Kukaan ei varmaan usko mutta... Petin miestäni, nyt raskaana (LUE!)
Okei, tämä tulee kuulostamaan TODELLA paljon siltä kuin olisin Porvoosta... Mutta tämä on oikeasti totta, ja jos et usko niin sitten voit häipyä keskustelustani.
Loin tämän nimimerkin siis ihan sitä varten, että voisin tehdä tämän aloituksen ja ettei kukaan tulisi trollaamaan tänne ap:na.
Eli petin miestäni yhteensä kaksi kertaa. Ensimmäinen kerta oli tavallaan "hänen luvallaan", koska oli itse pettänyt minua aikaisemmin. Sovimme, että nyt olemme tasoissa ja että kumpikaan ei tekisi näin toiste. Käytimme kumia tämän toisen miehen (eli sen jonka kanssa "petin") kanssa, oman mieheni kanssa meillä on käytössä keskeytetty yhdyntä.
Tästä ensimmäisestä "pettämisestäni" (jota ei voi kunnolla laskea pettämiseksi) oli kulunut suunnilleen viikko (hiukan alle), kun päädyin viettämään iltaa kaveriporukkaan. Porukkaan kuuluu myös parhaan ystäväni mies. Nautimme todella paljon alkoholia (lue: vedimme kunnon kännit), ja päädyimme sänkyyn hänen kanssaan. Emme käyttäneet ollenkaan ehkäisyä. Aamulla herätessäni en muistanut mitään, mutta pikkuhiljaa muistikuvat alkoivat palata mieleeni. Häivyin parhaan ystäväni miehen luota silloin, kun hän vielä nukkui. Emme ole puhuneet asiasta sen jälkeen, ja koska mies oli vielä enemmän humalassa, en ole varma muistaako hän ollenkaan tapahtumia.
Suunnilleen kuukausi tämän kaiken jälkeen minulla ilmeni raskausoireita (turvotus, aamupahoinvointi ja pissatti hirveästi vaikka yleensä käyn vessassa vain max. 3 krt päivässä). Tein raskaustestin (sellainen tosi halpa, eli ei näy viikkoja tms.), itseasiassa kolmekin, ja jokaisella kerralla se oli positiivinen.
Nyt minua kammottaa. Isävaihtoehtoja on KOLME. Tietenkin epätodennäköisin on tuo jonka kanssa käytimme kumia, mutta ei sitä voi koskaan tietää. Ymmärrän myös, että keskeytetty yhdyntäkään ei ole kovin varma, mutta minulla ja miehelläni se on toiminut.
Mitä minun kuuluu tehdä? En voi kertoa miehelleni, parhaan ystäväni miehelle saati sitten parhaalle ystävälleni. En voi myöskään puhua asiasta tuolle miehelle jonka kanssa petin luvallisesti erään syyn vuoksi, jota en nyt paljasa.
Helpointa olisi tehdä abortti, mutta minusta ei ole tappamaan yhtäkään tervettä vauvaa sen takia että hänen äitinsä on mokannut (ja en siis ole muuten aborttivastainen, mutta itse en pystyisi päättämään jo alkanutta elämää).
Tekisi mieli jättää oma mieheni, katkaista yhteydenpito parhaaseen ystävääni ja muuttaa ulkomaille, mutta se on mahdotonta koska minulla ja miehelläni on jo yksi lapsi (1-vuotias poika, ja kyllä, hän on 100% varmasti mieheni oma).
Mitä minun kuuluu nyt tehdä? Ja joo, tiedän että olen ällöttävä lutka, mutta te ette pysty haukkumaan minua enempää kuin olen jo itse haukkunut.
Kommentit (50)
Kerro kaikille ja hyväksy seuraukset?
Kiitos kaikille jotka vastasivat asiallisesti.
Joo, helpointa olisi tietenkin teeskennellä, että lapsi on mieheni oma (ja hyvällä tuurillahan se voisi ollakin juuri hänen). Mutta minua pelottaa, että se lapsi näyttääkin juuri kaverini mieheltä/siltä toiselta! Sillä toisella miehellä (jonka kanssa käytimme kumia ONNEKSI) on hiukan juuria Lähi-idässä/Lounais-Aasiassa, mutta en tiedä näkyisikö se lapsesta - jos se siis olisi hänen.
Parhaan kaverini on mies on ihan täysin suomalainen, mutta silti hän ja oma mieheni ovat ulkonäöiltään (varsinkin kasvojen luustosta ja ruumiinrakenteiltaan) kuin yö ja päivä. Oma mieheni on pitkä ja harteikas, sellanen "rumankomea". Kaverini mies taas on siro mieheksi ja kasvoiltaan häntä voisi kuvailla "kauniiksi".
