Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö kauneudenhoidossa kookosöljyä? Se paransi pintakuivan ihoni!

Vierailija
21.04.2016 |

Poissa on kaikki pienet näppylät ja ärtyneisyys, kuivia kohtiakaan ei enää ole. Olen laittanut siis ihan reilusti sitä naamaani aina yöksi, aamuisin suihkuttelen aavistuksen vettä mutta pesua tuo ei vaadi koska on imeytynyt yön aikana. Ihan huipputuote! Olen kuullut että parantaisi myös ikeniä jos sillä purskuttelisi vartin verran joka ilta, myös reiänalut ym ongelmat suussa. Se seuraavaksi kokeiluun! Suosittelen ehdottomasti :)

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pintakuiva iho minullakin, mutta ei imeytynyt ihoon vaan jäi kalvoksi siihen päälle. Sen seurauksena isoja kipeitä finnejä pukkas.

Koitin myös pestä kasvot sillä, mutta tuloksena rasvaiset pyyhkeet jotka piti heivata.

Kookosöljy kannattaakin käyttää sisäkautta.

Vierailija
22/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Aamun hampaidenpesun olen jättänyt ja purskuttelen sen sijaan. Iltaisin kyllä pesenkin. Ja välillä laitan naamaan, hiuksiin ja vataloöljyksi. Ja jos on kuivat limakalvot, niin ihan loistavaa tavaraa. Toki pitää ensin testata, vaikka käsiin jne, että et ole allerginen, ja sitten tuikata tiedätte-minne. Hinta vähän kirpasee. Citymarketeistakin löytyy muuten ihan luomutavaraa, öljyosastoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei auta ainakaan mun atooppiseen ihoon yhtään. Hirveä kutina joka suihkun jälkeen, vaikka olisi "uinut" kookosöljyssä. Ja ihottumaläntteihinkään ei auta.

Mutta en ole enää tunkemassa perusvoiteita iholleni (ne uudet säilöntäaineet, joista ei ole tarpeeksi tietoa siitä, että ovatko turvallisia pitkäaikaisessa altistuksessa). Joten kookosöljyllä mennään. Toimiskohan sheavoi atooppiseen ihoon?

Jospa söisit sitä kookosöljyä.

Juu, syön ihan joka päivä. Eikä pitäis olla rasvojen puutteesta kiinni (olen karppi).

Vierailija
24/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pintakuiva iho minullakin, mutta ei imeytynyt ihoon vaan jäi kalvoksi siihen päälle. Sen seurauksena isoja kipeitä finnejä pukkas.

Koitin myös pestä kasvot sillä, mutta tuloksena rasvaiset pyyhkeet jotka piti heivata.

Koitettu sitäkin, mutta ripaskahan siitä seurasi. Näin vaikka olikin ruoan seassa.

Vierailija
25/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitettu sitäkin, mutta ripaskahan siitä seurasi. Näin vaikka olikin ruoan seassa.

Sen käyttö kannattaa aloittaa varovasti, äkkiseltään tuleekin ripaska.

Vierailija
26/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pahensi pintakuivuutta. Muutaman yön kookostelun jälkeen repeytyy nenästä päällimmäinen kerros irti, ei kiitos, olen kokeillut moneen kertaan ja myös niin että joka toinen yö kookosta ja joka toinen yö kosteusvoidetta, sekä niin että kookosta kosteusvoiteen lisäksi. Pahentaa. Youtubessa on myös video miten kookosöljykokeilu aiheutti pahaa aknea. Hiuksiinkin parempia öljyjä tarjolla, en osta enää uutta kookospurkkia kunhan vanha käytetty.

Vierailija
27/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwasta saa Urtekram-kookosöljyä.

Vierailija
28/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei auta ainakaan mun atooppiseen ihoon yhtään. Hirveä kutina joka suihkun jälkeen, vaikka olisi "uinut" kookosöljyssä. Ja ihottumaläntteihinkään ei auta.

Mutta en ole enää tunkemassa perusvoiteita iholleni (ne uudet säilöntäaineet, joista ei ole tarpeeksi tietoa siitä, että ovatko turvallisia pitkäaikaisessa altistuksessa). Joten kookosöljyllä mennään. Toimiskohan sheavoi atooppiseen ihoon?

