Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset luulee olevansa uskollisempia kumppaneita, kuin miehet?

Vierailija
21.04.2016 |

Selvästi se ideologia näkyy täällä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt vaan ovat yleisesti parempia ihmisiä. Heillä ei ole hallitsemattomia alkukantaisia himoja. Jos nainen sitten jostain syystä kuitenkin pettää, se johtuu jollain tavalla jostain, mitä mies teki, jätti tekemättä tai aikoi tehdä.

Vierailija
2/14 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt vaan ovat yleisesti parempia ihmisiä. Heillä ei ole hallitsemattomia alkukantaisia himoja. Jos nainen sitten jostain syystä kuitenkin pettää, se johtuu jollain tavalla jostain, mitä mies teki, jätti tekemättä tai aikoi tehdä.

Onko pettäminen vähemmän pettämistä, jos perustelee sen jälkikäteen kumppaninsa puutteilla? Onko naiset sitten niin täydellisiä parisuhteissa, että kumppani on aina huonompi, jos tulee petetyksi?

Minusta ainakin kuulostaa itsepetokselta keksiä pettämiselle muita syitä kuin omat sitoutumistaan vahvemmat hedonistiset halut. Jos miehessä on puutteita, eikö ensin olisi hyvä erota tai muuten sopia syrjähypystä ennen kuin perustelee itselleen syrjähypyn kumppanillaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niasten uskollisuus on hyvin pitkälti rahakysymys. Mitä enempi miehellä on rahaa, sitä uskollisempi nainen on. Nainen jopa usein hyväksyy miehen seikkailut vieraissa, jos miehellä on tarpeeksi rahaa kompensoida syrjähyppyjään.

Vierailija
4/14 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet kuvittelevat, että tuossa otsikon virkkeessä pitäisi olla pilkku?

Vierailija
5/14 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet kuvittelevat lopettaneensa vaimojensa hakkaamisen?

Vierailija
6/14 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet kuvittelevat, että tuossa otsikon virkkeessä pitäisi olla pilkku?

Minua ärsyttää tuo pilkku niin paljon, etten halua edes vastata varsinaiseen kysymykseen.

Vierailija
7/14 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaan tehdään se fiksummin, emmekä jää kiinni 😜

Vierailija
8/14 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin luulee? Me olemme uskollisempia. Johtuu nyt mistä johtuu, mutta näin on.

9/14 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niasten uskollisuus on hyvin pitkälti rahakysymys. Mitä enempi miehellä on rahaa, sitä uskollisempi nainen on. Nainen jopa usein hyväksyy miehen seikkailut vieraissa, jos miehellä on tarpeeksi rahaa kompensoida syrjähyppyjään.

Oh please. Tuo tuntuu olevan hyvinkin yleinen harhaluulo, että jos mies on rikas, niin pettäminen on helpompi hyväksyä. Minä en olisi jättänyt miestäni pettämisen vuoksi, vaikka hän olisi köyhä. 

Ja mitä tuohon uskollisuuteen tulee, niin sanotaan näin, että ihmiset jotka ovat naimisissa jonkun hyödykkeen vuoksi raha ja valta/säännöllinen seksi ja kumppanuus, peittelevät pettämisen yleensä paremmin. Mutta sitä pettämistä on yleensä melko paljon, mitä olen sivusta seurannut. Ihan molemmin puolin. Ja minä en ole uskollinen miehelleni koska hän on rikas, vaan siksi, että rakastan häntä ja olen uskollista tyyppiä.

Vierailija
10/14 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkku viilaa koko kysymyksen lajiin epäonnistuneet aloitukset.

Vierailija
11/14 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oh please. Tuo tuntuu olevan hyvinkin yleinen harhaluulo, että jos mies on rikas, niin pettäminen on helpompi hyväksyä. .

Sehän riippuu parisuhdestatuksesta. Jos ei ole vielä avioliitossa tai on kirjoittanut avioehdon, ei nainen jätä lypsykonettaan joidenkin satunnaisten syrjähyppyjen takia. Sitten voi toki jättää, jos tietää, että eroamalla pääsee käsiksi isoihin rahoihin.

Vierailija
12/14 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miesten tehtävä on levittää siementä ja naisen paritella hyvän miehen kanssa joka pysyy rinnalla lapsen kasvatuksessa

13/14 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oh please. Tuo tuntuu olevan hyvinkin yleinen harhaluulo, että jos mies on rikas, niin pettäminen on helpompi hyväksyä. .

Sehän riippuu parisuhdestatuksesta. Jos ei ole vielä avioliitossa tai on kirjoittanut avioehdon, ei nainen jätä lypsykonettaan joidenkin satunnaisten syrjähyppyjen takia. Sitten voi toki jättää, jos tietää, että eroamalla pääsee käsiksi isoihin rahoihin.

Minä olen naimisissa ja meillä on minulle hyvinkin edullinen avioehto. Siitä huolimatta en jättänyt miestäni, kun hän hairahtui. Raha vain ei ollut asia, joka oli siinä vaiheessa mielessä.

14/14 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten tehtävä on levittää siementä ja naisen paritella hyvän miehen kanssa joka pysyy rinnalla lapsen kasvatuksessa

Toki sen hyvän miehen ei tarvitse olla isä, koska naisen tehtävä on etsiä jälkeläistensä isäksi se paras mahdollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi