Huvittavatko muita ministerien lausunnot kun uskottavuus on täysin mennyt?
Tänäänkin Grahn -Laasonen sössöttää jotain koulutuksesta. Tekee vain mieli nauraa kun tyyppi on niin täysin pihalla, kyvytön ja kaiken pienimmänkin uskottavuuden menettänyt.
Kommentit (31)
Uskottavuus mennyt? Milloin he sitten ovat olleet uskottavia? Kekkosen aikana?
Lähinnä huvittaa tämän kansan tyhmyys tai no koen myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Välillä huvittaa, mutta välillä itkettää...
Niinpä. Joskus - monesti - kauhistuttaa. Ehkä se huvittaa, että taitavat itse ottaa juttunsa todesta eivätkä edes tajua omaa ääliömäisyyttään. Ainakin Grahn -Laasonen vaikuttaa aina olevan niin tosissaan ja tohkeissaan.
Ja tuosta uskottavuudesta - joo, olen samaa mieltä. Ehkä erona se, että tähän asti niiden jorinoista ei tarvinnut välittää. Siellä keskenään horisivat eikä sillä ollut mitään merkitystä millekään. Nyt ikävä kyllä on vaikutusta. ...
Vierailija kirjoitti:
Jaa, millä tavalla? Ihan aidosti kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Joskus - monesti - kauhistuttaa. Ehkä se huvittaa, että taitavat itse ottaa juttunsa todesta eivätkä edes tajua omaa ääliömäisyyttään. Ainakin Grahn -Laasonen vaikuttaa aina olevan niin tosissaan ja tohkeissaan.
Ja tuosta uskottavuudesta - joo, olen samaa mieltä. Ehkä erona se, että tähän asti niiden jorinoista ei tarvinnut välittää. Siellä keskenään horisivat eikä sillä ollut mitään merkitystä millekään. Nyt ikävä kyllä on vaikutusta. ...
Hän onkin vain näyttelijä, joka puhuu erityisesti tätä tarkoitusta varten perustetun "lobbarin" suulla. Hänelle on saneltu toimintaohjeet, jota hänen odotetaan toteuttavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä tarina. Ehkä se avautuu lyhesti parilla kysymyksellä.
Käytkö muuten sinä usein esim. sirkuksessa eli äänestätkö? Jos äänestät niin miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän onkin vain näyttelijä, joka puhuu erityisesti tätä tarkoitusta varten perustetun "lobbarin" suulla. Hänelle on saneltu toimintaohjeet, jota hänen odotetaan toteuttavan.
Olisivat sitten valinneet ainakin huvittavamman näyttelijän. Kai tuolta harrastelijateattereista noita löytyisi. ...
"eivätkä edes tajua omaa ääliömäisyyttään" Tässä pitää ymmärtää, että he saavat tästä rahaa, myös ylimääräisiä panama bonuksia, kun pääsevät eläkkeelle. Itse asiassa he tekevät kaiken tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö muuten sinä usein esim. sirkuksessa eli äänestätkö? Jos äänestät niin miksi?
Okei, eli olet sitä mieltä että on hölmöä kuvitellakaan muuta kuin ääliömäisyyttä poliitikoilta. No, ihan hyvä pointti.
Olen hallituksen vankka kannattaja, joten ei huvita mutta hymyilyttää usein.
Vierailija kirjoitti:
"eivätkä edes tajua omaa ääliömäisyyttään" Tässä pitää ymmärtää, että he saavat tästä rahaa, myös ylimääräisiä panama bonuksia, kun pääsevät eläkkeelle. Itse asiassa he tekevät kaiken tahallaan.
Ja todisteet? ;)
Olen varmaan ollut jossain määrin naiivi sitten tähän asti. Ajatellut, että poliitikot ovat turhia ääliöitä jotka keskenään horisevat ilman mitään vaikutusta oikeaan maailmaan ja muu maailma sitten pyörii omillaan välittämättä heistä.
