Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajeletteko te muut av-mammat naamakarvojanne? Mä luulin olevani ainut friikki jolle kasvaa partahaivenet

Vierailija
22.04.2016 |

Mutta en näköjään olekaan, kun kerran useat julkkisnaisetkin näin tekevät. 🤗

http://nyt.fi/a1461202729132

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ajele, pinseteillä nypin ne partahaivenet ja muutamat viiksikarvat joita tulee

Vierailija
2/9 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ajelen. Kohta oon kuin Conchita Wurst. Ei kivaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partaa ei tarvii ajaa, mut viikset. Ja mulla on enemmän kuin muutama karva.

Vierailija
4/9 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin pinseteillä, koska inhoan sänkeä. Olisin mennyt laseroitavaksi tai hoitoon, jossa karvat poltetaan pysyvästi, mutta omat karvani ovat liian vaaleita. Pitäisi olla siis selkeä pigmenttiero.

Vierailija
5/9 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen ladyshaverilla joka toinen päivä. Olen välimerellisten sukujuurieni takia tumma ja karvainen. Kasvojen sivuilla ja ylähuulen yläpuolelle alkaa kasvaa oikein kunnon tumma parta jos ei ajele... Eikä mitään Hesarin asiantuntijan kuvaamia haittoja ole ajelusta koskaan tullut.

Vierailija
6/9 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen viikset ja kulmakarvojen väliin kasvavat karvat. Molemmat ovat vaaleita, hentoja ja lyhyitä, mutta niitä viiksikarvoja on niin paljon, etten jaksaisi nyppiä.

Vierailija
7/9 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tämä kauneusasianaiseksi tituleerattu ihminen oikein on, kun päästelee suustaan tällaisia:

”En suosittele katkomaan terällä, koska jos karvan katkaisee, se kiihdyttää kasvua”, Sarkima sanoo.

Vierailija
8/9 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan veetin vahaa, se toimii hyvin.

Vierailija
9/9 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin niin paljon kuin saan, mutta saisi kaikki päivät nyhrätä karvojen kanssa jos ei ajella haluaisi. Iho on tulehtunut, näppyläinen ja kamala muutenkin tuosta rääkistä, herkkä iho kun on. 16-vuotiaasta saakka olen tätä puljausta jaksanut. Pahimmillaan saa ajaa kahdesti päivässä kun karvat ihan pikimustia ja hipiä vitivalkoinen. Laserointi ei auttanut, useampi tuhat euroa meni kankkulan kaivoon vain. Neulaepiliaatiota sitten seuraavaksi ehkä. Hormoniongelmien selvitykseenkin mennyt paljon rahaa, mutta apua ei ole saanut. E-pillerit eivät vaikuttaneet mitenkään, ei edes finneihin, niiden vuosien aikana kun käytin. Perinnöllistä, kuulemma, mutta koko suku hyvin karvattomia ja eivät ole kuulleetkaan tällaisesta. Ruokavaliokaan ei ole auttanut yhtään, vaikka mitä on tullut kokeiltua. Oviksen aikaan on ihan mahdotonta.

Onneksi miehelläni on huumorintajua ja joskus auttaa itsekin nyppimisessä, koko kaula kun on täynnä noita, koko leuka, viikset jne. Puhumattakaan mitä muualla kasvaa. Puoli elämää menee tuohon höyläämiseen, että näyttää ihmiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan