Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl Instant Mashed Potato- muussi

Vierailija
21.04.2016 |

En ole koskaan tehnyt ja en löydä paketista yhden pussin (sisältää 4x125 pussia per pkt) viittellistä annosmäärää per hlö.
Ruokailijana kaksi aikuista.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lähinnä riittääkö kahdelle henkilölle.

Ap

Vierailija
2/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 pussi riittä kahdelle vallan mainiosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 pussi riittä kahdelle vallan mainiosti.

Kiitos.

Ap

Vierailija
4/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauheperunamuussia? vihaat vierastasi?

jos puhutaan uusavuttomuudesta niin jauheperunamuussi on aika hyvä esimerkki sellaisesta

Vierailija
5/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos puhutaan uusavuttomuudesta niin jauheperunamuussi on aika hyvä esimerkki sellaisesta

Vihaan itseasiassa miestäni, arvelen ettei kuitenkaan jätä tämän riman alituksen takia. Hän voi myös tehdä itse alusta alkaen muussin jos haluaa.

Olen kyllä muussit tehnyt kolmekymmentä vuotta itse, viikonloppuna löytyi tarjouksesta valmismuussi ja ostin kurisioteettina kiireisiä päiviä varten.

Mut ei hätää, todennäköisesti et ole mieheni ja näin et joudu syömään valmismuussia tänään. Relaa ja tee muussisi ite.

Vierailija
6/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin pussimuusi on parasta, olen kokeillut eri merkkejä.

Muista laittaa siihen ne tarvittavat muutkin ainekset että siitä tulee hyvää, pelkkä vesi ei riitä.

Yhestä pussista riittää tällaselle ahmattiäijälle koko päiväksi, tietenkin lautasella on muutakin kuin pelkkää muusia.

Vierailija
7/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin pussimuusi on parasta, olen kokeillut eri merkkejä.

Muista laittaa siihen ne tarvittavat muutkin ainekset että siitä tulee hyvää, pelkkä vesi ei riitä.

Yhestä pussista riittää tällaselle ahmattiäijälle koko päiväksi, tietenkin lautasella on muutakin kuin pelkkää muusia.

On tosin käyttäjien kokemuksia, että kun äsken pakkauksen ulkonäkö muuttui, myös itse tuote olisi muuttunut huonommaksi. Itse en ole tuota uutta verrannut vanhaan, joten en voi vahvistaa tuota.

Vierailija
8/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen ei vissiin ole koskaan ollut neljään työssä ja yrittänyt saada urheilevia lapsia viideksi reeneihin

Vierailija
9/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole aikaa/halua/työvälineitä pakertaa sitä vitun muusia pinna kireällä.

Ja kun muusi on valmis, alkaakin hervoton tiskaaminen ja roiskeiden siivoaminen seinistä ja lattialta, kun olet kaiken tämän tehnyt, voitkin lämmittää jo mikrossa itse ylpeästi valmistamasi pottusoosin.

Vierailija
10/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pitääkö paikkaansa että se uusi muusi uudessa pakkauksessa on huonompaa kuin vanha? Itselläni kun nyt on varastossa sitä uutta ja vanhaa muusia, niin että voisi tehdä testin. Viime viikonloppuna oli tuo muusitarjous ja uskalsin ostaa vain yhden pakkauksen. Halvempaa tämä on kilohinnaltaan kuin tehdä muusi oikeista perunoista, kun tämä jauhe jo painaa kuivana 125 g per annos, ja siihen puoli litraa vettä.

T. Lidl-mies.

Vierailija
11/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, pitääkö paikkaansa että se uusi muusi uudessa pakkauksessa on huonompaa kuin vanha? Itselläni kun nyt on varastossa sitä uutta ja vanhaa muusia, niin että voisi tehdä testin. Viime viikonloppuna oli tuo muusitarjous ja uskalsin ostaa vain yhden pakkauksen. Halvempaa tämä on kilohinnaltaan kuin tehdä muusi oikeista perunoista, kun tämä jauhe jo painaa kuivana 125 g per annos, ja siihen puoli litraa vettä.

T. Lidl-mies.

Olen tämän asian suuri asiantuntija, eli Lidlin muusin vakituinen käyttäjä ja myös se joka äänekkäimmin kritisoi sitä uudelleen kauppaan tullutta muusia myös täällä.