Ja että poliitikot itsekin tajuavat olevansa turhakkeita jotka eivät edes kuvittele tietävänsä mistään mitään, niin etteivät häiritse oikeita asioita liikaa.
Nyt he vain tuntuvat ottavan ihan oikeaa roolia vaikuttaakseen, mikä on tuhoaa ja naurettavaa. Ovatko sitten lobbarit vaatineet sitä vai kuvittelevatko nyt oikeasti tietävänsä jotain, en tiedä. ...
Minua huvittaa nämä anonyymit tai vahemmän anonyymit tavikset jotka juoksee pitkin nettiä jankuttamassa että milloin kenenkin uskottavuus on mennyt.
Tämä on yksi näistä rasittavista nettivaikuttamisen muodoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tähän asti ei ole tarvinnut välittää -> sossusta on saanut rahaa
nyt on vaikutusta -> joutuu itsekin ehkä tekemään jotain
Huutava on tämä vääryys! Hallitus alas, lisää leipää ja sirkushuveja!
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi? Mitä kannatettavaa on?
Hallituksen aloittaessa olin myös kannattaja. Mutta enää en.
Olisin oikeasti kiinnostunut tietämään, mitä hallituksen toimia kannatat? Eikä mennä tuohon väsyneeseen oikeisto -vasemmisto kinaan, se on liian yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli olet sitä mieltä että on hölmöä kuvitellakaan muuta kuin ääliömäisyyttä poliitikoilta. No, ihan hyvä pointti.
On luotu mielikuva, että itsellään on vaikutusmahdollisuus itseään koskevissa asioissa. Sekä, että päätöksen teon lähtökohdat olisisi kansalaisten elämänlaadun lisääminen. Mielikuva myös siitä, että he
olisivat täysin kykeneviä vastaamaan tämän päivän tarpeisiimme, turvata Suomen valtion ja kansalaisten edut. Vaikka totuus on se, että meidän mielipiteemme tai elämänlaatumme ei muuten sitten kiinnosta ketään, joten pitäkää turpanne kiinni ja tyytykää osaanne on se todellinen lause joka pitäisi ääneen sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin oikeasti kiinnostunut tietämään, mitä hallituksen toimia kannatat? Eikä mennä tuohon väsyneeseen oikeisto -vasemmisto kinaan, se on liian yksinkertaista.
Suunta on oikea, vaikka myös virheitä on tehty. Tulokset nähdään sitten myöhemmin mutta jos saamme normeja ja tukien paljoutta purettua niin hyvä tulee. Ihmisten pitää ottaa enemmän vastuuta omasta elämästään.
Miksi sinä et enää kannata hallitusta, mitä he ovat tehneet että menettivät kannatuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Minua huvittaa nämä anonyymit tai vahemmän anonyymit tavikset jotka juoksee pitkin nettiä jankuttamassa että milloin kenenkin uskottavuus on mennyt.
Tämä on yksi näistä rasittavista nettivaikuttamisen muodoista.
No, itseäni yhteiskunnalliset asiat kiinnostavat ja irl sosiaalinen ympäristöni on sellainen, että vain oikeistoa voi kannattaa. Joten on joskus ihan itsekkäästi helpottavaa olla eri mieltä kuin mikä on itselleni sosiaalisesti sallittavaa irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nää ole edes tehneet juuri mitään vielä. Lähinnä tapelleet sdp:n ja ayliikkeen asettamia miinoja vastaan. Silti päätöksiä on enemmän kuin koko edellisellä hallituksella yhteensä. Tulokset näkee sitten joskus.
En oikein ymmärrä että mitä vittua nämä demareihin takaisin loikanneet äänestäjät olettivat että tapahtuu. Talous on täysin kuralla kun edelliset hallitukset ei tehneet mitään hyödyllistä, Työttömyys räjähtää käsiin ja velkaa otetaan niin rankasti että laskutaitoista hirvittää. Silti nämä vinkuvat että älkää meiltä leikatko vaikka tosiasiassa tältä porukalta on leikattu aivan minimimäärä siihen nähden mikä on tarve jos koko systeemi romahtaa.