Ollut tänään tosi synkkä olo
Pelottaa. En yleensä ole näin synkissä ajatuksissa, vaikka masennusta ja ahdistuneisuutta onkin.
Itken vähän väliä (ei normaalia), en pysty rauhoittumaan aloilleni enkä keskittymään. Millä tähän olotilaan oikein saa helpotusta kotikonstein? En käytä päihteitä.
Kommentit (13)
Koita tehdä rentoutusharjoituksia. Hermostosi käy todennäköisesti ylikierroksilla.
Olen pahoillani puolestasi. Voisitko soittaa tai kirjoittaa viestin jollekkin ystävälle, tuttavalle tai auttavaan puhelimeen?
Hyvä ettet käytä päihteitä. Ne turruttavat ja lamaavat tuskaisen olon, mutta se palaa takaisin ja yleensä pahempana.
Sama täällä. Ihan hirveä päivä. Pelottaa ja ahdistaa. Rauhaton olo. Ei pysty rauhoittumaan, mutta silti en pysty tekemään mitään tai keskittymään. Yritän katsoa telkkaria mutta ajatukset kiertää kehää ja revin/nypin kynsinauhoja jotka nyt taas ihan verillä ja rikki.
Lähinnä pelkään sairauksia ja virheiden tekeminen töissä. En tiedä enää mitä tehdä.
Kiitos vastauksista...on tuttuja, mutta ei oikein ketään sellaista jolle kehtaa soittaa. Enkä edes tiedä mitä sanoisin.
Samaan aikaan jumittunut ja levoton olo. Olen kävellyt tänään askelmittarin mukaan yli 20 000 askelta, kun en osaa keskittyä olemaan.
Pakko varmaan ottaa rauhoittava ja yrittää saada unta.Toivottavasti huomenna on parempi päivä.
Minulla myös haikea ja vähän ahdistavakin olo jo pari päivää.
Pane jotain komeaa miestä niin olo paranee.
Vierailija kirjoitti:
Mun ahdistus tuli siitä kun tein niin. :(
Onko jokin syy / syitä mistä tämä johtuu? Oletan että olet mies. Avaa vähän mitä on tapahtunut niin taidat saada parempia vastauksia. Liittyykö elämäsi kulkuun ja mitä on tullut tehtyä? Jos niin niin älä enää välitä ikivanhoista jutuista vaan aloita ihan uusi alku. Ehkäpä kaikki vielä järjestyy parhain päin.
Kirjoitat: Ollut tänään tosi synkkä olo Pelottaa. En yleensä ole näin synkissä ajatuksissa, vaikka masennusta ja ahdistuneisuutta onkin. Itken vähän väliä (ei normaalia), en pysty rauhoittumaan aloilleni enkä keskittymään. Millä tähän olotilaan oikein saa helpotusta kotikonstein? En käytä päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ahdistus tuli siitä kun tein niin. :(
No pane rumaa miestä. Ruma mies ei jätä naista.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista...on tuttuja, mutta ei oikein ketään sellaista jolle kehtaa soittaa. Enkä edes tiedä mitä sanoisin.
Samaan aikaan jumittunut ja levoton olo. Olen kävellyt tänään askelmittarin mukaan yli 20 000 askelta, kun en osaa keskittyä olemaan.
Pakko varmaan ottaa rauhoittava ja yrittää saada unta.Toivottavasti huomenna on parempi päivä.
Toivotaan kaikki näin. Ehkä se siitä parempaan päin...
Onko sulla ystäviä tai omaisia?