Omatuntoanikin kolkuttaa, ja minun tekisi mieli tunnustaa asia miehelleni ja parhaalle ystävälleni. Mutta en oikeasti halua menettää heitä. Rakastan miestäni, mutta olin katkera hänelle koska hän petti minua ja ensimmäisellä kerralla "tasasin tilit" ja toisella kerralla kostin. Parhaalle ystävälleni en halua mitään pahaa, enkä ymmärrä miksi toimin näin. Syyllisyys kalvaa joka päibä.
Itseasiassa siksi kirjoitan suhteellisen kuvailevaa tekstiä (enkä muuta yksityiskohtia), sillä todellisuudessa haluaisin että minut tunnistetaan. Se olisi paljon helpompaa kuin itse myöntää tekoni suoraan.
Ensiksikin ihmettelen sitä, miksi täällä netissä ollaan niin ilkeitä ihmiselle, jolla on vaikeat paikat. Toiseksi, jollain tapaa totuus on hyvä ottaa esiin, vaikka se vaikeaa onkin. Itse paljon pettäneenä voin sanoa, että loppujen lopuksi totuus on vapauttavaa, vaikka omalta kohdaltani menetinkin parhaan mahdollisen vaimon, talon jne. Olen päättänyt nyt yrittää edes olla rehellinen. Se ei ole ihan helppoa ja olen erehtynyt silläkin saralla jo. En kuitenkaan ole nyt sitonut ketään naista itseeni niin, että suhde olisi valheellisella pohjalla. Pidän sulle ap peukkuja, pidä Sinäkin mulle.
Tuossa tarinassa ei löydy sellaista oikeaa tai kuvitteellista vaihtoehtoa, josta joku ei kärsisi.
Jos teet salaa abortin etkä kerro niin kärsit itse. Sikiö ei kärsi, sillä tuonikäisenä se ei vielä tunne mitään. Mietit asiaa vuosien ajan ja saatat muuttua ihmisenä. Jos luvatta tapahtunut pettäminen tulee kaverisi tietoon niin menetät ystävänsi ja hänelle saattaa tulla avioero kuten myös sinulle.
Jos kerrot miehellesi rehellisesti niin et joudu salailemaan. Kärsitte molemmat ja menetät ystäväsi jolla voi tulla avioero. Sinulle voi tulla ero. Keskustelette siitä mitä teette raskauden suhteen ja sinä teet asiassa päätöksen. Kun asia on selvitetty se ei enää kummittele, mutta saatat saada ystäväsi raivostuttua lutkan maineen kaveripiirissä.
Pari havaintoa.
Keskeytetty yhdyntä ei ole kelvollinen ehkäisykeino. Siis EI OLE. Tutkimuksen mukaan noin puolella miehistä on jo touhutipoissa siittiöitä eli siitä voi paukahtaa paksuksi jos sattui tuollainen mies kohdalle.. Ihan oikeasti HALOOOOOO!!!!!!
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3564677/
Kännissä sekoileminen tuossa määrin on merkki siitä, että elämänhallinnassa on pahoja ongelmia. Jos ne ongelmat ei ratkea niin päädyt uudelleen tekemään jotakin todella typerää tai vaarallista. Ihan oikeasti HALOOOOOOO!!! HALOOOOOO!!!!!
Aborttiin olet liian hurskas mutta minä ja minun halut menevät kuitenkin teidän perheessä sen 1-vuotiaan hyvinvoinnin edelle. Onnea valitsemallanne tiellä.
Mistä tuollaisen horatsun tunnistaa, että ei ikinä vahingossakaan sekaannu?
Onneksi olkoon. Tulokas on täysin syytön tilanteeseen.
Aina niille lapsille on isät löytyneet. Se nyt on aika olematon huoli.
Ota etäisyyttä ja ala pohtia omaa tulevaa rooliasi äitinä. Älä tee sitoumuksia, jollet ole varma että olet itse siihen valmis, ts älä anna ympäristön painostaa.
Teillä on ollut uskottomuutta suhteessanne ja keksimänne tapa käsitellä asiaa ei ole ollut ihan kypsin mahdollinen.
Ihan ensin käsitelkää tämä, ennenkuin olette kierteessä jossa pettäminen on normaali kuvio suhteessanne. Raskaus on toinen asia. Ja isyys on... On monenlaista isyyttä. On siittäjän rooli, nimellinen isyys, sitten tulee se, jossa eletään lapsen kanssa.
