Kukaan ei varmaan usko mutta... Petin miestäni, nyt raskaana (LUE!)
Okei, tämä tulee kuulostamaan TODELLA paljon siltä kuin olisin Porvoosta... Mutta tämä on oikeasti totta, ja jos et usko niin sitten voit häipyä keskustelustani.
Loin tämän nimimerkin siis ihan sitä varten, että voisin tehdä tämän aloituksen ja ettei kukaan tulisi trollaamaan tänne ap:na.
Eli petin miestäni yhteensä kaksi kertaa. Ensimmäinen kerta oli tavallaan "hänen luvallaan", koska oli itse pettänyt minua aikaisemmin. Sovimme, että nyt olemme tasoissa ja että kumpikaan ei tekisi näin toiste. Käytimme kumia tämän toisen miehen (eli sen jonka kanssa "petin") kanssa, oman mieheni kanssa meillä on käytössä keskeytetty yhdyntä.
Tästä ensimmäisestä "pettämisestäni" (jota ei voi kunnolla laskea pettämiseksi) oli kulunut suunnilleen viikko (hiukan alle), kun päädyin viettämään iltaa kaveriporukkaan. Porukkaan kuuluu myös parhaan ystäväni mies. Nautimme todella paljon alkoholia (lue: vedimme kunnon kännit), ja päädyimme sänkyyn hänen kanssaan. Emme käyttäneet ollenkaan ehkäisyä. Aamulla herätessäni en muistanut mitään, mutta pikkuhiljaa muistikuvat alkoivat palata mieleeni. Häivyin parhaan ystäväni miehen luota silloin, kun hän vielä nukkui. Emme ole puhuneet asiasta sen jälkeen, ja koska mies oli vielä enemmän humalassa, en ole varma muistaako hän ollenkaan tapahtumia.
Suunnilleen kuukausi tämän kaiken jälkeen minulla ilmeni raskausoireita (turvotus, aamupahoinvointi ja pissatti hirveästi vaikka yleensä käyn vessassa vain max. 3 krt päivässä). Tein raskaustestin (sellainen tosi halpa, eli ei näy viikkoja tms.), itseasiassa kolmekin, ja jokaisella kerralla se oli positiivinen.
Nyt minua kammottaa. Isävaihtoehtoja on KOLME. Tietenkin epätodennäköisin on tuo jonka kanssa käytimme kumia, mutta ei sitä voi koskaan tietää. Ymmärrän myös, että keskeytetty yhdyntäkään ei ole kovin varma, mutta minulla ja miehelläni se on toiminut.
Mitä minun kuuluu tehdä? En voi kertoa miehelleni, parhaan ystäväni miehelle saati sitten parhaalle ystävälleni. En voi myöskään puhua asiasta tuolle miehelle jonka kanssa petin luvallisesti erään syyn vuoksi, jota en nyt paljasa.
Helpointa olisi tehdä abortti, mutta minusta ei ole tappamaan yhtäkään tervettä vauvaa sen takia että hänen äitinsä on mokannut (ja en siis ole muuten aborttivastainen, mutta itse en pystyisi päättämään jo alkanutta elämää).
Tekisi mieli jättää oma mieheni, katkaista yhteydenpito parhaaseen ystävääni ja muuttaa ulkomaille, mutta se on mahdotonta koska minulla ja miehelläni on jo yksi lapsi (1-vuotias poika, ja kyllä, hän on 100% varmasti mieheni oma).
Mitä minun kuuluu nyt tehdä? Ja joo, tiedän että olen ällöttävä lutka, mutta te ette pysty haukkumaan minua enempää kuin olen jo itse haukkunut.
Kommentit (50)
Mitään muuta vaihtoehtoa ei ole kuin abortti, miehelle kertominen ja ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha juttu jos todella on totta.
Taidat tietää siis lähes 99,9% todennäköisyydellä että lapsen oikea isä joku muu kuin oma miehesi.
Muutama vaihtoehto :1= abortti
2=pidät lapsen ja odotat milloin totuus paljastuu
3 ja ainoa oikea vaihtoehto mitä tuskin valitset on erota miehestäsi ,kertoa kokototuus ja pitää lapsi ja sovi elarit ja tapaamiset miehesi kanssa .Jos oma vaimoni tekisi minulle vaihtoehto 2:sen niin rangaistus olisi 🔫 headshot " pahin mahdollinen petos minkä tiedän.