Eli hommahan meni niin, että vuosi sitten Lidl poisti tämän yhden heidän suurimmista menestystuotteista ykskaks kaupanhyllyiltä, sitä mitenkään perustelematta, kuten heillä on tapana. Siitähän nousi netissä melkoinen haloo ja ihmetys useilla foorumeilla, myös täällä ja minä luonnollisesti sen kritiikin yhtenä keihäänkärkenä. Lidlin muusi oli noussut valtavaan menestykseen nimenomaan eri foorumien suitsutusten ansiosta, joten oli luonnollista, että myös sen yhtäkkinen poistuminen nousi ihmetyksen samaisilla foorumeilla.

Lidl sai niin paljon kritiikkiä pottumuusinsa heivaamisesta, että sen oli pakko tuoda se tuote takaisin ja niinhän he jo vajaan parin kuukauden päästä tekivätkin. Mutta se tuote, mikä silloin tuli uudelleen kauppoihin, oli ihan erilainen, kuin se mikä kaupoista poistui, eli ihan täyttä kuraa ja verrattavissa lähinnä kaikenmaailman mummonmuuseihin ja muihin vastaaviin pussimuuseihin, joiden kuratuotteiden syytä on se, että pussimuuseilla on niin huono maine ja minkä takia Lidlin pussimuusista puhuttaessakin kuulee aina näitä samoja pussimuusikritiikkejä, mitä tässäkin ketjussa edustaa tuo viesti numero 4. Ihmisten, jotka eivät ole Lidlin pussimuusia testanneet, on vain yksinkertaisesti vaikea uskoa, että Lidlin pussimuusi on aivan eri maailmasta kuin nämä kaikenmaailman feeliksit ja mummonmuusit. Niin oli minunkin, kunnes monien kymmenien nettihehkutusten jälkeen menin ja testasin ja kyllähän se toden totta hehkutuksensa ansaitsi.

Mutta palataan siihen uudelleen kauppoihin tulleeseen "vialliseen" pottumuusiin. Se sai useilla foorumeilla ankaraa kritiikkiä (itseni ollessa jälleen kritisoijien etujoukoissa), joka myös ilmeisen nopeasti tavoitti Lidlin päättävät elimet ja vika korjattiin melko nopeasti. Itse olin ostamatta ko tuotetta parisen kuukautta ja kun jälleen uskaltauduin testaamaan, oli tuote palannut entiseen loistoonsa. Eli sitä kuratuotetta oli vain kyseisen muusin uudelleen tulemisen jälkeen hetken aikaa kaupoissa, kunnes tuote palasi entiselleen ja on sitä ollut jo yli puolivuotta. Toivottavasti myös Lidl oppi tästä muusisekoilustaan jotakin, eli ainakin sen, että asiakkaita ei kannata milloinkaan aliarvioida.

t: Lidlimuusin suurkuluttaja.

Vierailija
12/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

muusimasa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lidl-mies.

Olen tämän asian suuri asiantuntija, eli Lidlin muusin vakituinen käyttäjä ja myös se joka äänekkäimmin kritisoi sitä uudelleen kauppaan tullutta muusia myös täällä.

Eli hommahan meni niin, että vuosi sitten Lidl poisti tämän yhden heidän suurimmista menestystuotteista ykskaks kaupanhyllyiltä, sitä mitenkään perustelematta, kuten heillä on tapana. Siitähän nousi netissä melkoinen haloo ja ihmetys useilla foorumeilla, myös täällä ja minä luonnollisesti sen kritiikin yhtenä keihäänkärkenä. Lidlin muusi oli noussut valtavaan menestykseen nimenomaan eri foorumien suitsutusten ansiosta, joten oli luonnollista, että myös sen yhtäkkinen poistuminen nousi ihmetyksen samaisilla foorumeilla.

Lidl sai niin paljon kritiikkiä pottumuusinsa heivaamisesta, että sen oli pakko tuoda se tuote takaisin ja niinhän he jo vajaan parin kuukauden päästä tekivätkin. Mutta se tuote, mikä silloin tuli uudelleen kauppoihin, oli ihan erilainen, kuin se mikä kaupoista poistui, eli ihan täyttä kuraa ja verrattavissa lähinnä kaikenmaailman mummonmuuseihin ja muihin vastaaviin pussimuuseihin, joiden kuratuotteiden syytä on se, että pussimuuseilla on niin huono maine ja minkä takia Lidlin pussimuusista puhuttaessakin kuulee aina näitä samoja pussimuusikritiikkejä, mitä tässäkin ketjussa edustaa tuo viesti numero 4. Ihmisten, jotka eivät ole Lidlin pussimuusia testanneet, on vain yksinkertaisesti vaikea uskoa, että Lidlin pussimuusi on aivan eri maailmasta kuin nämä kaikenmaailman feeliksit ja mummonmuusit. Niin oli minunkin, kunnes monien kymmenien nettihehkutusten jälkeen menin ja testasin ja kyllähän se toden totta hehkutuksensa ansaitsi.