Jospa söisit sitä kookosöljyä.

Juu, syön ihan joka päivä. Eikä pitäis olla rasvojen puutteesta kiinni (olen karppi).

Voisitko sitten kokeilla esim. marseille-saippuaa iholle? Siis siinä tapauksessa, jos käytät jotain muuta ainetta ihon pesuun.

Vierailija
29/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla pahensi pintakuivuutta. Muutaman yön kookostelun jälkeen repeytyy nenästä päällimmäinen kerros irti, ei kiitos, olen kokeillut moneen kertaan ja myös niin että joka toinen yö kookosta ja joka toinen yö kosteusvoidetta, sekä niin että kookosta kosteusvoiteen lisäksi. Pahentaa. Youtubessa on myös video miten kookosöljykokeilu aiheutti pahaa aknea. Hiuksiinkin parempia öljyjä tarjolla, en osta enää uutta kookospurkkia kunhan vanha käytetty.

Et ole ymmärtänyt, miten kookosöljyä käytetään. "Nenästä päälimmäinen kerros irti" :D:D:D:D

Vierailija
30/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiminut mulla. Argan- ja jojobaöljy huomattavasti parempia.

Vierailija
31/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljyä on monen eri laatuista, kannattaa perehtyä.

Vierailija
32/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän. Aamun hampaidenpesun olen jättänyt ja purskuttelen sen sijaan. Iltaisin kyllä pesenkin. Ja välillä laitan naamaan, hiuksiin ja vataloöljyksi. Ja jos on kuivat limakalvot, niin ihan loistavaa tavaraa. Toki pitää ensin testata, vaikka käsiin jne, että et ole allerginen, ja sitten tuikata tiedätte-minne. Hinta vähän kirpasee. Citymarketeistakin löytyy muuten ihan luomutavaraa, öljyosastoilta.

Käsittääkseni tuon öljypurskuttelun jälkeen pitäisi vielä pestä hampaat.

Vierailija
33/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ideasta

Vierailija
34/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei purskuttelijat, mihin syljette öljyn purskuttelun jälkeen? En uskaltaisi tyrskäyttää viemäriin, koska kasvojen pesussakin käyttämäni kookosöljy tukki altaan putken. Onneksi sain sen kotikonstein avattua.

Vierailija
35/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei purskuttelijat, mihin syljette öljyn purskuttelun jälkeen? En uskaltaisi tyrskäyttää viemäriin, koska kasvojen pesussakin käyttämäni kookosöljy tukki altaan putken. Onneksi sain sen kotikonstein avattua.

Minä olen sylkäissyt öljyn talouspaperinpalaan, jonka olen laittanut bioroskikseen.

Vierailija
36/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspaperi olikin hyvä idea, kiitos!

T: Tukkija

Vierailija
37/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään oil pulling:ista eikä sitä mitenkään rajusti pidä purskutella joten 15min ei ole hankalaa ollenkaan.

En tykkää laittaa kookosöljyä iholle joten mieluummin syön sitä noin ruokalusikallisen päivässä ja mielestäni auttaa ihon kuntoon sisäisesti otettunakin.

Vierailija
38/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi sitä vartaloltaan nuolla ja kuvitella olevansa Tahitilla. Mut Joo hiukset tekee pehmeiksi ja huulet pehmeiksi ja kiiltäviksi. Huipputupte!

Vierailija
39/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö kukaan kookosöljyä meikinpoistoon? Ei ehkä silmämeikin, mutta meikkivoiteen ym. poistoon, toimiiko?

Vierailija
40/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käden selät AINA ihan hilsekoppurassa.

Mä kokeilen nyt tätä:

1. laitan mahdoll ohuen kerroksen bepanthenia (se ohut versio voiteesta).

Annan imeytyä/kuivua hetken.

2. Sitten ACO (naaman) yövoide,( sis. rapsiöljyä + sheavoita.)

Ohut kerros.

Ei hanskoja.

.

Menen nukkumaan ja kas, herätessä iho vielä rasvainen, ei ainakaan karhea :).

Nämä ^ imeytyvät minulla.

Kookosöljy imeytyy vain siihen tyynyliinaan.

Testaan vas/oik käsi-tyyliin, joten testi on luotettava.