Käytätkö kauneudenhoidossa kookosöljyä? Se paransi pintakuivan ihoni!
Poissa on kaikki pienet näppylät ja ärtyneisyys, kuivia kohtiakaan ei enää ole. Olen laittanut siis ihan reilusti sitä naamaani aina yöksi, aamuisin suihkuttelen aavistuksen vettä mutta pesua tuo ei vaadi koska on imeytynyt yön aikana. Ihan huipputuote! Olen kuullut että parantaisi myös ikeniä jos sillä purskuttelisi vartin verran joka ilta, myös reiänalut ym ongelmat suussa. Se seuraavaksi kokeiluun! Suosittelen ehdottomasti :)
Kommentit (52)
15 MIN??? Miten kukaan jaksaa purskutella niin kauan?
Juu käytän, mutta jotkin iho-ongelmat hävisivät kun aloin syödä kalanmaksaöljyä. :)
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa ostettua?
Ihan perusmarketeistakin löytää! Tietysti jossain Ruohonjuuressa tai vastaavassa on jotain superhyper-aitoa-luomuakin tarjolla :) ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa ostettua?
On ihan sittarissa ym
Minusta se haisee ällöttävälle ja jättää ihon epämiellyttävän tuntoiseksi. Pitäisi kai silti jaksaa käyttää, kun hyvää ainetta siitä huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa ostettua?
Ihan mistä vaan nykyään. Vaikka Citymarketista.
Mäkään en tajua miten joku jaksaa purskutella 15min :D
Juu käytän, toimii myös lapsen atooppisen ihoon
En ole kokeillut. Vartalolle vois laittaa. Naama on niin rasvainen että ei tarvitse sitä lisää.
Ei imeydy, ei naamaan eikä käsiin.
Jatkan kokeilua.
Olen purskutellut 5 min max.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa ostettua?
Ihan perusmarketeistakin löytää! Tietysti jossain Ruohonjuuressa tai vastaavassa on jotain superhyper-aitoa-luomuakin tarjolla :) ap
Sain sokoksesta valioravinnon aika superhyper.
Vierailija kirjoitti:
Ei imeydy, ei naamaan eikä käsiin.
Jatkan kokeilua.
Olen purskutellut 5 min max.
Jatkan
Tyynyliinaan taitaa sen sijaan imeytyä :)
Toimii myös syötynä ja yleensäkin ruuanlaitossa.
No ei auta ainakaan mun atooppiseen ihoon yhtään. Hirveä kutina joka suihkun jälkeen, vaikka olisi "uinut" kookosöljyssä. Ja ihottumaläntteihinkään ei auta.
Mutta en ole enää tunkemassa perusvoiteita iholleni (ne uudet säilöntäaineet, joista ei ole tarpeeksi tietoa siitä, että ovatko turvallisia pitkäaikaisessa altistuksessa). Joten kookosöljyllä mennään. Toimiskohan sheavoi atooppiseen ihoon?
Entä se haju? Olen (atooppisella iholla siunataun lisäksi) hajusteallerginen, ja sen kokemuksen perusteella, joka minulla kookosöljystä on ruoanlaitossa, sanoisin sitä aikamoisen tujakan hajuiseksi :/
Voisin kuvitella laittavasi sitä esim. kuiviin kantapäihin yöksi sukkien alle, mutta en pystyisi käyttämään naamassa.
Vierailija kirjoitti:
No ei auta ainakaan mun atooppiseen ihoon yhtään. Hirveä kutina joka suihkun jälkeen, vaikka olisi "uinut" kookosöljyssä. Ja ihottumaläntteihinkään ei auta.
Mutta en ole enää tunkemassa perusvoiteita iholleni (ne uudet säilöntäaineet, joista ei ole tarpeeksi tietoa siitä, että ovatko turvallisia pitkäaikaisessa altistuksessa). Joten kookosöljyllä mennään. Toimiskohan sheavoi atooppiseen ihoon?
Jospa söisit sitä kookosöljyä.
Pintakuiva iho minullakin, mutta ei imeytynyt ihoon vaan jäi kalvoksi siihen päälle. Sen seurauksena isoja kipeitä finnejä pukkas.
Koitin myös pestä kasvot sillä, mutta tuloksena rasvaiset pyyhkeet jotka piti heivata.
Mä oon muutaman kerran purskutellut kookosöljyllä joku viitsentoista minuuttia, ja suu ja hampaat kyllä tuntuu seuraavana päivänä tosi kivalta