g-pisteessä ja klitoriksessa. Jos et osaa osua g-pisteeseen, hiero klitorista. Se ei ole sirkustemppu, se on hyvän seksin minimivaatimus.
Miksi ette itse liiku yhdynnässä niin, että osuu G-pisteeseen? Ja miksi et itse hiero klitoristasi? Ei kai se nyt niin saatanan hankalaa ole, varsinkaan jos makaat alla, että tekisit jotain muutakin hereillä olon lisäksi!
Jos ei saa orgasmia yhdynnässä, niin tuon itsensä hieromisen voi hoitaa muutenkin. Tällöin syntyy vähemmän sähläystä, vähemmän sotkua jne. joten miksi harrastaa sitä yhdyntää enää, kun siitä ei nainen mitään saisi.
Toki. Mutta miten meinasit miehen pitää itselläsi ja tyytyväisenä? Meinaatko, että miehellä on velvollisuus olla kiltti naiselle joka ei anna panna?
Ööö...? Itse nautin eniten juurikin yhdynnästä. En halua vastaanottaa suuseksiä ja tykkään siitä, että minut otetaan. Naiset ovat siis erilaisia. Kun minua panettaa, niin se tarkoittaa, että haluan miehen peniksen sisääni ja mahdollisimman nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa orgasmia yhdynnässä, niin tuon itsensä hieromisen voi hoitaa muutenkin. Tällöin syntyy vähemmän sähläystä, vähemmän sotkua jne. joten miksi harrastaa sitä yhdyntää enää, kun siitä ei nainen mitään saisi.
Toki. Mutta miten meinasit miehen pitää itselläsi ja tyytyväisenä? Meinaatko, että miehellä on velvollisuus olla kiltti naiselle joka ei anna panna?
Niin tuo on kahden kauppa: Miksi antaisin toisen vain panna, jos en siitä mitään hyödy?
Ja ylipäätään se kiltti mies on kiltti myös seksin alueella. Epäkiltit, tervemenoa, heitä ei tarvitse itsellään pitääkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole kiltti, joka haluaa vain panna, ja miettii pelkästään omaa nautintoaan.
Onko tuollainen ajattelutapa yleistäkin miehiltä? Itse en ole tuollaiseen ap:n kaltaisiin törmännyt. Nyt otti kilttiyden puheeksi. Onko ap siin ns. kilttimies, jonka mielestä mies on kiltti, kun ei hakkaa naista?
Nyt sitten ei tarvitse olla edes kiltti, jos ei saa panna, vaikka nainen ei siitä pelkästä panemisesta mitään saisi.
Eli naisen on tyydyttävä ns. kilttimieheen, joka ei lyö, jos nainen antaa miehen panna. Tämäkö on siis ajattelukuvio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kiltteys tarkoittaa sinulle? Minulle se tarkoittaa toisen ja myös itsensä huomioimista. Miten mies voi olla kiltti, jos ei huomioi toista kaikkein intiimeimmän kanssakäymisen kohdalla?
Voisitko selittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu mitä paskaa. Mä haluan seksiä VAIN orgasmien takia. Jos en saa edes yhtä kertaa niin seksi on turhaa.
Parempi vaihtoehto on se että parisuhteessa molemmat huomioi toisen seksissä.
On turhauttavaa jos mies panee hetken, saa orkun ja alkaa nukkumaan tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuo on kahden kauppa: Miksi antaisin toisen vain panna, jos en siitä mitään hyödy?
Ei tuossa tapauksessa tietenkään, mutta miksi luulet olevasi hetero jos et nauti miehen naimisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaihtoehto on se että parisuhteessa molemmat huomioi toisen seksissä.
On turhauttavaa jos mies panee hetken, saa orkun ja alkaa nukkumaan tyytyväisenä.
Ei se sen turhauttavampaa ole kuin miehelle seksi jossa on viettelijä, esileikittäjä, nuolija, panomies ja pitkään väkisin tulemistaan pidättelevä. Naisen rooli on saada seksiä ja vaatia sille laatua. Toki sen lisäksi, että on hereillä ja läsnä!
Vierailija kirjoitti:
Eivät osaa saada orgasmia seksissä tai vaativat mieheltä erityisen pitkiä ja monipuolisia maanitteluita ja sirkustemppuja jotta lopulta saavat jos saavat.
Onko ehkä feminismi vienyt osa naisten "herkkyydestä" ja kaipuusta olla kunnolla miehen nus**ima?
Saan helposti orgasmin yhdynnässä ja muusta seksistä en paljon välitäkään. Mieheni kanssa siis, koska HÄNELLÄ ON TARPEEKSI ISO JA HÄN JAKSAA. Jos sulla on eri kokemus, kato peiliin. Löytyykö pieni, räpeltävä mato joka laukeaa viiden minuutin huomaamattoman hinkutuksen jälkeen? Se ei ole sen naisen vika, joten luovuta ja päästä leidit ettimään sitä kunnon nussintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ehkä feminismi vienyt osa naisten "herkkyydestä" ja kaipuusta olla kunnolla miehen nus**ima?Saan helposti orgasmin yhdynnässä ja muusta seksistä en paljon välitäkään. Mieheni kanssa siis, koska HÄNELLÄ ON TARPEEKSI ISO JA HÄN JAKSAA. Jos sulla on eri kokemus, kato peiliin. Löytyykö pieni, räpeltävä mato joka laukeaa viiden minuutin huomaamattoman hinkutuksen jälkeen? Se ei ole sen naisen vika, joten luovuta ja päästä leidit ettimään sitä kunnon nussintaa.
Se, että nainen ei laukea 5 minuuttissa normaalilla miehen peniksella, ei ole miehen vika. Se, jos nainen vaatii ISOA ja KAUAN, kertoo vain naisen vaivaisesta alapäästä ja matalasta libidosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ehkä feminismi vienyt osa naisten "herkkyydestä" ja kaipuusta olla kunnolla miehen nus**ima?Saan helposti orgasmin yhdynnässä ja muusta seksistä en paljon välitäkään. Mieheni kanssa siis, koska HÄNELLÄ ON TARPEEKSI ISO JA HÄN JAKSAA. Jos sulla on eri kokemus, kato peiliin. Löytyykö pieni, räpeltävä mato joka laukeaa viiden minuutin huomaamattoman hinkutuksen jälkeen? Se ei ole sen naisen vika, joten luovuta ja päästä leidit ettimään sitä kunnon nussintaa.
Se, että nainen ei laukea 5 minuuttissa normaalilla miehen peniksella, ei ole miehen vika. Se, jos nainen vaatii ISOA ja KAUAN, kertoo vain naisen vaivaisesta alapäästä ja matalasta libidosta.
MOT: mato kotona.
Aloitus on tietty provo, mutta kannattaa tämä muistaa: Vain joka viides nainen saa orgasmin pelkästä yhdynnästä ilman klitoriksen hiplaamista. Se ei ole mikään seksuaalisen kylmyyden/frigidiyden merkki vaan ihan normaali tilanne. Miehen pitää tietää miten tuottaa naiselle iloa ja jos ei tiedä niin pitää ymmärtää kysyä.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2505365/usein_kysyttyja_kysymyksia_seksi…
Hiplauksen voi hoitaa seksin aikana kumpi tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on tietty provo, mutta kannattaa tämä muistaa: Vain joka viides nainen saa orgasmin pelkästä yhdynnästä ilman klitoriksen hiplaamista. Se ei ole mikään seksuaalisen kylmyyden/frigidiyden merkki vaan ihan normaali tilanne. Miehen pitää tietää miten tuottaa naiselle iloa ja jos ei tiedä niin pitää ymmärtää kysyä.
Mutta pitää myös muistaa, että kaikki naiset eivät tykkää klitoriksen hipelystä vaan saavat seksuaalista nautintoa lähestulkoon vain yhdynnästä. Itse olen tälläinen nainen ja ärsyttää että tarvettani yhdyntään vähätellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta pitää myös muistaa, että kaikki naiset eivät tykkää klitoriksen hipelystä vaan saavat seksuaalista nautintoa lähestulkoon vain yhdynnästä. Itse olen tälläinen nainen ja ärsyttää että tarvettani yhdyntään vähätellään.
Ei ole kenenkään vähättelyä muistuttaa siitä, että suurin osa eli 75 - 80 % naisista tarvitsee nimenomaan klitoriksen kiihoittamista saadakseen orgasmin. Seksimieltymykset ja tarpeet ovat kaikilla erilaisia joten joudut itse omissa tilanteissasi mainitsemaan nimenomaan omista erityisistä tarpeistasi kumppanillesi.
Ei pidä olettaa, että kumppani automaattisesti tietää mikä sinusta tuntuu hyvältä. Se pitää muistaa erikseen kertoa erityisesti silloin, kun ei itse kuulu enemmistöön. Muuten kumppani todennäköisesti toimii olettaen jotakin sellaista, joka sinun kohdallasi ei pidäkään paikkaansa.
Naisten mielikuva hyvästä esileikistä ja seksistä on se, että mies viettelee naisen tunnelmaan, nuolee ja sormettaa tämän märäksi ja valmiiksi. Naisen alapään kanssa hääräillessä miehellä toki pitää seistä jotta nainen saa vaatia suoraan yhdyntää kiihkonsa ollessa ylimmillään.