Varaudu siihen, että lapsellasi ei tule olemaan tunnustettua isää. Hyvin senkin kanssa pärjää, oma esikoiseni on ollut parasta mitä elämässä on tapahtunut.
Et ajatellut jälkiehkäisypilleriä kuitenkaan?!
Tsitsiana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Vittu sanoin ettei tarvitse uskoa muttei tarvitse myöskään tulla vinkumaan kommentteihin.
AIVAN SAMA! ME SAADAAN OLLA SUSTA MITÄ MIELTÄ HALUTAAN 0/5 SENKIN PORVOON KITISEVÄ:
Tee nyt kaiken varalta sukupuolitauti testit, vaikka onkin kaverin mies, et nimittäin voi tietää, jos hän useamminkin on harrastanut humalassa "parin vaihtoa."
Ap:n kannattaa harjoitella kirjoittamista, nimittäin on todella ärsyttävää lukea tekstiä missä on vähän väliä jokin asia sulkeissa, vaikka sen asian voisi liittää ilman sulkeitakin lauseeseen. Ainakin itselläni keskittyminen herpaantuu juuri tämäntyyppisessä tekstissä niin, että on ihan se ja sama mitä siinä lukee, mutta vitutuskäyrä vaan nousee.
Joten sori OT, mutta oli pakko huomauttaa.
Ap hei
Ajoituksessa on jotain pielessä. Jos petit miestäsi ja siitä kuukauden päästä vasta huomasit olevasi raskaana, niin jäikö sinulta kuukautiset tuossa välissä tulematta? Silloin sinun olisi pitänyt huomata aiemmin. Siis jos tulit sille toiselle miehelle raskaaksi niin sinulla olisi pitänyt olla ovulaatio niihin aikoihin ja kuukautiset siitä kahden viikon päästä.
On siis todennäköisempää että lapsi on miehesi? Mieti vielä miten nuo päivät täsmää kiertosi kanssa. Ja tee digitaalinen raskaustesti joka näyttää monennella viikolla olet. Sitten voit päätellä milloin hedelmöittyminen on tapahtunut .
Vierailija kirjoitti:
Vähän veikkaan että ap pitää asian omana tietonaan ja miehestä tulee yksi tuhansista miehistä jotka kasvattaa tietämättään vieraan siittämää lasta. Hyi saatana, miten painajaismainen kohtalo. Onkohan niiden perhesurmien taustalla ollut jota tuollaista?
Ihan pikkuista rajaa noihin kommentteihin. Miten kukaan kehtaa tässä yhteydessä spekuloida jotain perhesurmia. Niinkuin uhreilla ei olisi ollut tarpeeksi kamala loppu. Ja vaikka jotakin tuollaista taustalla olisi ollutkin, niin sinustako se on ihan ok motiivi surmata? Olet sairas. Kaikin puolin kommenttisi perusteella alhainen otus. Minä en ole koskaan ennen näin raivostunut mistään muusta av-perseilystä.
Mä tunnustaisin, en pystyisi elämään tuollaisen asian kanssa.
Hou hou hou...sano joulupukki...
Sun kohdalla se sanoo hoe hoe hoe.
Sull on mun käsittääkseni vaihtoehtoja tasan 3.
1. Kerro miehelles
2. Älä kerro miehelles ja elä pelossa
3. Tee abortti ja elä sen kanssa.
Niin makaa kuin petaa...
Kenen etu on syntyä kantaakseen äitinsä syntejä. Olisi ihan kamalaa!
Provohan tämä on, mutta joku voi oikeasti olla tuollainen lortto 😳
paras asia mitä voit tehdä, on olla rehellinen. tiiän että se pelottaa mut mieti jos tapaus ratkeaaki muutaman vuoden päästä? paskamyrsky on kasvanut x100
Tosiasiahan on, että avioliitossa syntynyt lapsi on aina lain silmissä miehesi. Jos siis olette naimisissa.
Minusta ainoa oleellinen kysymys on, haluatko tosissaan jatkaa liittoasi. Jos haluat, niin unohdat kaikki nuo jutut, olet onnellinen raskaudestanne. Et siis kerro kenellekään.
Jos olet epävarma suhteestasi mieheesi, niin voit ottaa riskin ja kertoa. Sitten te joko eroatte, tai hän hyväksyy tilanteen ja kasvattaa lapsen omanaan. Saattaa olla, että tätä kautta saatte loppupeleissä paremman liiton.