Mutta palataan siihen uudelleen kauppoihin tulleeseen "vialliseen" pottumuusiin. Se sai useilla foorumeilla ankaraa kritiikkiä (itseni ollessa jälleen kritisoijien etujoukoissa), joka myös ilmeisen nopeasti tavoitti Lidlin päättävät elimet ja vika korjattiin melko nopeasti. Itse olin ostamatta ko tuotetta parisen kuukautta ja kun jälleen uskaltauduin testaamaan, oli tuote palannut entiseen loistoonsa. Eli sitä kuratuotetta oli vain kyseisen muusin uudelleen tulemisen jälkeen hetken aikaa kaupoissa, kunnes tuote palasi entiselleen ja on sitä ollut jo yli puolivuotta. Toivottavasti myös Lidl oppi tästä muusisekoilustaan jotakin, eli ainakin sen, että asiakkaita ei kannata milloinkaan aliarvioida.

t: Lidlimuusin suurkuluttaja.

Arvostan asiaan paneutumistasi :-)

Vierailija
13/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan. On aidon makuista ja rakenteista lajissaan. Helppo, tosi nopea ja huokeaa valmistaa.

Vierailija
14/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan. On aidon makuista ja rakenteista lajissaan. Helppo, tosi nopea ja huokeaa valmistaa.

Näin. Se aito maku muuten tulee siitä, että se on tehty kokonaan aidoista perunoista ;).

Nuo kolme mainitsemaasi perustetta käyttää kyseistä tuotetta ovat myös minunkin perusteeni. Se on normihintaisenakin aavistuksen edeullisempaa, kuin tehdä muusi itse perunoista, mutta viime viikkoinen tarjous teki sen hintalaatusuhteesta suorastaan ylivertaisen. Toki oma tekemä muusi edelleenkin on sitä kaikkein parasta, mutta ei tuo llidlin muusi siitä kauaksi jää ja pussimuusisarjassa se on täysin omaa luokkaansa.

Vierailija
15/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä pussimuusin käytöä. Pakastealtaasta saa muusiainekset ilman lisäaineita.

Vierailija
16/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä pussimuusin käytöä. Pakastealtaasta saa muusiainekset ilman lisäaineita.

Tämä ketju ei sitten varmaan ollut sinulle.

Vierailija
17/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Onko the Muusi taas entisensä? Onpa hyvä uutinen, siispä kipinkapin kauppaan!

Vierailija
18/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju ei sitten varmaan ollut sinulle.

Mitä ero on muusilla ja pussimuusilla?

http://www.oolannin.fi/fi/tuotteet/erikoisperunat/perunasoseaines_400_g/

Vierailija
19/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen yksi joka kritisoi tuotetta, jota tuskin on itse koskaan edes maistanut. Luepa nuo tämän ketjun viestit, josko se vähän avartaisi tajuntaasi ja ymmärtäisit hieman paremmin, että Lidlin muusia ei voi koskaan ympätä "yleisten" pussimuusien sarjaan, koska se on kertakaikkiaan aivan eri tuote, kuin ne keinotekoiset kilpailijansa. En myöskään ymmärrä mitään pakastemuuseja, nehän ovat aivan sikakalliita.

Minulle Lidlin pussimuusi on nimenomaan "pikaruoka" ja käytän sitä silloin, kun haluan ruokaa nopeasti, enkä viitsi itselleni alkaa yhtä annosta muusia valmistamaan. Isommallle porukalle teen aina muusit ihan itse. Pakastemuusi on taas aivan sikakallista, sillä hinta on noin viisinkertainen Lidlin pussimuusiin ja itse tehtyyn verratuna, eikä se maultaan pärjää ainakaan itse tehdylle, eikä mielestäni Lidlin muusillekaan, olen nimittäin testannut. Oletko sinä testannut Lidlin pussimuusin? Rohkenen epäillä.

Vierailija
20/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin muusi on hyvää kun lisää voita ja suolaa.pistää vähän enemmän maitoa mitä ohjeessa lukee.helppo valmistaa muutamassa minuutissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme