Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä miehet osaa, nyt voi vaan nauraa

Vierailija
21.04.2016 |

Vaihdoimme jokin aikaa sitten puhelinnumerot puolituttavan miehen kanssa. Otin ensin itse yhteyytä ja mies oli tyytyväinen ja yllättynyt tähän. Tapasimme muutaman kerran ja meillä oli hauskaa. Joskus oli pitkä väli tapaamiselle ja en miettinyt sen enempää asiaa, kyse oli kunhan molemmilla on aikaa. Myöhemmin selvisi, että mies tapaili samaan aikaan eri paikkakunnalla toista naista, jonka kanssa oli minua ennen ollut jo kuukausia. Se heidän juttui loppui ilmeisesti naisen tahdosta. Tämä mies ei ollut oikein innokas mihinkään ajastaan ja ilmeni vielä sekin, että piti jatkuvasti yhteyttä ex-vaimoonsa, josta oli eronnut vuosi sitten (ei lapsia).
Sitten on ollut pari miestä kuvioissa ja heille olen ollut vain terapeuttina erojen jälkeen, ei seksiä tietenkään.
Tavallisia , vapaita, sitoutumistahtoisia miehiä on ilmeisesti mahdoton löytää. Ja yhä enemmän selvinnyt, etten ala seksisuhteeseen kuin vasta 2-3kk tutustumisen jälkeen ja sekin vasta sitten, kun tunne on vahva puolin ja toisin.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole mikään ongelma elää yksinkin.

Vierailija
22/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle kyllä pitkään sinkkuna olleena aukesi. Eli äijä pitänyt peliä kahden naisen kanss yhtä aikaa.

Eronneet miehet pitäneet terapeuttina, mutta MIEHET eivät ole antaneet seksiä(huomautus nro 2:lle.)

Joo, mulla sama tunne, että normaaleja miehiä vaan ei ole vapaana.

Niin, eikä se ole täysin sallittua ennen suhteen virallista määrittelyä tutustua eri ihmisiin ilman, että joku vielä 2016 luulee puhelinnumeron vaihtamisen olevan lupaus olla uskollinen hautaan asti. Joku idea siinä, että ennen virallisia sitoumuksia kartoitetaan erivaihtoehtoja, eikä tyydytä siihen joka ekana vastaan tulee ja sitten haukutaan tyttökavereille kuinka huono mies kun sellainen on oltava vaikka voitaisiin osoittaa vikoja puutteita äärinmäiseenkin rajaan asti. 

Ei se auttamatta miesten vika ole, että te ette ole päivittäneet itseänne nykyaikaan jossa suhteet on mitä monimuotoisempia, eikä esim. kahden väliset suljetut parisuhteet ole enää mikään ihanne ja normi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et anna seksiä, mutta ihmettelet kun ei miehiä tahdo löytyä? Moniko mies haluaa suhteeseen pihtaavan naisen kanssa?

Minkälainen nainen suostuu seksiin alkumetreillä?

Onpa typerä kysymys. Sellainen nainen, joka on ihan normaali ja pitää seksistä ja haluaa sitä.

Ihan tiedoksi vain, seksi ei ole mitään mihin tavallinen nainen joutuisi jotenkin vastentahtoisesti suostumaan. Ja siinä nainen ei myöskään menetä mitään. Vaan saa.

Vierailija
24/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs muuta kuin sitoutumistahtoinen toi mies oli, jos on kaksi kertaa eronnut (molemmissa jätetty?) ja haluaa olla niiden naisten kanssa vielä tekemisissä. Hän ei vaan ollut sitoutumistahtoinen suhun.

Mitä muuta? No ainakin rikas, komea ja sulavakäytöksinen, kun naisia riittää.

Vierailija
25/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä aikansa jaksaa hengata ilman seksiä, ei kovin pitkään ja itse siirryn myös eteenpäin jos liian kauan pihtaa. Koen tuollaisen pihtailun pelleilyksi eikä itsellä ole aikaa loputtomiin leikkiä noita juupas eipäs pihtausleikkejä.

Vierailija
26/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä jokin on hauskaa niin se, että sun mielestä hyviä miehiä ei ole, vaikka tosiasia on se, ettet vain itse kelpaa heille.

Vierailija
27/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksi kuuluu vasta suhteeseen ei mihinkään muutaman kerran tapailuun.

Vierailija
28/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et anna seksiä, mutta ihmettelet kun ei miehiä tahdo löytyä? Moniko mies haluaa suhteeseen pihtaavan naisen kanssa?

Minkälainen nainen suostuu seksiin alkumetreillä?

Aikuinen nainen, joka ei leiki mitään olen neitsyt Maria-leikkejä.

Vierailija
29/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulle kyllä pitkään sinkkuna olleena aukesi. Eli äijä pitänyt peliä kahden naisen kanss yhtä aikaa.

Eronneet miehet pitäneet terapeuttina, mutta MIEHET eivät ole antaneet seksiä(huomautus nro 2:lle.)

Aika monilla 40 plus-miehillä on jotin mielenterveysongelmaa ja lyhyitä suhteita taustalla ja ainahan miehet kertovat tulleensa jätetyiksi ja se on yksi tapa herättää naisessa myötätuntoa. Monilla on ongelmaa alkon kanssa, ovat itse vaihtaneet naista lennosta ja sitten pelko luottaa enää yhtään kehenkään. Niin kauan kuin nainen on herttainen, kiva, mukava ja antelias, hehkuu suhde. Pienen kyllästymisen jälkeen voi jo katselukantaa avartaa.

Niin ja tiedoksi sulle että on myös paljon miehiä, jotka ovat oikeasti joutuneet naisten kaltoinkohtelemiksi. Siis ihan oikeasti on. Usko tai älä.

Vierailija
30/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä jokin on hauskaa niin se, että sun mielestä hyviä miehiä ei ole, vaikka tosiasia on se, ettet vain itse kelpaa heille.

Millainen on hyvä mies? Minun mielestäni mies, joka kykenee pitkään parisuhteeseen yhden naisen kanssa kerrallaan. Ja jos haluaa tutustua uuteen naiseen vapaana miehenä, tutustuu yhteen kerrallaan ja lopettaa tapailun kauniisti kertomalla ja mitään ei jää roikkumaan. Paska-ainesta ap:n kuvaama mies, jolla monta naista yhtaikaa kuvioissa. Ehkä sitoutuminen tarkoittaa eri asiaa joillekin. En huomannut mitään sellaista, että puhelinnumeron antaminen tarkoittaisi avioliittoa tai lupausta muustakaan. Itse en lähde tuollaisiin palapeleihin lainkaan.

Vierailija
31/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä tässä oli se vitsi, mille voi vaan nauraa?

Ei kai missään mainittu vitsiä.Mä nauran paljon muullekin kuin vitseille. Ja tuossa aloituksessa ei naurattanut, vaan mietitytti, millaisia miehet oikeasti ovat ja nuo tuskin edes pahimmasta päästä.

Because ALL MEN ARE LIKE THAT!!! Eikö niin? Vitun idiootti...

Vierailija
32/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos useampi mies ei suostu panemaan naista, niin kumpikohan on todennäköisempää, että miehissä on jotain vikaa vai että nainen on ruma?

Vierailija
33/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaako se sinulle tunteen, että olet jotenkin parempi ihminen vai miksi?

Vierailija
34/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sekään ei ole hauskaa. Kukaan ei ole ansainnut huonoa miestä. Tai naista. Jos oma elämä on järjestyksessä, toivoo muiellkin vain hyvää.

Vierailija
35/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnetta paremmasta ihmisyydestä, vaan itsekunnioituksesta. Minulle on se ja sama, miten toiset menettelevät, mutta itse en halua kertakäyttöseksiä.

Vierailija
36/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta sekään ei ole hauskaa. Kukaan ei ole ansainnut huonoa miestä. Tai naista. Jos oma elämä on järjestyksessä, toivoo muiellkin vain hyvää.

En näe syytä tuntea erityistä empatiaa naista kohtaan, joka leimaa noin typerästi kaikki miehet. Voi olla jopa ihan hyvä asia, ettei hän löydä miestä. En olisi varma siitä että hänellä on jotain tarjottavaa miehille.

Vierailija
37/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paree olla erinomaisen hyvää kyytiä sitten jos sitä kuukausikaupalla pitää odottaa.

-sinkkumies

Vierailija
38/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana tuntuu niin helvetin lapselliselta tuollanen pihtaus, yhtä tapailin 2kk ja ilmotin senjälkeen, että eiköhän se ole parempi jos mennään eri suuntiin. Anteeksi vaan naiset, mutta ei toi kuulu enää tähän päivään ja me miehet niin siis ne joilla ei ole ongelmia naisia saada, löydetään kyllä joku joka antaa. Eli ehkä kannattaa miettiä kuinka pitkälle tuotakin venyttää.

Vierailija
39/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnetta paremmasta ihmisyydestä, vaan itsekunnioituksesta. Minulle on se ja sama, miten toiset menettelevät, mutta itse en halua kertakäyttöseksiä.

Sinusta sellaisella ei ole itsekunnioitusta joka haluaa kertakäyttöseksiä? 

Vierailija
40/43 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana tuntuu niin helvetin lapselliselta tuollanen pihtaus, yhtä tapailin 2kk ja ilmotin senjälkeen, että eiköhän se ole parempi jos mennään eri suuntiin. Anteeksi vaan naiset, mutta ei toi kuulu enää tähän päivään ja me miehet niin siis ne joilla ei ole ongelmia naisia saada, löydetään kyllä joku joka antaa. Eli ehkä kannattaa miettiä kuinka pitkälle tuotakin venyttää.

Ehkä ei kuitenkaan kannata antaa vaan siksi, että löytyy naisia jotka antaa tuollaisille miehille, jotka pitää itsensä kunnioittamista, omista arvoistaan kiinni pitäviä ja arvostamista lapsellisina.

Tuolla on tavaton määrä miehiä, että kunnioittavat itseään sen verran, että ei jokaiseen helppoon koloon mene vain siksi että niin voi tehdä.