Ja siinä toinen. Voi jumalauta nyt loppu tämän palstan lukeminen. En pysty keskittymään tämänkään ketjun aiheeseen, kun hullut sekoilee. Toivottavasti sulla ei ole aseita tai ainakin ne otettaisiin äkkiä pois.
Haeppas vähän rajojas vaikka islamistisesta maasta: siellä ap olisi kivitetty 100 kertaa hengiltä. Eli kaipa sitä voi täälläkin sanoa ampuavansa naisensa, jos pettää ja tekee toiselle lapsen? Kunhan ei vain toteutua uhkaustaan.
Sekö siinä on, että aletaan omaa typeryyttä puolustamaan islamilla? Meillä on täällä suomessa vähän erilaiset lähtökohdat ja hyvä niin. Toisekseen ei ole ok sanoa täällä eikä missään että tappaa jonkun, se on nimittäin vakavasti otettava uhkaus ja saattaa kieliä vakavasta mielenterveysongelmasta. Kuka sen tietää, oletko toteuttamassa sitä tai että mikähän muu asia pääsi sisällä kääntyy sellaiseksi, että on ok miettiä vähän vaimon tappamista?
Tee oikeasti abortti. Perusteluina voin kertoa kuinka tulee käymään:
Pidät lapsen ja salaat asian mieheltäsi. --> Et pysty elämään sen kanssa ja mies alkaa kuitenkin epäillä siroa poikaa ettei ole omansa. Sitten kun tunnustat myöhemmin niin on piru irti.
Pidät lapsen ja kerrot asian heti. --> Mies lähtee lätkimään ja olet kahden alle 2v:n yksinhuoltaja. Toisesta et saa edes elatusmaksuja koska mies ei tunnusta sitä.
Pidät lapsen ja kerrot asian heti --> Mies ei lähde mutta kostaa tekosi joko tietoisesti tai alitajuisesti lapselle myöhemmin. Hän voi hyljeksiä lasta perheessä tai pitää "omaa" lastaa parempana, ostaa sille enemmän lahjoja yms. Voit joutua jopa maksamaan lapsen kaikki kulut yksin ruoasta lähtien jos mies heittäytyy vittumaiseksi. Vaikka hän olisikin "muka" isä, hän alitajuisesti kuitenkin tietää että lapsi ei ole oma ja se muistuttaa häntä joka päivä sinun pettämisestäsi. Ei tule onnistumaan.
Eli tee abortti. Puhun kokemuksesta. Yritimme oman miehen kanssa tapella asian kans vuosia ennenkuin luovutin. Ei tule onnistumaan vaikka molemmat haluaisivat, saatika jos toinen ei halua.
hyi mikä portto olet! ja vielä 1-viuotiaan lapsen äiti joka tarvii äitiään. eka panet jotain random miestä, sitten alle viikko niin vedätkin jo kännit ja panet kaverisi miestä. Kyllä, sä olet HORO. älä lisäänny ja levitä horogeenejäsi muille. Olet huono äiti.
Vierailija kirjoitti:
hyi mikä portto olet! ja vielä 1-viuotiaan lapsen äiti joka tarvii äitiään. eka panet jotain random miestä, sitten alle viikko niin vedätkin jo kännit ja panet kaverisi miestä. Kyllä, sä olet HORO. älä lisäänny ja levitä horogeenejäsi muille. Olet huono äiti.
No tuskin Ap on lastaan heitteille jättänyt silloin, kun/vaikka on käynyt vieraissa. Äitiys ei kyllä liity tähän asiaan nyt mitenkään.
Kannattaa kertoa miehellesi, parempi ettätietää nyt eikä 15vuoden päästä. Jos haluaa eron, niin sit eroatte. Mutta parempi olla rehellinen ettei tartte lapsenkaan elää valheessa. Sitäpaitsi ei sun mieheskään ole viaton.
Abortti on paras vaihtoehto, jos ap välittää syntymättömästä sikiöstään (lapsihan se ei vielä ole).
Ihme slut shamingia täällä kommenteissa! Idioottihan ap on, mutta miksi pitää jaella näitä "tapa ittes lutka" -kommentteja?