Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen hiljaisuus käy hermoille

Vierailija
22.04.2016 |

Vähän yli kaksi vuotta seurustelua takana. Yhdessä asutaan. Mies on aina ollut hiljainen. Nyt kuitenkin tilanne se että mua rupee ärsyttämään tämä puhumattomuus. Mies vastailee kyllä (lyhyesti) jos jotain kysyn. Oma-aloitteista keskustelua ei ikinä aloita tai edes ylläpitämään mun aloittamaa keskustelua. Töistä tullessaan heittäytyy sohvalle kuulokkeet korvilla ja sieltä kömpii sitten joskus salille tai nukkumaan. Ulos ei mennä nykyään ikinä yhdessä (kahville, lenkille).
Itse olen ulispäinsuuntautunut ja tykkään keskustella. Itsekin kökötän nyt sitten hiljaa kun ei ole keskustelukaveria. Käyn yksin lenkillä ja kahvilla tai askartelen. En tiedä kuinka kauan jaksan tällaista puhumattomuutta enkä viitsi väkisinkään virittää mitään keskusteluja kun nekin "kuivuu kasaan"

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hänellä joku sosiaalisten tilanteiden tai julkisten paikkojen pelko? Onko ahdistunut tai masentunut? Kysyitkö laivamatkaa varatessa mitä hän haluaa vai varasitko vaan kysymättä? Olisiko hän halunnut jotain rauhallisempaa, vaikka mökkiloma, kanoottivaellus, elokuvafestivaalit tms? Kysytkö miehen mielipidettä ja ennen kaikkea kuunteletko sitä? Eli jos mies ehdottaa jotain sinusta tylsää, hylkäätkö ajatuksen ensikädeltä ja teette joko sitä mitä sinä haluat tai ette mitään? Jos olette aivan erilaisia ihmisiä, lopettakaa se löysässä hirressä roikkuminen ja antakaa toisillenne mahdollisuus löytää itselle sopivampi kumppani ja mahdollisuus olla oma itsensä.

Nyt oli hyvää settiä ja oikeat neuvot kehissä.

T, Keskustelua seuraava mieshenkilö,

Vierailija
22/23 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ollut viisi vuotta yksin, enkä enää saa kiinni siitä ideasta miksi tällaisissa suhteissa roikutaan? Itsekin tavallaan roikuin, mutta en saa enää pinnistämälläkää nmieleen mitään hyvää syytä? Yksin on ihanaa kun kaikki tuollainen perässävetäminen on loppu.Ihan kuin olisi joku kivireki irroitettu niskasta. Tein aina kaiken yksin (kotityötkin), ja sain pelkkää valitusta ja v*ttuilua osakseni. Oikeasti se on kuin vankilasta vapauteen pääsy kun tuollainen ihmistaakka jä taakse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, nykyään mennään kihloihin, muutetaan yhteen, sitten naimisiin, ja tämä kaikki ekan 2 viikon sisällä...ei ihme jos ei ollukkaan vuosisadan rakkaus tarina ja tulee ylläreitä...