Lidl Instant Mashed Potato- muussi
En ole koskaan tehnyt ja en löydä paketista yhden pussin (sisältää 4x125 pussia per pkt) viittellistä annosmäärää per hlö.
Ruokailijana kaksi aikuista.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä pussimuusin käytöä. Pakastealtaasta saa muusiainekset ilman lisäaineita.
Jälleen yksi joka kritisoi tuotetta, jota tuskin on itse koskaan edes maistanut. Luepa nuo tämän ketjun viestit, josko se vähän avartaisi tajuntaasi ja ymmärtäisit hieman paremmin, että Lidlin muusia ei voi koskaan ympätä "yleisten" pussimuusien sarjaan, koska se on kertakaikkiaan aivan eri tuote, kuin ne keinotekoiset kilpailijansa. En myöskään ymmärrä mitään pakastemuuseja, nehän ovat aivan sikakalliita.
Minulle Lidlin pussimuusi on nimenomaan "pikaruoka" ja käytän sitä silloin, kun haluan ruokaa nopeasti, enkä viitsi itselleni alkaa yhtä annosta muusia valmistamaan. Isommallle porukalle teen aina muusit ihan itse. Pakastemuusi on taas aivan sikakallista, sillä hinta on noin viisinkertainen Lidlin pussimuusiin ja itse tehtyyn verratuna, eikä se maultaan pärjää ainakaan itse tehdylle, eikä mielestäni Lidlin muusillekaan, olen nimittäin testannut. Oletko sinä testannut Lidlin pussimuusin? Rohkenen epäillä.
Eli et ole kokeillut pakastealtaan muusia, koska se on sika kallis.
Heh, meikä on kokkioppilas ja ihan hyvin se liidelin pussukkamuusi menee arjessa. Helpoin pikaruoka on itse asiassa muusi kera Enebackenin pullien. Minään gurmeena noita ei voi pitää ja pullien taso on niin ja näin, mutta sosio-ekonomisesti alempiportaiseen ruokapöytään sopii ihan hyvin, silloin tällöin.
Kahdelle myös riittää pussista puolikas, on riittoisaa tavaraa. En muutenkaan pidä perunaa arvossa ja ostan porkkanaa, parsakaalta yms. aitoina tuotteina. Peruna on yliarvostettua, mielestäni.
No, tää on mun tyyli.
Ja Ap:lle ohje:
Keitä 5 dl vettä, lisää 2,5 dl maitoa, ruokalusikallinen voita ja maun mukaan suolaa. Pussillinen jauhetta joukkoon. Lisää maitoa jos tuli liian paksua.
Ja tämä tuli ulkomuistista <3
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tuota löytyy lidlistä?
Löytyy. Tuotemerkki on Harvest Basket, keltainen paketti. Instantteja määshitettyjä potatoeksia!
Siis se toinen muusi-ketju poistettiin? Se "Perunasose tai -muusi eikä MUUSSI".
Miksi ihmeessä se poistui?