Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksaisi sheivata

Vierailija
21.04.2016 |

Koko ajan jalkoja. Päivässä parissa jo näkyy sänki. Miten karvat saa pysymään pois kauemmin

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitää repiä liimaliuskoilla. Kyllä, on aivan hirveää. Mutta se sheivaussänki näkyy YHDESSÄ päivässä.

Vierailija
2/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiloimalla, vahaamalla tai sokeroimalla. Laserilla voi poistattaa karvoja pysyvästi, mutta se on kallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki luettelemanne vaihtoehdot kivuliaita?

Vierailija
4/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sheivaan jalat 2 kertaa kesässä. Talvella niitä ei kukaan näe ja toiseksi olen niin vaalea ettei sänki juuri näy. Eikä kyllä edes kasva päivässä vaan ehkä viikossa

Vierailija
5/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laserin kivuliaisuudesta ei ole tietoa, mutta vahaaminen, sokerointi ja epilointi sattuvat. Epilointi omasta mielestä pahin, vahan ja sokerin kanssa kipu menee nopeammin ohi, kun repäistään liuskat pois. Mutta kipuun tottuu...

Vierailija
6/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laser tuskin sattuu, vaikka ei olekaan kokemusta niin mielipide on silti.

Vierailija
7/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sheivata ollenkaan? Anna karvan kasvaa.

Vierailija
8/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sheivata ollenkaan? Anna karvan kasvaa.

Näin. Jos et jaksa, et jaksa. Miksi vaivata itseään mokomalla.

Vierailija
9/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

epiloi.

Vierailija
10/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiloiminen on kivuliasta aluksi, mutta ainakin mulla on kipu loppunut, kun olen lakannut sheivaamasta. Mä en ymmärrä, mikä siinä on, että jos yhdenkin kerran sheivaa jalat, seuraavalla kerralla epiloiminen sattuu. Mutta kyllähän se epiloiminen tietenkin vähän nipistää, mutta mulla ainakin karvat irtoavat tosi kivuttomasti.

Vierailija
11/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan epilointi pitää karvat pois?

Vierailija
12/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika yksilökohtaista. Mun pitää epiloida esim. kainalot ainakin kerran viikossa.

Vierailija
13/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla epilointi vaikutti tosi voimakkaasti säärikarvojen kasvuun: osassa jaloissa karva ei kasva enää lainkaan ja ne, mitkä vielä kasvaa, on hentosempia. Noh, ihokin kyllä reagoi voimakkaasti epilointiin ja joudun suunnilleen vuoraamaan jalat kortisonikääreisiin epiloinnin jälkeen.

Vierailija
14/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten sheivaa. Kuka pakottaa?

Vierailija
15/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuten tarkkailla kuukautiskierron vaikutusta karvojenlähtöön. Voi olla, että esim. ennen kuukautisten alkamista karvat lähtevätkin paljon helpommin ja täysin kivuttomasti.

Vierailija
16/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika yksilökohtaista. Mun pitää epiloida esim. kainalot ainakin kerran viikossa.

Hyi. Miten ihmeessä pystyt siihen? Itsellä sääret menevät kevyesti epiloimalla, mutta kainalot ovat niin tuntoherkät ettei vaan onnistu.

Vierailija
17/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Miten ihmeessä pystyt siihen? Itsellä sääret menevät kevyesti epiloimalla, mutta kainalot ovat niin tuntoherkät ettei vaan onnistu.

On totta, että kainaloissa epilointi tuntuu hyvinkin ilkeältä ainakin pidempien taukojen jälkeen. Mutta ihan ok:sti se menee, kun ajelee pieniä tai kapeita alueita kerrallaan ja aloittaa reunoilta.

Jos täällä on joku ensikertalainen, niin ei kannata iskeä sitä epilaattoria heti keskelle karvapehkoa, vaan aloittaa hyvin varovasti. Ja laitetta kannattaa pitää vähän viistossa asennossa, ei pystysuorassa.

Vierailija
18/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kiitos vastauksista. Ap

Vierailija
19/20 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems. Voi kyynel.

Vierailija
20/20 |